Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du trøtt?? Skal jeg synge for deg? Stemmen min holder alle vånke :sjarmor:
:digge: Har tatt på meg headsett, og hører ingen ting....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dumt når man tabber seg ut på nettet. Tabbene blir uopprettelige. Jeg holdt på å tabbe meg ut selv. Laget en link til dagboken min, trodde jeg. Istedenfor var det en link til profilsiden min. Godt dette skjedde midt på natten....Andre har derimot ikke vært fullt så heldige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å bli litt lei av at Revetispa snakker til meg med ryggen og andre unevnelige legemsdeler vendt mot meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dumt når man tabber seg ut på nettet. Tabbene blir uopprettelige. Jeg holdt på å tabbe meg ut selv. Laget en link til dagboken min' date=' trodde jeg. Istedenfor var det en link til profilsiden min. Godt dette skjedde midt på natten....Andre har derimot ikke vært fullt så heldige...[/quote']

Du vet, ALo. Det er ikke alle som er så ufeilbarlige som deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner appelsinen...

Ja, ja, får håpe hun dukker opp til påske. Da skal man nemlig ha appelsiner.

Nå logger jeg av for dagen, for her var det kjeeeeedelig. Skal heller kose meg med mailen min som har kommet.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

*Liten sniker seg inn kjøkkenveien på Godset like stille som en nyrusa elfant og legger igjen klosterets fortjenstemedalje til ALo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille, vakre, belvevne du - ikke bare er du kul og vakker, men under ditt dannede ytre befinner det seg en omtenksom sjel med stort hjerte for sine venner og visse andre forbipasserende løsfugler. Jeg skjenker deg herved klostets fortjenestemedlaje i ekte kongsbergsølv (derav knekken midt på) for ditt vinnende, dannede vesen og din lojale uselviske opptreden.

Disse vakre ordene skrev Liten til meg. Jeg er mer populær enn Donpedro. Alle har bruk for råd fra meg om konsulenter. Jeg har ikke tall på hvor mange PM'er og mailer jeg har fått vedrørende konsulentproblematikken...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...