Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #481 Del Skrevet 30. september 2003 Syns det er slemt å drapstrue sjefshøna vår :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #482 Del Skrevet 30. september 2003 Drapstrusler? Jeg? Jeg sier bare at det ikke er halt hønepøner kan få vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #483 Del Skrevet 30. september 2003 Gjeeeeesp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #484 Del Skrevet 30. september 2003 Er du trøtt?? Skal jeg synge for deg? Stemmen min holder alle vånke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #485 Del Skrevet 30. september 2003 Er du trøtt?? Skal jeg synge for deg? Stemmen min holder alle vånke Har tatt på meg headsett, og hører ingen ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #486 Del Skrevet 30. september 2003 Det er dumt når man tabber seg ut på nettet. Tabbene blir uopprettelige. Jeg holdt på å tabbe meg ut selv. Laget en link til dagboken min, trodde jeg. Istedenfor var det en link til profilsiden min. Godt dette skjedde midt på natten....Andre har derimot ikke vært fullt så heldige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #487 Del Skrevet 30. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #488 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg begynner å bli litt lei av at Revetispa snakker til meg med ryggen og andre unevnelige legemsdeler vendt mot meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #489 Del Skrevet 30. september 2003 Det er dumt når man tabber seg ut på nettet. Tabbene blir uopprettelige. Jeg holdt på å tabbe meg ut selv. Laget en link til dagboken min' date=' trodde jeg. Istedenfor var det en link til profilsiden min. Godt dette skjedde midt på natten....Andre har derimot ikke vært fullt så heldige...[/quote'] Du vet, ALo. Det er ikke alle som er så ufeilbarlige som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #490 Del Skrevet 30. september 2003 Nei, ikke sant. Det er godt å se at du glimter til nå og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 30. september 2003 #491 Del Skrevet 30. september 2003 *hakke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 30. september 2003 Forfatter #492 Del Skrevet 30. september 2003 Savner appelsinen... Ja, ja, får håpe hun dukker opp til påske. Da skal man nemlig ha appelsiner. Nå logger jeg av for dagen, for her var det kjeeeeedelig. Skal heller kose meg med mailen min som har kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. september 2003 #493 Del Skrevet 30. september 2003 Nææææææ.............. :o Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 1. oktober 2003 #494 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lady Heathers veit godt hvordan ho skal pirre nysgerrigheten vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 1. oktober 2003 #495 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg liker ikke intern humor, jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #496 Del Skrevet 1. oktober 2003 Trallala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #497 Del Skrevet 1. oktober 2003 *plystrer en uskyldig melodi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. oktober 2003 #498 Del Skrevet 1. oktober 2003 Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. oktober 2003 #499 Del Skrevet 1. oktober 2003 *Liten sniker seg inn kjøkkenveien på Godset like stille som en nyrusa elfant og legger igjen klosterets fortjenstemedalje til ALo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #500 Del Skrevet 1. oktober 2003 Snille, vakre, belvevne du - ikke bare er du kul og vakker, men under ditt dannede ytre befinner det seg en omtenksom sjel med stort hjerte for sine venner og visse andre forbipasserende løsfugler. Jeg skjenker deg herved klostets fortjenestemedlaje i ekte kongsbergsølv (derav knekken midt på) for ditt vinnende, dannede vesen og din lojale uselviske opptreden. Disse vakre ordene skrev Liten til meg. Jeg er mer populær enn Donpedro. Alle har bruk for råd fra meg om konsulenter. Jeg har ikke tall på hvor mange PM'er og mailer jeg har fått vedrørende konsulentproblematikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå