Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #501 Skrevet 1. oktober 2003 Faen. TÅLER IKKE at noen er mer populær enn meg!! :evil:
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #504 Skrevet 1. oktober 2003 Donpedro: Det er ikke snillt gjort å komme inn i dagboken til andre og kaste opp så mye gørr. Beskylde meg for å være misunnelig på deg, får du gjøre andre steder. Jeg er mer populær, feilfri, priviligert og dannet enn de fleste, så det er ikke rart at jeg får spørsmål om mitt syn på det meste. Jeg har fått flere mailer om folk som vil bli som meg. Donpedro, derimot, har kun fått juridiske spørsmål. Derfor er det naturlig å trekke den slutningen at jeg er mer poplær enn Donpedro.
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #505 Skrevet 1. oktober 2003 Føkk ju! Erdet forresten du som er the Motherfucking Diva Queen? og har du en slik tatovering?
Dødspingvinen Skrevet 1. oktober 2003 #506 Skrevet 1. oktober 2003 Grubler fortsatt fælt, ve du... Menjeg får vel bare leve med det... :oops: Men det var da fælt så mye krangling det var her inne da! Nå nå du være forsiktig Donpedro. Det kan hende dette blir tatt som en trussel på Lady Heathers personlige sikkerhet, vet du
Dødspingvinen Skrevet 1. oktober 2003 #507 Skrevet 1. oktober 2003 Er for øvrig i relativt godt humør akkurat nå... Tenkte bare jeg skulle dele min glede
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #508 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg fatter ikke hvor denne juristspiren har det fra at hun er mer populær enn meg. Jeg er fullkommenheten reinkarnert. Hva ville verden ha vært uten min konsulent-ekspertise?
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #509 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg ser at det er bannet en del i boken min. Dette vil jeg ha meg frabedt, da boken min er et dannet sted! :evil:
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #510 Skrevet 1. oktober 2003 Nu vel. Nå som KGs ledende interiørekspert har trukket seg tilbake - nok en gang, regner jeg med å bli nedrent av interiørfantaster. Ja, jeg har god smak, og ja, jeg innehar store kunnskaper på det nevnte området - men det er jo ikke alle som har like gos amk som meg. Jeg benytter dette innlegget i boken til å kunngjøre min nye rolle som interiørkonsulent. Dette er kun midlertidig, da jeg regner med snarlig gjenoppstandelse fra KGs egentlige interiørkonsulent.
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #511 Skrevet 2. oktober 2003 Kjære Lady Lovinda Jeg er et dannet hespetre som er i ferd med å innrede mitt nye penthouse på et dannet sted i en dannet by. Jeg ønsker ikke å stedfeste min bolig nærmere enn dette, da jeg kan bli gjenkjent og få udannede tiggerbrev, eller endog besøk av mine tidligere nære venner, men nå udannede og fjerne "engangvarvivennermennåerviknaptpånikkbekjente". Jeg er på utkikk etter møblement til mitt private budoir. Kunne De være så dannet at De kunne hjelpe meg med valg og innkjøp? Hvilket flygel anbefaler De til badet? Plasseringen skal være midt mellom toilettet og bidéet. Det vil være speil langs hele veggen på denne siden av badet, mens det skal vær boblebad med steamfunksjon på motsatt side. Med dannet hilsen og kongevink Mathilda von Løwenfot Rik og dannet
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #512 Skrevet 2. oktober 2003 Hvilket flygel anbefaler De til badet? Se her, Tispa. Her har du et par valium. Roe seg ned nå, ja.... så ja.... roe ned. Sove litt? Så blir alt så mye bedre etterpå, vet du.
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #513 Skrevet 2. oktober 2003 Hahahaha....jeg ler meg skakk! Og jeg beskyldes for å ha livlig fantasi?
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #514 Skrevet 2. oktober 2003 Kjære Lady Lovinda Jeg er et dannet hespetre som er i ferd med å innrede mitt nye penthouse på et dannet sted i en dannet by. Jeg ønsker ikke å stedfeste min bolig nærmere enn dette, da jeg kan bli gjenkjent og få udannede tiggerbrev, eller endog besøk av mine tidligere nære venner, men nå udannede og fjerne "engangvarvivennermennåerviknaptpånikkbekjente". Jeg er på utkikk etter møblement til mitt private budoir. Kunne De være så dannet at De kunne hjelpe meg med valg og innkjøp? Hvilket flygel anbefaler De til badet? Plasseringen skal være midt mellom toilettet og bidéet. Det vil være speil langs hele veggen på denne siden av badet, mens det skal vær boblebad med steamfunksjon på motsatt side. Med dannet hilsen og kongevink Mathilda von Løwenfot Rik og dannetFor det første; jeg ser at De omsider har tatt til vettet siden De rådfører Dem med meg. Joda, jeg ser at De har undertagnet med Mathilda von Løwenfot, men De har glemt å logge ut først, Revetispa. Så over til interiørproblematiken Deres: Flygelet jeg anbefaler for badet Deres er en mindre versjon av det flygel jeg selv har på et av gjesterommene. Det er et Steinway flygel. Mitt er imidlertid spesiallaget for meg og mine behov. Hvis De vil, kan jeg maile Dem navn og kontaktinformasjon på min kontakt hos Steinway. MVH Lady Heather Interiørekspert
Gjest Shivani Skrevet 2. oktober 2003 #515 Skrevet 2. oktober 2003 Hei. Litt spesiell dagbok du har, Lady Heather. Fra spøk til alvor: Altså, skal man ha flygel på badet, så er det ikke noen vei utenom å få det spesialbygget, da fukten på badet kan ødelegge treverket og strengeverket i instrumentet. Dette tiltross for at treverket er profesjonelt lakkert. Men jeg har nå en gang prøvd et slikt vasstrukket flygel og det lød uoverordentlig grusomt for mine følsomme øre. Dere må også få det ordet slik at det ikke kommer for meget unevnelig vannsprøyt og andre ting fra toalettet og bideet på instrumentet som kan ødelegge for klangopplevelsen.
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #516 Skrevet 2. oktober 2003 De har sannelig brede kunnskaper og erfaring, virker det som, på dette området. Ja, et flygel på badet krever sitt. Nettopp derfor er vel overflatebehandlingen viktig. Man kan jo ikke lage et flygel i plast. Det ville vært simpelt. Rett og slett.
Gjest Shivani Skrevet 2. oktober 2003 #517 Skrevet 2. oktober 2003 I plast :o ? Er de helt på rotur, lady? Da blir det ikke noe klang i instrumentet! Men hvis det bare skal være et dekorativt element så kunne det jo passere. Men dog vil det se noget simpelt ut.
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #518 Skrevet 2. oktober 2003 Nei, nu må De ikke lese som om De var en av mine gamle tanter. Jeg skrev da klart og tydelig at plast ville være simpelt. Jeg vil også ha det på det rene at jeg selvsagt ikke ror. Følgelig kan jeg ikke være på rotur. Jeg utfører nemlig ikke kroppsarbeid.
Anna Lovinda Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #520 Skrevet 2. oktober 2003 Du er fornøyelig! :DRettelse: Det heter; De er fornøyelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå