Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1221 Del Skrevet 1. desember 2003 Slutt med mobbingen. Jeg forsøker å øke min forståelse for almuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. desember 2003 #1222 Del Skrevet 1. desember 2003 *holde for desen* Mobbigd? Det må da for døren være dov å uttrykke sine inntrykk? Og mitt inntrykk er at her lukder det fysjom. Nei, gi meg heller en duft av rosebdader..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #1223 Del Skrevet 1. desember 2003 *holde for desen* Mobbigd? Det må da for døren være dov å uttrykke sine inntrykk? Og mitt inntrykk er at her lukder det fysjom. Nei, gi meg heller en duft av rosebdader..... Jeg har da ikke sagt at jeg har wunderbaum inne på godset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1224 Del Skrevet 3. desember 2003 Har ennå ikke kommet meg etter helgen. Føler at en forkjølelse er på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1225 Del Skrevet 3. desember 2003 Jaha. Det var det. Jeg har kreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. desember 2003 #1226 Del Skrevet 3. desember 2003 Jaha. Det var det. Jeg har kreft. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1227 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg fikk telefon fra gynekologen min i dag. Resultatet fra biopsien viste at jeg har livmorhalskreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. desember 2003 #1228 Del Skrevet 3. desember 2003 Å, kjære Ladyen min..... Nå ble jeg målløs! Hvordan tar du den nyheten? Klarer du å se lyst på fremtiden likevel? Hva skjer videre med deg nå, ang behandling osv? Tenker på deg nå! Disse er til deg: :kysse: :klem2: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. desember 2003 #1229 Del Skrevet 3. desember 2003 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1230 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har ikke fått tenkt så mye ennå. Fikk ikke stilt så mange spørsmål heller. Det var visstnok ikke spredning, men jeg skjønner ikke helt hvordan de kunne si det så sikkert. Ble liksom bare sittende å si "Jaha". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. desember 2003 #1231 Del Skrevet 3. desember 2003 Vi på KG er masse glad i deg, Lady Heather! :trøste: Bli fort frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1232 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm..det lille jeg har lest på nettet til nå, var ikke direkte munter og oppløftende lesning. Jeg vil være takknemlig for innspill fra andre med erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. desember 2003 #1233 Del Skrevet 3. desember 2003 Legg ut en egen tråd om dette temaet. Kanskje noen kloke hoder vet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. desember 2003 Forfatter #1234 Del Skrevet 3. desember 2003 Legg ut en egen tråd om dette temaet. Kanskje noen kloke hoder vet mer. To sjeler, en tanke. Jeg har nettopp gjort det. Akkurat nå savner jeg Norge. Å forstå dagligdags engelsk er en ting, men medisinsk terminologi noe helt annet. Ja, ja, jeg klarer vel å forstå og å bli forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. desember 2003 #1235 Del Skrevet 3. desember 2003 Disse sidene på nettet er ganske informative: Helsenett: http://www.helsenett.no/2_19/2_18_3_s4.html Den norske kreftforening: http://www.kreft.no//kreftsykdommer/gynekologiskkreft/ Jeg har en god venninne og nabo som fikk fjernet livmoren for 6 år siden pga kreft, og hun har vært frisk etterpå! Ikke hatt noen oppblomstring av kreft i det hele tatt. Hun fikk beskjed om at kreft i livmoren var en av de letteste kreftformene å bli kvitt, ettersom det er et såpass begrenset område. Hvis kreften i tillegg er på et tidlig stadium og ikke har spredd seg, bør du ha gode prognoser for å bli frisk igjen! Lykke til, håper og tror at dette skal gå bra! Gode klemmer og varme tanker fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. desember 2003 #1236 Del Skrevet 3. desember 2003 Sender en varm klem! Tre venninner av meg har hatt livmorhalskreft. To har fjernet livmoren og en har bare fjernet litt av selve livmorhalsen. Sistemann fikk til og med barn etterpå, men måtte ligge store deler av svangerskapet. De to som fjernet livmoren har fortalt at det var en ganske stor, men grei operasjon. Tror ingen av dem har fjernet eggstokkene så de har ingen problemer med tidlig overgangsalder. Vet du Lady Heather, jeg synes du skal kontakte norsk lege også jeg. Kanskje det finnes en i området du bor? Enkelte forsikringsordninger har websider hvor du også kan søke på hvilke språk legen behersker. Alltid mye greiere å bruke sitt eget språk når man er redd og bekymret. Uansett, les så mye du kan om denne sykdommen, grav og spør og gi deg ikke før du får svar! Jeg krysser fingrene for at dette går så greit som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #1237 Del Skrevet 4. desember 2003 Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg var en stein i en ørken. Barbie, Væren og Litago: Tusen hjertelig takk for klemmer og linker. Det varmer. Jeg skal sjekke opp om det finnes norske leger her i området. Hvis jeg ikke tar mye feil, finnes det svenske leger på UW. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. desember 2003 #1238 Del Skrevet 4. desember 2003 Mange klemmer til deg Lady. Håper alt går bra. Dette var trist å lese Men stå på :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. desember 2003 #1239 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er målløs... Sender deg masse varme klemmer, LH. Tenker på deg. :trøste: :klem2: :trøste: :klem2: :trøste: :klem2: :trøste: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #1240 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei LH Kjenner deg ikke så god er inne - Men sender deg allikevel masse varme tanker. Jeg har dessverre ikke så masse råd og komme med med kjenner to som har blitt friske igjen. Sender deg masse :trøste: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå