Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #1241 Del Skrevet 4. desember 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 4. desember 2003 #1242 Del Skrevet 4. desember 2003 Uff dette var leit Ord blir så fattige, så jeg sender heller over mange gode klemmer :trøste: :trøste: Stor Klem fra Kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2003 #1243 Del Skrevet 4. desember 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 4. desember 2003 #1244 Del Skrevet 4. desember 2003 Beklager at jeg ikke leste dagboken din, før jeg svarte deg på kroppting-forumet. Håper du slipper "billig"(så langt det er mulig da ) unna, IOM at dem sansynligvis fant kreften før den spredde seg. Jeg og resten av jordbærfamilien krysser fingrene for at du skal bli frisk igjen, fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2003 #1245 Del Skrevet 4. desember 2003 :trøste: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 4. desember 2003 #1246 Del Skrevet 4. desember 2003 Så trist å høre... Tenker masse på deg og ønsker deg lykke til. Mamma hadde det for 15 år side og det gikk bra med henne, ble heller ikke steril etter operasjonen. Få tak i en av de svenske legene der borte og pump han for opplysninger. Ikke glem oss på KG, du må ikke forsvinne herfra for det, jeg leser MASSE av det du skriver, selvom jeg ikke har satt spor i dagboka di før nå!! Igjen LYKKE TIL!!!!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 4. desember 2003 #1247 Del Skrevet 4. desember 2003 Uff så trist ! Håper du kommer igang med behandling/operajson fort Lykke, lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aderthiel Skrevet 4. desember 2003 #1248 Del Skrevet 4. desember 2003 Å, vennen, så utrolig trist. Vil ikke si en masse klisjeer, men fra hjerte til hjerte og fra sjel til sjel vil jeg si at jeg tenker på deg og håper og tror at alt kommer til å gå bra. Det er gode råd du har fått når det gjelder å finne mest mulig informasjon. Gi ikke opp å lete, man kan finne noe på de mest uventede steder. Det å vite gir styrke når det gjelder sykdommer. Sender deg varme tanker, ønsker og masse masse klemmer. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #1249 Del Skrevet 4. desember 2003 Dagen i dag føles bedre. Verden føles mindre tåkete. Men med klarheten, kommer tankene. Er det mulig å ane at slike ting skjer? Jeg har følt meg sliten i det siste, men det var fordi mye skjer i livet mitt samt en påbegynnende forkjølelse. Jeg velger fortsatt å tro at det skyldes ytre ting. da jeg ikke tror på forvarsler. Jeg hadde aldri trodd at jeg ville skrive såpass personlige ting her på KG, men veien blir til mens man går den. Er det ikke det man sier? Noen barrierer brøt jeg da jeg "sto frem" her inne, så terskelen nå var aldskillig lavere av den grunn. Da jeg fikk telefonen i går var jeg mutters alene. Jeg følte at jeg var i ferd med å eksplodere. Det var godt å få skrevet det ned et sted, til tross for at det var skummelt. Ikke så mye fordi jeg skrev det her på KG, men fordi ting synes å bli mer sanne når du sier dem høyt eller skriver dem ned. Det blir litt sånn spøkelser under sengen logikk. Det man holder inni seg blir liksom mindre sant, selv om det så absolutt ikke er det. Jeg vurderte å slette det jeg skrev først, men så tenkte jeg at det kan være godt å ha et sted jeg kan blåse ut litt i tiden fremover. Et sted som er bare "mitt". Veien blir til mens man går den. Dette er min mantra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #1250 Del Skrevet 4. desember 2003 Dette er tross alt ikke det vanskeligste jeg har opplevd. Jeg er en stor tilhenger av perspektiv. Jeg ser på livet som en slags undervanns svømmetur. Når man svømmer under vann blir alt annerledes. Ting blir noe forvrengt og lyder når en ikke helt. Av og til må man derfor ta en tur opp til overflaten for å orientere seg. Hvor ofte man tar turen opp er individuelt. Noen har større behov enn andre for perspektiv/kontroll. Jeg er tross alt ikke alene denne gangen. Jeg har noen i min hverdag som vil støtte meg "no matter what". Jeg velger å se på kreften som en mindre hump i veien. Veier under vann? Bristende logikk kalles dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #1251 Del Skrevet 4. desember 2003 Humor er bra. Av en eller annen grunn er jeg i et forferdelig useriøst humør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. desember 2003 #1252 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg tror nok at dette kommer til å ordne seg, Lady Heather! Og det er godt og viktig at du bruker humoren din! Den er som et våpen. Den styrker deg og gir deg overskudd! Klem!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #1253 Del Skrevet 4. desember 2003 Ønsker deg alt godt, og håper at det ordner seg til det beste for deg. Gi ikke opp, og en positiv holdning kan faktisk være en svært bra medisin bare det. Ta gjerne å prøv litt alternativt som Noni-juice eller homeopati f.eks for å styrke ditt eget immunforsvar. Mange klemmer fra Merete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 4. desember 2003 #1254 Del Skrevet 4. desember 2003 Tøff beskjed å få - men tenker man realistisk på det så er det jo ikke verdens undergang - fler og fler får kreft og fler og fler blir helt friske igjen. Sender deg en god klem 'over there' ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2003 #1255 Del Skrevet 4. desember 2003 hei Lady Ville bare si at jeg synes du er en fantastisk tøff dame. mange klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. desember 2003 #1256 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei Lady Heather. Synd å høre at du har kreft Heldigvis er sjansene stort sett gode og jeg tror du kommer til å takle dette bra Stå på og behold humoren! Kan hjelpe deg langt på vei :D Ønsker deg god bedring og lykke lykke til. Stor klem, D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 5. desember 2003 #1257 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei Ladyen. Du aner ikke hvor mye jeg har tenkt på deg siden du fortalte om sykdommen din. Jeg føler jo på en måte at jeg kjenner deg. Det var flott av deg at du delte denne tunge nyheten med oss på KG. Jeg har alltid sett på deg som ei "humørbombe", men det var fint å se at du også kan være seriøs. Jeg setter stor pris på deg og dine snåle innfall her inne, og jeg håper du blir her i 100 år! Lykke til hos legen i morgen. Jeg håper han kan gi deg noen gode nyheter, og at ting blir litt lettere for deg fremover! Tvi, tvi, vennen. Dette går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. desember 2003 #1258 Del Skrevet 5. desember 2003 Heisann, LH. Stikker innom for å se hvordan du har det her på godset. Fyre på peisen hos deg, mate jyske-reven og slikt. Dulleinstintet mitt har våknet skjønner du, og dynamitten gjemt bort inntil du er frisk igjen. For jeg regner med det er tusen tanker som farer gjennom hodet ditt nå. Slik hadde i hvert fall jeg hatt det. Tror jeg? :klø: Hmm... Jeg tror faktisk at det kan være viktig å gå gjennom en slik tankeprosess. Å finne ut hvor man står, og ikke minst hvor man skal! Det blir sikkert beintøft. Men jeg vet du er et råskinn med en utrolig sterk psyke og en god porsjon sunn fornuft - det har jeg lest mellom linjene her inne før. Håper likevel du har noen rundt deg som kan støtte når de gale tankene blir for dominerende, og som kan hjelpe deg å se positivt på tilværelsen. De sier at med en positiv innstilling har man allerede tatt steget halvveis bort fra det vonde. Lett for meg å si, men det er faktisk utrolig hvor mye et smil eller et lite fnis kan løse opp i knuter og spenninger. Man kan jo fremdeles ha begge beina på jorda likevel. Håper du fortsatt vil stikke nesa inn her på KG innimellom. Jeg savner deg når ikke du er her, selv om du kaller meg en appelsin. :evil: Det er jo slik at for folk som er uthungret på oppmerksomhet, så vil selv negativ oppmerksomhet virke postivit på stakkaren. Kanskje jeg bare er litt desperat, ja? Anyway, sender noen trøstende tanker og håper du klarer å være sterk nå. Jeg er sikker på jeg har resten av gjengen her inne med meg når jeg sier at vi har troen på deg og dette klarer du! :kysse: :kysse: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #1259 Del Skrevet 5. desember 2003 Snart skal jeg avsted til legen. Jeg skulle opprinnelig "bare" til gynekologen min og en lege på det lokale sykehuset, men jeg tok saken i egne hender og fikk time på universitetssykehuset av to grunner: Jeg tror at kompetansen er bedre på et forskningssykehus og fordi de har svenske leger der. Vel kan man si mye om svensker, men noen ganger er de nyttige. Jeg både gleder og gruer meg til den timen. Jeg ser frem til å få stilt flere spørsmål og til å få endelig klarhet i prognosen. Selvsagt vil jeg fortsatt tilbringe en del tid her inne på KG. Nå må jeg jo legge "livet" på hylla en stund, så da har jeg jo ikke annet enn et hav av tid å tilbringe her. Jeg tror jeg misforsto den beskjeden jeg fikk. Hun sa vel ikke noe om spredning eller ikke. Det må vel mer inngående tester til for å stadfeste det. Uroer dette meg? Jeg vet ikke helt. Ja, jeg er på mange måter roligere nå. Que sera, sera. dessuten befinner jeg meg i effektive Usa. Til sist; jeg føler en dyp ydmykhet over at der som jeg har blitt kjent med her inne på KG viser så tydelig at dere bryr dere. Skjønt, det bekrefter vel allerede noe jeg allerede visste. Jeg hadde ikke trodd at omtanke fra mennesker jeg ikke kjenner RL skulle bety såpass mye, men det varmer virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 5. desember 2003 #1260 Del Skrevet 5. desember 2003 :kysse: Tenker på deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå