Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1041 Del Skrevet 10. november 2003 Wenche Myhre datt plutselig inn i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1042 Del Skrevet 10. november 2003 Hvilken: Jeg vil være ung? eller Når jeg blir seks-og-seksti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1043 Del Skrevet 10. november 2003 Den første, frekkas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1044 Del Skrevet 10. november 2003 Bare lurte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. november 2003 #1045 Del Skrevet 10. november 2003 Arrrgh! Har dere åpnet skuffen for "Fryktelige unoter" nå igjen? Og nå som det har vært godt og stille så lenge....... *hulk* Men hvorfor i all verden detter Myhre-dama inn i hodet på deg, LH? Og ordet "ung"? *filosofere* Nei, den skjønte jeg ikke. Tjukk i hue som jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1046 Del Skrevet 10. november 2003 Bare lurte....Ja, det gjorde du vel. Når jeg tenker etter, krangler jeg litt med Revetispa også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1047 Del Skrevet 10. november 2003 Men hvorfor i all verden detter Myhre-dama inn i hodet på deg' date=' LH? Og ordet "ung"? *filosofere* Nei, den skjønte jeg ikke. Tjukk i hue som jeg er.[/quote'] Det kunne vært Wenche Foss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1048 Del Skrevet 10. november 2003 Arrrgh! Har dere åpnet skuffen for "Fryktelige unoter" nå igjen? Og nå som det har vært godt og stille så lenge....... *hulk* Men hvorfor i all verden detter Myhre-dama inn i hodet på deg, LH? Og ordet "ung"? *filosofere* Nei, den skjønte jeg ikke. Tjukk i hue som jeg er.Se; tjukk i hue (om enn et noe bondsk uttrykk) og stor hjerne kan ofte være to sider av samme sak. Dette er avhengig av tolkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. november 2003 #1049 Del Skrevet 10. november 2003 For å gjøre det hele litt mer komplisert: Personer med opprinnelsessted i Sørlandet's hovedstad går også for å være "flade i haue". Men ikke avspor nå det hele fra det som var det opprinnelige temaet: Wenche Myhre, Wenche Foss og en Lady Heather som åpenbart er litt hårsår overfor aldersdiskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. november 2003 #1050 Del Skrevet 10. november 2003 *ler og rister på hodet* Synes du er tøff og modig som står for dine valg...Noen mennesker takler ikke at andre får oppmerksomhet synes det som... Hilsen Leya.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1051 Del Skrevet 10. november 2003 *ler og rister på hodet* Synes du er tøff og modig som står for dine valg...Noen mennesker takler ikke at andre får oppmerksomhet synes det som... Hilsen Leya.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1052 Del Skrevet 10. november 2003 Og Bertha: Pass deg du, ellers så spiser jeg deg til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. november 2003 #1053 Del Skrevet 10. november 2003 Er det en trussel eller et kompliment, mon tro? :klø: Tydelig at Lady Heather ikke har hørt sørlandsvisa om han "Reinert med beinet". Sørlendinger er visstnok heeelt uspiselige. *slenger beina på bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1054 Del Skrevet 10. november 2003 Er det en trussel eller et kompliment, mon tro? :klø: Tydelig at Lady Heather ikke har hørt sørlandsvisa om han "Reinert med beinet". Sørlendinger er visstnok heeelt uspiselige. *slenger beina på bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. november 2003 Forfatter #1055 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har nettopp hatt en a-ha opplevelse. Det er person, ikke kjønn. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. november 2003 Forfatter #1056 Del Skrevet 11. november 2003 En persons gift er en annens kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 11. november 2003 #1057 Del Skrevet 11. november 2003 Heisann-sveisann! :D Jeg ser du har fått en ny venninne her på KG, så hyggelig. Men du? Jeg aner allerede likhetstrekk ved den forrige. Hvilken parfyme er det du bruker, som tiltrekker kverulanter på denne måten? Hilsen Bertha hobbypsykoanalytiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. november 2003 Forfatter #1058 Del Skrevet 11. november 2003 Jada, Bertha, jeg får stadig vekk nye venninner, men det er nok ikke parfymen. Det er nok heller mitt strålende vesen i all sin perfeksjon. Tenker du kan være min hobbypsykoanalytikerkonsulent. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 11. november 2003 #1059 Del Skrevet 11. november 2003 Hm... Her var det jo flere som var inne på samme tankegang. Men det er ikke parfyme eller strålende vesen alene, det er fluepapiret. Hvor enn du har gjemt det på godset ditt. Jeg har nok sett det i mange fasjonable hjem, skjønner du, at fluepapiret er lagt på "usynlige" steder. :grøss: Jeg har fobi mot fluepapir Og, ja. Det er personen som teller. Er det ikke en frigjørende erkjennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 11. november 2003 Forfatter #1060 Del Skrevet 11. november 2003 Og, ja. Det er personen som teller. Er det ikke en frigjørende erkjennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå