Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #541 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jepp, Liten. Her har De en Martini med to oliven. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2003 #542 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skål, Lady! *mumser i seg olivenene mellom første og andre sup* Men hvor har du gjort av Landstrykeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #543 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva mener De? Jeg tror rett og slett De forveksler meg med en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2003 #544 Del Skrevet 3. oktober 2003 Oooops.... mulig det. Mente ikke å insinuere at ørene dine er lange eller noe i den duren altså... Men blank og fin i pelsen, det er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #545 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva? Ingen røking på mitt Gods! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #546 Del Skrevet 3. oktober 2003 :D :o :-? 8) :x :oops: :cry: :evil: :blunke: Har du glemt å ta pillene dine i dag? Jeg synes nemlig det er litt skummelt med slike personer som skifter humør og lynne annet hvert sekund. Man vet liksom ikke helt hvor man har dem henne. Så det hadde vært fint om ikke du også meldte deg inn i den klubben. Det er mye morsommere å være seg selv. Kan jeg få lov til å få et glass brus, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2003 #547 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg røyker da ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #548 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jo, det gjør De da. Selvsagt kan De få brus Bertha. Pærebrus formoder jeg? :D :o :-? 8) :x :oops: :cry: :evil: :blunke: :smile: :veldigsur: :stortsmil: :kgblunk: :kgsmil: :brunette: :enig_animasjon: :fy: :kysse: :smilejenta: :blaruss: :kissfan: :pippi: :rodruss: :skjegg: :yy: :hår: :klø: :trøste: :rosasmil: Dette var kun for å si noe om min personlig dybde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #549 Del Skrevet 3. oktober 2003 *jøssenavn* :o Jeg tar gjerne et glass solo, takk. Skal jeg lufte den tosnutede jyske reven din etterpå? Han ser litt skjelven ut, stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #550 Del Skrevet 3. oktober 2003 Enhver dannet person, har da flere sinnstemninger enn et? Jotakk. De kan gjerne lufte den tosnutede, som har fått navnet Bertholf von Revenstein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #551 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jøss - er den oppkalt etter meg og Revetispa? Så søtt av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #552 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, jeg kan være søt....til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2003 #553 Del Skrevet 3. oktober 2003 *ser forvirret på den rykende sigaretten i høyre hånd* Stemmer det :oops: Det har seg nemlig sånn at jeg har hørt rykter om et røykesluttkurs i Roma, og jeg kan jo ikke bli med å slutte før jeg har begynt. Og siden det er så altfor lenge siden jeg var i Den evige stad, så tenkte jeg at dette kunne være en snarvei (og om du ikke sier det til noen, spesielt ikke de som er ansvarlige for røykesluttkurset, så skal jeg fortelle deg en hemmelighet: Det er bare urtesigaretter! Kjenner du ikke den liflige duften av lettbrent italiensk kjøkken?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #554 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nå er jeg ingen ekspert på dette området, men er ikke urte-sigaretter forbudt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. oktober 2003 #555 Del Skrevet 3. oktober 2003 *setter sine mest overbevisende øyne i Godsfruen* Neeeeida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #556 Del Skrevet 3. oktober 2003 Å,giiid. Jeg hadde helt glemt dette. Jeg kommer sent,men godt. Har med meg ei flaske himers jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #557 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er det fest her :-? Lukter jeg alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #558 Del Skrevet 3. oktober 2003 Slapp bare av, De blonde skapning. Ballet er ikke før i morgen. I kveld alternerer vi bare mellom Godset og huset til Kreps med et aldri så lite vorspiel. Liten har tatt med seg urtesigaretter....som hun kaller dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #559 Del Skrevet 3. oktober 2003 Slapp bare av, De blonde skapning. Ballet er ikke før i morgen. I kveld alternerer vi bare mellom Godset og huset til Kreps med et aldri så lite vorspiel. Liten har tatt med seg urtesigaretter....som hun kaller dem.... Bomberommet er klar til bruk. Blir hun sære veninnen din med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #560 Del Skrevet 3. oktober 2003 På ballet? Det spørs om hun kan. Hun er litt opptatt med flytting for tiden, sier hun. Jeg vet ikke helt, jeg. Kanskje dikter hun bare. Hvis hun kommer, vil hun nok være velkledd. Hun har skapet fullt av designerklær. Jeg tror hun mumlet noe om Roberto Cavalli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå