Bertha Skrevet 18. desember 2003 #1281 Del Skrevet 18. desember 2003 Stikker innom for å sjekke at alt er vel på Godset. *gå inspeksjonsrunde* Jepp, her er alt som det skal være. Noen har til og med satt inn juletre på badet sammen med toalettflygelet :o Det er sikkert Revetispa. Mangler bare LH her nå. Håper det går bra med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. desember 2003 #1282 Del Skrevet 19. desember 2003 BERTHA!!!!!! hva slags konsulent er jeg da? Vil også hjelpe til så jeg pynter i krokene jeg, med nisser og snømenn. Dette blir bra skal dere se. Håper du har det bra Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2003 #1283 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei Lady Hvordan går det med deg? Regner med at operasjonen var vellykket. Men du vil jo trenge tid til å komme til krefter etterpå. Håper du har mange som kan ta vare på deg. Er skrevet ut fra sykehuset i dag, så jeg har "lest meg opp" nå. Takk for oppmuntring du har lagt igjen i dagboka mi. Jeg setter igjen en oppmuntringsbukett julerøde roser til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #1284 Del Skrevet 19. desember 2003 Hva slags konsulent er jeg da? Madammen er definitivt jukekakebakekonsulent! Sett i gang Fella! ...du kan forresten få bijobb som musevisekonsulent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. desember 2003 #1285 Del Skrevet 19. desember 2003 *plystre høyt* Hun er fremdeles ikke tilbake-la oss ha en skikkelig fest, nå som vi tross alt har gods, gull og tjenere i massevis!! Åpner en rødvin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. desember 2003 #1286 Del Skrevet 19. desember 2003 Er det rødvin fra innerst inne i slottskjelleren, Poirot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aderthiel Skrevet 19. desember 2003 #1287 Del Skrevet 19. desember 2003 Se om det er Codoniu (har jeg stavet det riktig, mon tro ) der nede også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. desember 2003 #1288 Del Skrevet 19. desember 2003 *plystre høyt* Hun er fremdeles ikke tilbake-la oss ha en skikkelig fest, nå som vi tross alt har gods, gull og tjenere i massevis!! Åpner en rødvin... Fest? Hørte jeg fest? *Frem med dunken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. desember 2003 #1289 Del Skrevet 19. desember 2003 :o Barbie..... kan vi holde oss til sånne søte små shotglass i kveld, tror du? Den dunken din er farlig, mener jeg å erindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. desember 2003 #1290 Del Skrevet 19. desember 2003 Jada, jeg drikker bare flere glass jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. desember 2003 #1291 Del Skrevet 19. desember 2003 Er det rødvin fra innerst inne i slottskjelleren' date=' Poirot? [/quote'] Vinmesteren sier det er den beste fra 1963-årgangen, deilige merlotdruer... Og det er opptil flere kasser, så bare stig på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. desember 2003 #1292 Del Skrevet 19. desember 2003 Takk som byr. Det er faktisk på tide med en kvalitetskontroll ser jeg. Spindelvev over alt, jo..... Jepp, la oss begynne med 1963. Det er jo gammalt som alle hauene - best å bli kvitt det før det kommer mugg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. desember 2003 #1293 Del Skrevet 19. desember 2003 Nei, så sannelig, der kommer den delige osten jeg har bestilt. Det er så vakre antikke sølvfat de har her på godset. Camambert, pepperost, Saint Paulin og knasende sprø druer (uten steiner), paprika og stangselleri. Perfekt til årgangsvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. desember 2003 #1294 Del Skrevet 19. desember 2003 :sikle-smiley: Øh.... LH? LH? Calling LH. Hvis du hører oss.... så skal du vite at dette er til vårt eget beste. For hva er bedre enn å trøstespise når det er noen man savner?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 19. desember 2003 #1295 Del Skrevet 19. desember 2003 :sikle-smiley: Øh.... LH? LH? Calling LH. Hvis du hører oss.... så skal du vite at dette er til vårt eget beste. For hva er bedre enn å trøstespise når det er noen man savner?! Forøvrig holder vi godset varmt, sånn sett bør LH være ganske takknemlig når hun returnerer... Bertha, tror du det er realistisk å forvente en form for kompensasjon fordi vi tenekr på LHs beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. desember 2003 #1296 Del Skrevet 19. desember 2003 Selvfølgelig, Poirot. Med den formuen vil hun jo knapt merke det en gang. I tillegg har vi jo det faktum at godsfurien innerst inne innehar en raus personlighet og et stort hjerte. Jeg tror jeg blir svært takknemlig dersom hun for eksempel "overser" at det er et visst svinn i vinkjelleren... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. desember 2003 #1297 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg vil vel ikke gå så langt som å kalle de manglene flaskene/kassene for svinn. Julerydding, mener jeg er et mer dekkende ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. desember 2003 #1298 Del Skrevet 21. desember 2003 Jaddah...! "Svinn" og "julerydding" - who cares så lenge det har positive ringvirkninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. desember 2003 #1299 Del Skrevet 22. desember 2003 Hei - vent på meg, da. La en liten ostebit og litt vin dryppe i min retning også. jeg er helt svett etter å ha malt alle de rode julekulene rosa, og for ikke snakke om hvilken jobb det var å male glitteret så det står i stil med flygelet. men - nå er juletreet på badet ferdigpyntet med rosa julekuler, rosa glitter og rosa engler. Og jeg kommer nå skliende ned gelenderet til kjelleren for ta få min velfortjente vinskvett, altså. LH kommer ihvertfall hjem til et oppvarmet, velfestet og fredig pyntet gods. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. desember 2003 #1300 Del Skrevet 22. desember 2003 Bettie Schlappa, det er mer enn nok til *hikk* alle, og mer der det kom fra. *raaaaap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå