starie Skrevet 5. desember 2003 #1261 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg leste ikke om det før nå jeg! Fryktelig leit å høre. Tenker på deg! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #1262 Del Skrevet 7. desember 2003 Når nettene blir lange og kulda setter inn så sier vesle musemor til ungeflokken sin: Hvis ingen går i fella, men passer seg for den, skal alle sammen snart få feire ju l igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2003 #1263 Del Skrevet 7. desember 2003 Har sittet å lest litt her nå, Lady og fikk en sterk trang til å skrive noe. Jeg i lengre tid tenkt at du spiller på langt flere strenger enn jeg en gang i tiden hentydet at du gjorde . Du virker sterk og oppegående, gode egenskaper når en blir rammet av sykdom vil jeg tro. Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #1264 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei Lady Må si du er en del i mine tanker for tiden, og jeg håper alt står bra til med deg. Savner dine innlegg her inne, og merker at jeg ser etter de, men forstår at du har annet å tenke på om dagene. Ville bare inn å gi deg en god klem og si at jeg tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #1265 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) slettet Endret 22. august 2008 av Anna Lovinda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. desember 2003 #1266 Del Skrevet 9. desember 2003 Næmmen, der er du jo, LH Godt å se deg. Gjett om jeg skal krysse fingrene for deg til fredag. Det lover jeg. Pass godt på deg selv nå, så skal du se at det ordner seg etter hvert. Tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. desember 2003 #1267 Del Skrevet 9. desember 2003 Lykke til på fredag ja! Jeg skal krysse alt jeg har. Det går nok bra skal du se.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 9. desember 2003 #1268 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg krysser alt kryssbart jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. desember 2003 #1269 Del Skrevet 10. desember 2003 Heisann, ALo. Ville bare si at jeg håper det (etter forholdene) går bra med deg, og at du fortsatt klarer å holde på de positive tankene. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. desember 2003 #1270 Del Skrevet 11. desember 2003 Endelig! Nå har jeg ventet på livstegn fra deg. Lykke til med operasjonen på fredag. Jeg skal tenke på deg. Stikk innom Kg når du er på beina igjen, slik at vi får høre at alt gikk bra. Kom snart tilbake, Ladyen! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #1271 Del Skrevet 11. desember 2003 Dagen før dagen. Jeg skal møte tidlig i morgen. Jeg har mest lyst til å gjemme meg under en stein. Noen som har en til overs? I kveld skal jeg ta det med ro sammen med familien. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 11. desember 2003 #1272 Del Skrevet 11. desember 2003 All mulig lykke til til deg framover nå Lady Heather,spesielt med tanke på operasjonen i morgen. :klem2: Håper du stikker innom når du har kommet deg og holder oss oppdatert på hvordan det går med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 12. desember 2003 #1273 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei vennen! Vil bare gi deg en . Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 12. desember 2003 #1274 Del Skrevet 12. desember 2003 Nå har du allerede reist på sykehuset, så jag rakk ikke å ønske deg lykke til. Har tenkt på deg mange ganger de siste dagene, og skulle ønske jeg kunne gi deg en skikkelig trøsteklem IRL og noen oppmuntrende ord. Uansett lykke til i dag, og god bedring framover. Krysser fingrene for deg. STÅ PÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. desember 2003 #1275 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei og god morgen klem til deg Lady Haether.... Ville bare stikke innom (og gi lyd fra meg denne gangen) og ønske deg lykke til idag. Er med sammen med resten av gjengen og sender gode vibber i din retning, og krysser fingrene for at alt går bra. Klem fra Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #1276 Del Skrevet 12. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 12. desember 2003 #1277 Del Skrevet 12. desember 2003 HAMRE! BANKE! HAMRE! BANKE! Sånn... Nå har jeg snekret vaktbu, ser du det Tispa? Tenkte vi kunne skifte på å holde skansen her mens LH er sykemeldt. For noen må jo vanne blomster, mate jyske reven, polere krystallglassene og så videre. Må jo være fint til hun kommer tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #1278 Del Skrevet 12. desember 2003 *Ringer til alle konsulentene* *Skriver vaktlister* *Setter opp terapeut-turnus* Nå skulle det meste være ordna. Så får du og jeg være overkikkadorer, Bertha. Frivillige må gjerne sette seg på vakt- og vedlikeholds- dugnadsliste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. desember 2003 #1279 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva slags konsulent er jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. desember 2003 #1280 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei Lady Heather. Det er vel ikke sikkert du stikker innom her noe før jul, men om du gjør det, så skal du vite at jeg tenker på deg! Jeg håper operasjonen gikk knirkefritt, og at du snart er tilbake hos oss. Dagen er nemlig ikke helt den samme uten Ladyen vår! Jeg vil samtidig få ønske deg en god jul, og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå