Bettie Skrevet 9. januar 2004 #1341 Del Skrevet 9. januar 2004 OOOOPS - har svøæmmekurset allerede begynt?????? Svarer det samme som madammen, jeg. Nei - jeg jukser ikke, bare tittet litt over skulderen og det bør jo egentlig være en del av svømmeøvelsene, det, så da har jeg kanskje stått på to øvelser .... Er det lov å bruke noe for å holde seg flytende, eller er det flytende det man skal holde seg i????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #1342 Del Skrevet 9. januar 2004 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. januar 2004 #1343 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg forstår ikke helt all denne oppmerksomheten omkring svømming. Slike fysiske utskeielser ligger ikke helt for meg. Er det ikke bare å gå rett på sak, da? *DING-DONG!* Heisann, LH. Kan jeg få "låne" litt årgangsvin av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #1344 Del Skrevet 9. januar 2004 Selvsagt kan du "låne" vin, Bertha. Så mye du vil. Men det er ikke min dørklokke du ringer på, da et simpelt "ding-dong" ikke forkommer på fornemme gods. Nå er det heeeeelg! Var det ikke det jeg sa, Bertha? Mandager er ikke så verst, da de til slutt leder til helgen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. januar 2004 #1345 Del Skrevet 9. januar 2004 Du har som vanlig helt rett, LH! Fredag er bare helt ubeskrivelig OK! :D Forresten: *kakk-kakk på godsdøra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. januar 2004 #1346 Del Skrevet 10. januar 2004 *BANG krasj BANG krasj BANG* :oops: der gikk mange flasker i gulve gitt, jaja fint at ladyen ligger og sover, for da kna jeg jo rydde opp før hun merker det. *koster og feier, så støver fyker* Skulle tro ladyen hadde bedre renhold slik som hun sjattrer om danning. Men den kan jo bare være snakk da, for her ser det ikke ut. Flasker flyter slika t en ramler overende *au* trakket visst på en glassbit. *gurgle gurgle* *raaaaap* smakte fortreffelig den derre vinen. Veldig bra at jeg lærte så mye om de ulike vinen som hennes nåde har, for ellers kunne jeg risikert å fått i meg den kudriten Skjønner ikke hva hun skal med den driten etter, men det kan jo være hun nyter den selv da, når hun glemmer å være dannet. Du ladyen! begynner å få i meg uante mengder alkohol nå, så når kan vi svimme litt i vatnet? Hei hei våkn opp, kan ikke sove nå forstår du vel *hikk* den var deilig den derre vinen, tar med meg en flaske til *Krasj* ups der gikk det en god del flasker i gulve gitt, igjen *koster og koster* *atsjo* huff så mye støv det er her inne da, skulle ikke tro hun vasket. Hei du lady! Vasker du aldri her inne eller? Ser jo ut som svinestien jo, flasker ligger strødd, go støvet fyker alle veiert, hybelkaninene løper også løpsk. Jaja er jo litt kos også da, her inne altså når en får sett at den lille ladyen ikke er så dannet som hun vil ha det til Nei nå har jeg ryddet og vasket nok her inne, får komme meg videre. Legger fra meg noen pærebrus, og tar med meg noen flasker med vin. 5 stjernes skål Ladyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 10. januar 2004 #1347 Del Skrevet 10. januar 2004 Er'u på fylla igjen nå da, Madammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. januar 2004 #1348 Del Skrevet 10. januar 2004 Lady Heather oppfordres herved om å installere Felle-alarm på godset sitt. For makan til nattebråk har jeg ikke hørt på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. januar 2004 #1349 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror nesten jeg må være enig i at mandag er en god dag - selv om jeg har lyst til å hoppe over den. På mandag har du hele helgen forran deg, men fredag har du allerede begynt på helgen og når du først har begynt så er den i grunnen nesten over, og når den nesten er over, er jo helgen for så vidt slutt, og da er det jo mandag igjen - eller noe sånt. Hyggelig at du stikker innom, uansett ukedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2004 #1350 Del Skrevet 10. januar 2004 Her var det jamen liv! Her vil jeg være også.. Kan jeg se om du har noe Merlot, Lady? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 11. januar 2004 #1351 Del Skrevet 11. januar 2004 Bertha er et spøkelse Se nå, hva du har stelt i stand. :evil: Si meg, leste du dette i Se&Hør, eller?? Bertha døde før Ethelbert, og han giftet seg igjen. Men da han døde i 616, ble han gravlagt ved siden av sin første kone Bertha... Du skal ikke stole på alt som står i sladderbladene, Lady Heather. Jeg tror du har for mye fritid, siden du henfaller til slik litteratur. Vi skal finne en hobby til deg. Det skal vi, ja. Jeg kommer tilbake med innspill så fort jeg har konferert med den kreative Revetispa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #1352 Del Skrevet 11. januar 2004 Lady Heather oppfordres herved om å installere Felle-alarm på godset sitt. For makan til nattebråk har jeg ikke hørt på lenge. Jeg tror muligens jeg har ei Felle-felle i kjelleren som Ladyen kan få låne. Mot en passende godtgjørelse, vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. januar 2004 #1353 Del Skrevet 12. januar 2004 Siden det har vært stille her etter at trussel/tilbud om Felle-felle ble notert, regner jeg med at lady H, og alle andre, har hatt en fortreffelig natt uten bråkete naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #1354 Del Skrevet 12. januar 2004 Er Bertha død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2004 #1355 Del Skrevet 13. januar 2004 lady! den derre vinen din har fått meg til å bli skikkelig fyllasjuk. :evil: Her er det jeg har opplevd etter å ha drukket vinen din? Enstjerners fyllesjuk Ingen smerter. Ingen spesiell kvalmhetsfølelse. Jeg var kapabel til å fungere relativt greit. Imidlertid var jeg fremdeles uttørket. Jeg drakk 5 glass med vann og fremdeles følte jeg tørst. Av en eller annen årsakmåtte jeg ha en burger med pommes frites. Tostjerners fyllesjuk Ingen smerter, men noe va definitivt galt. Jeg så muligens grei ut, men jeg hadde en mental kapasitet på høyde med en stiftemaskin. Kaffeskvetten jeg helte ned økte bare romlingen i magen, som fremdeles jobbet med kebaben jeg hadde slengt i kroppen kl 03:00 på et lugubert gatekjøkken. Det var definitivt destruktive krefter på vei gjennom mitt tarmsystem. Trestjerners fyllesjuk Hadde en lettere hodepine. Magen føles bedriten. Jeg var definitivt ikke produktiv. Hver gang en mann gikk forbi fikk jeg pusteproblemer når aftershaven minte meg litt for mye om de fargerike vinene du hadde på lager. Livet ville vært bedre om jeg akkurat da hadde vært hjemme i min egen sofa med repriser av Ricky Lake. Jeg kastet i meg 4 kopper med kaffe, en liter vann, 3 isteer og 2 liter Tab - likefullt måtte jeg ikke på do en eneste gang. Firestjerners fyllesjuk Livet suger. Hodet banket. Jeg kunne ikke snakke for raskt i fare for å spy. Sjefen min kjeftet meg huden full fordi jeg møtte opp sent og ga meg en leksjon fordi jeg stinker alkohol. Øynene mine så ut som en gigantisk blodåre, og selv håret gjorde vondt. Lukkemuskelen var i en evigvarende krampe, og den første av rundt 5 avføringer jeg hadde løpet av dagen bringte frem tårer i øynene på alle som var inne på toalettet den dagen. Femstjerners fyllesjuk Jeg hadde et ekstra hjerteslag i hodet, noe som faktisk forstyrret den fremmede personen som har blekket ut i senga min. Vodkadamp tøt ut fra porene og gjorde meg svimmel. Jeg kastet opp når jeg forsøkte å pusse tennene da magen trodde jeg prøvde å spise mat. Den vonde smaken etter dodraugen måtte forbli i kjeften. Kroppen min hadde mistet evnen til å generere spytt, og tunga var i ferd med å kvele meg. Ethvert forsøk på å gjennomføre en avføring resulterte i en brannslangelignende uttømming med en merkelig dupp som lukter verre enn om djevelen selv hadde krabbet opp der bak og dødd på seg. Eneste hensikt med denne duppen var å sørge for at toalettvannet skvettet i retur opp i bakenden. Samtidig komsvimmelhet med påfølgende svettetokter som påkrevde at jeg måtte snu stilling, før jeg hadde fått tørket meg, og oppkasten ga seg ikke før den siste gule klumpen med galle kom opp fra magesekken. Prosedyren gjentok seg ubønnhørlig hvert femte minutt. :evil: Så til alle dere som ahr lyst å drikke vinen til Ladyen. TENK DERE GODT OM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. januar 2004 #1356 Del Skrevet 13. januar 2004 Her er det visst flere som trenger oppdragelse..... *riste i papillottene til Madam Felle* *hele maur i buksa til Madam Felle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2004 #1357 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvorfor det Bertha? Er ikke min feil at vinen til Ladyen fikk meg til å bli dårlig. Tenkte jeg bare skulle advare dere, slik at det ikke hendte med dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #1358 Del Skrevet 13. januar 2004 Da er Felle-fellen installert, men det var da en merkverdig konstruksjon på den. Jeg trodde ikke det var meningen at man skulle nyte felleoppholdet. Ja, ja, det er vel noe Revetispa har funnet på i en av sine mer kreative stunder. Livet utenfor KG tar mer og mer tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 13. januar 2004 #1359 Del Skrevet 13. januar 2004 TITT TEI her er jeg, og ingeting hendte. For du kan ikke ta meg, for du kan ikke ta meg, tralalalalaleiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #1360 Del Skrevet 13. januar 2004 Nei, men jeg kan skrive koselige hilsner i boken din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå