Bettie Skrevet 19. november 2003 #1141 Del Skrevet 19. november 2003 Noen ganger ligger livet nettopp mellom det som har skjedd, enten det var ventet eller ikke, og det som ikke har skjedd, uansett forventning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. november 2003 #1142 Del Skrevet 19. november 2003 Et liv utenom KG, Lady Heather??? Jeg har funnet ut at det faktisk er ganske så behagelig her inne til tider. Man slipper for eksempel å lage mat, trene og vaske klær. Dessuten får kredittkortet ligge i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 Forfatter #1143 Del Skrevet 19. november 2003 Hei, go'inger. Hva hadde vel KG vært uten dere? Retorisk spørsmål. I dag har jeg bomull i hodet. Fikk litt for lite søvn i natt grunnet grubling. Jeg tror jammen jeg må stå frem som nattegrubler også. Har lagt merke til at enkelt "nye" brukere fyker igjennom KG som løpske godstog, for så å forsvinne i det store intet. Er dette et nytt fenomen, tro? Og har det kommet for å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. november 2003 #1144 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, jeg har også lagt merke til alle disse døgnfluene som stort sett begynner på M. Finnes det virkelig så mange blyge og innesluttede mennesker rundt omkring? Stakkars, de burde sendes i nudelterapi - det hjalp jo for meg! Om enn i en litt annen sammenheng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. november 2003 #1145 Del Skrevet 19. november 2003 Nattegrubling er ikke noe for amatører, Lady. Det blir så lite skjønnhetssøvn av det........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 19. november 2003 #1146 Del Skrevet 19. november 2003 Det finnes jo mange morsomme piller man kan ta dagen derpå for å få litt fart i systemet. Koffein- og guaranacocktail hadde kanskje vært noe å tenke på, Lady Heather? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 Forfatter #1147 Del Skrevet 19. november 2003 Skjønnhetssøvn er for amatører. Jeg har plastisk kirurgi og Botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aderthiel Skrevet 19. november 2003 #1148 Del Skrevet 19. november 2003 Her var det sannelig en Lady. :Hilser ærbødigst: Tillater meg å spørre: Har ladyen et godt speil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 Forfatter #1149 Del Skrevet 19. november 2003 Næmen, en ny bruker jo. Og ikke har du navn som begynner på M heller. :blunke: Selvsagt har jeg et speil. Opptil flere faktisk. Velkommen skal du være, Aderthiel. :D Stikk gjerne innom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #1150 Del Skrevet 19. november 2003 Håper ikke jeg er en ny bruker :-? Begynner jo på M :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 Forfatter #1151 Del Skrevet 19. november 2003 Håper ikke jeg er en ny bruker :-? Begynner jo på M :-?Hmmm. Hvem er egentlig denne Madammen? Er det noen som har sjekket henne nøyere etter i sømmene? Hun virker noe suspekt til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #1152 Del Skrevet 19. november 2003 Hmmm. Hvem er egentlig denne Madammen? Er det noen som har sjekket henne nøyere etter i sømmene? Hun virker noe suspekt til tider... Ja hvem er denne Madammen? Vil gjerne ha bevis på hvor jeg har vært suspekt i dine øyne. Er jo bare snill og grei jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 Forfatter #1153 Del Skrevet 19. november 2003 Tja, min godeste Felle. Ta avataren Deres for eksempel. Vitner den om dannelse? Nei, jeg tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 19. november 2003 #1154 Del Skrevet 19. november 2003 Hva er det som er så gale med den da? Smurfen må jo få kose seg med godsakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 19. november 2003 Forfatter #1155 Del Skrevet 19. november 2003 Akkurat nå mangler jeg ord. Dette skyldes at jeg er såpass dypt sjokkert over mangelen på dannelse. Bare for å understreke min uskyldsrene person, var jeg inntil nylig av den oppfattelse at smurfen bedrev fjellklatring. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #1156 Del Skrevet 20. november 2003 Akkurat nå mangler jeg ord. Dette skyldes at jeg er såpass dypt sjokkert over mangelen på dannelse. Bare for å understreke min uskyldsrene person, var jeg inntil nylig av den oppfattelse at smurfen bedrev fjellklatring. :hår: Du kan jo fortsette i den troen da Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. november 2003 #1157 Del Skrevet 20. november 2003 God aften Lady Jeg ble varm inni meg da jeg leste hilsenen du skrev til meg. Men jeg tar nå gjenre en liten skjønnhetssøvn også, da....... Blir borte en liten stund nå. Skal på sykehuset i morgen, så da får jeg se når jeg er tilbake igjen. Men - jeg skal nok lete etter en mulighet til å komme innom. Uansett - sykehus kaster deg ut med en gang du kan lee på storetåa, så jeg blir vel ikke så lenge borte. Ha det godt så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #1158 Del Skrevet 21. november 2003 Heisann LH!! Nå har jeg levd et liv utenfor KG ei hel uke... Det er faktisk mulig, men noen av dere snuppene savner jeg faktisk mer enn bare litt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 21. november 2003 #1159 Del Skrevet 21. november 2003 Tispa har blitt sentimental... Det tyder på for lite action her inne. På tide å skrangle litt med grytelokkene, LH? Jeg hjelper gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #1160 Del Skrevet 22. november 2003 Hørte jeg skrangle??? Tam-tada-ti, tam-tada- tei. Her kommer guttemusikken Hurra, guttemusikken *Trampe og marsjere rundt bordet i aller beste Ole Alexander Filibombombom-stil* :enig: :enig: :enig: :enig::enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon::enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :blaruss: :rodruss: :rodruss: :blaruss: :enig: :enig: :enig: :enig::enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon::blaruss: :rodruss: :rodruss: :blaruss: :enig: :enig: :enig: :enig::enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :blaruss: :rodruss: :rodruss: :blaruss: :enig: :enig: :enig: :enig::enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :blaruss: :rodruss: :rodruss: :blaruss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå