Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Det er bra.....

Da vil jeg utbringe en skål for godsherrerinnen og hennes helse!

Og god jul.

(Og etter denne tale setter jeg meg ned og nyter vinen i stoooore slurker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ser meg rundt* :Hehe:

Ja, nå skulle det være klart til jul på godset. Det bugner av juletrepynt, paljetter, nisser og stjerner så langt øyet kan se. Virkelig amerikansk - yes, sir! Og et englekor et-eller-annet-sted synger "Silent night" rolig i bakgrunnen.

:nisse:

Så da tar jeg med meg resten av tomflaskene, osten og fyllebøttene og trekker meg rolig tilbake så lenge.

Ha en riktig fin jul, LH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake, men enormt sliten. Operasjonen gikk bra, men jeg har ikke følt meg mye energisk etterpå. Takk til festkomiteen og potteplantevannerne. Jeg kommer sterkere tilbake på nyåret. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LH - så utrolig hyggelig å se deg. Godt å høre at operasjonen gikk bra. Bare ta den tiden du trenger... Vi passer godset imens. Engler, paljetter og julestjerner klarer seg garantert bra.

Men det viktigste er at det går bra med deg. :trøste: Glad for å se deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hei lady

Fint å høre at operasjonen gikk bra. Ta vare på deg selv nå, og ha en koselig fortsetning. :blomst: en liten juleblomt til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lady

Forstår godt at energien ikke er på topp nå. Den kommer nok - sånn litt etter litt.

Godt å lese at operasjonen hadde gått bra.

Ønsker deg en god romjul. Håper du har noen som kan hjelpe deg slik at du får tid til å komme til krefter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig godt nyttår til deg, Lady Heather :D

Godt at operasjonen gikk bra! God rekonvalenstid.

Ønsker deg og dine alt godt for det nye året :)

Nyttårsklem fra Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år om drøye fem timer. Formen er oppadstigende, men det blir en veldig rolig markering av det nye året for mitt vedkommende.

Hvis formen tilsier det, skal jeg faktisk på en aldri så liten tur til Vegas om noen uker. Jeg trenger å få blåst bort litt.

Atter en gang: tusen takk til alle dere som har holdt liv i Godset i mitt fravær. Plantene ser grønnere ut enn de har gjort på lenge, selv om vinkjelleren ser noe slunken ut - men hva har man vel vinkonsulenter for?

Godt Nytt År!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madam Felle

GODT NYTT ÅR Lady Heather.

Ikke blås bort for mye da når du drar til Vegas, for det er ikke lurt. Men på den andre siden spørs det hva du skal blåse bort da? :klø: Kan jo kanskje være lurt å blåse bort noen ting, men ikke andre om du forstår hva jeg mener. :sjarmor:

Jaja lady, nå tror jeg denne damen bør finne sengen, for her er feiringen over for noen timer siden. :ler:

Håper 2004 blir som du ønsker. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt sær. Jada, jada, Bertha og Revetispa spesielt. Synes jeg hører pipene allerede "blitt sær?" :sprettoy:

Nå er det natt, og jeg skal sove. Hmm...noterer meg Kurt-hysteriet, men merker ingen ting til det her borte. Her er folk mer opptatte av snøen som falt i år. Amerikanere med sommerdekk på snø? Enkelte her tror visst at firehjulstrekk er ensbetydende med fire-ganger-så-gode-kjøreegenskaper. Jeg tenker jeg holder meg unna veiene.

Har du sovnet nå, Bertha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...