Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg finnes ikke frekk. Jeg er bare en rolig og avbalansert person.

Selv om det utsagnet nok er en sannhet med store modifikasjoner, ser det jammen ut som om du ikke har noe valg - hvis avataren er deg. :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du Kira, du Kira... Jeg er redd du er milevis fra å bli den største sjefsløgneren over alle sjefsløgnere her på KG!

Ta deg heller en tur i pæretreet, du. Eller spill en sang på toalettflygelet til Lady Heather - når du først er her inne, mener jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså, så de dannede naboene tolererer "Lisa gikk til skolen" på toalettflygel?!

Men altså ikke vakker korpsmusikk... :evil:

Kulturløse tomatbønnespisere - hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg noterer meg at dagboken min har hatt over 10000 visninger. Tenker denne tvilsomme æren skyldes brukere på M. :roll:

I morgen er det Thanksgiving, og jeg har IKKE tenkt til å lage kalkunmiddag.

Tilstanden ellers er frustrerende. Jeg føler at jeg sitter dønn fast i denne sumpen kalt "Livet". Med andre ord, er jeg ikke direkte munter om dagen. Jeg tror jeg må gå og se Love Actually en gang til for å få opp humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Mina" kommer også en tur på besøk! :D

Koselig at du stakk innom boken min en tur igjen Lady H.!

Så trist å høre at du ikke syns livet er så bra for øyeblikket! Husk at det er i motbakke det går oppover, banalt uttrykk, ja, men sant! :wink:

Ønsker deg en god Thanksgiving, og en deilig helg!

Klem,

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å bråke i dagboken min! :evil: Og så balalaika da???

*slenger strengejævelskapen og pelsdotten i postkassa til LH*

Kombinert med toalettflygel er jeg sikker på at det der vil danne en utmerket duett i den eksepsjonelle akustikken på godsbadet.

Men kun dersom du slutter å tenke så voldsomt, min venn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag Lady

Jeg er hjemme nå i helgen, og da måtte jeg jo finne ut hva som skjer i nabolaget. Forstår at det hersker forvirrede tilstander i herskapsboligen.

Følelser er noen rare greier, forøvrig. Det virker som det enten er for mye av dem eller for lite. Å finne ballansen - det er vrient.

og forelskelse da - det er jo en eneste følelsesberg- og dalbane. Men moro er det når man kan hive seg på vogna og bli med - og være to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...