Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kalles du kun Lady? et bikkjenavn, interessant:)

Ønsker deg iallefall en koselig helg og NÅ kan du ikke mobbe avataren min lengre:)

Kan jeg ikke? :sjarmor:

Ellers; hmpf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers; hmpf!

Hmpf hva-for-noe? :o Lurer på om LH driver og svelger kameler for tiden... Det er jo ikke særlig morsomt i lengden.

På den annen side - det kan jo ha vært et nys også. Eller et snork. Eller et halvkvalt fnis. Jeg lurer forresten på hvordan det går med den tosnutede Jyske reven, om den overlevde Thanksgiving. Kanskje det var den som sa "hmpf"?

Jeg er trøtt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertha - kameler er helt greie å svelge, de, så lenge man svelger dem medhårs! Mothårs derimot - det er ikke fullt så morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen:=)

Trodde at Wunderbaum var for harry rånere i små ugne småbyer.

Har jeg rett?

Ja, du har helt rett, CeNedra, men du skjønner det at jeg med navneendringen forsøker å komme i kontakt med mine middelklasserøtter. Alle har en liten middelklasseborger innerst inne i seg hvis de bare ser godt nok etter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. bra svart lady Heather.

Men du glemte å ta med i betrakningen at rånere ikke er i middelklassen, de er vel rettere sagt lengst nede. I bunnklassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...vet ikke helt. Veien blir nok til mens jeg går den. Tror dette lille eksperimentet mitt kalles å utvide sine horisonter. Jeg forsøker å rette opp min oppfatning av at horisonter best kan sees ut gjennom vinduet på en privat jet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, javel...

Du får lykke til med prosjektet ditt da, jeg forventer en fullstendig rapport når du er ferdig. Husk referanser, grafiske tabeller, figurer og kommareglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte kakediagram. Kommaregler kan jeg ikke love å overholde, ei heller rettskrivningsregler, da samtlige språkkonsulenter er på ferie for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Onde Kommaer er farlige, snikende og ikke lett å komme unna. Jeg fant ut i oppgaveskrivinga mi, at jeg ikke kan en døyten kommaregler. Skulle gjerne hatt noen rettskrivningsrådgivere. Du får låne meg noen neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sende noen over til deg når de kommer tilbake fra ferie. Da er de solbrune i tillegg til å være veltrente og sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så går vi rundt om et juletre med duft

juletre med duft

peppermynteduft

Så går vi rundt om et juletre med duft

tidlig en mandags morgen.

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...