Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Revetispa da. Det sjekketrikset ditt er jo eldre enn frimerkesamlingen. Hvis du derimot ber meg om å se på andre samlinger du måtte ha' date=' derimot... :sjarmor: [/quote']

Tja...

Lærsamlingen, bursamlingen, kosekattsamlingen, champagnesamlingen, cognacsamlingen, tunnellsamlingen...

*Hinte og lokke*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lady

Leste gjennom tråden din, og er vel stort sett enig med de fleste bidragsytere.

Forstår at en slik erkjennelse rister litt i bildet du har hatt av deg selv, men det bildet er der jo fortsatt - bare enda litt mer nyansert, mer fargerikt.

Om, og når, og ovenfor hvem du eventuelt du skal "stå fram" for, det finner du nok ut av.

Fordelen med å "stå frem" kan være at du slipper så mange forklaringer - eller forklaringer mange ganger, og kan slappe av på at det "blir avslørt".

Ulempen kan være en moralsk forargelse hos noen, men er de glad i deg, skulle ikke en sånn detalj bety noe.

Men hverken familie eller venner har krav på noe som helst. Sexlivet er ens eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Bertha. *Gir Valium til Bertha og kakker henne nok en gang*

Revetispa da. Du har virkelig overgått deg selv. Tar gjerne en titt på samtlige samlinger du måtte ha, jeg. :sjarmor:

Hei, Dina :D Så fint å se deg her inne igjen. Ja, det er en stund siden sist, men vi er jo begge travle damer med en hektisk hverdag.

Bettie. Takk for input. Jeg er jammen heldig som har dere KG-jentene. Maken til omsorgsfulle og innsiktsfulle jenter skal man lete lenge etter.

Nå skal jeg snart avgårde til Samtalen min. Gruer meg veldig. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få sagt det jeg har på hjertet, men det ordner seg nok til slutt. Jeg hater å såre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Krysser alle fingre for deg. Det skal nok gå bra, skal du se.

Disse får du med på veien: :kysse: :klem2:

Endrer i natten fordi jeg tenker på hvordan det går med deg. Er ikke lett med verken menn eller kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har helgefreden garantert senket seg over Junaiten-Godset og dets herskerinne. Det er så stille her inne at man kan høre lysekronene svaie.

Jeg tror jeg går og vekker kokken - eller Gourmetkonsulenten, som han også kalles. Så kan han ha klar en fortreffelig frokost til LH når hun våkner.

Og pianisten må på plass. Taffelmusikk hører med. *sparke Wolfgang i ræva*

Du verden hvor mye bedre jeg føler meg nå som jeg har gjort en slik god gjerning! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Tilbake igjen. Nå sitter jeg igjen med kun et alternativ rent praktisk og er i grunnen fornøyd med det. Jeg er en merkelig person.

Hei til Shivani, Bettie, Revetispa og Bertha. :D

Det var noen flotte samlinger du har, Revetispa. Er det mulig med en aldri så liten demonstrasjon? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God aften Lady Høyvelbårne :hoffkniks:

Er det ikke deilig å ha bestemt seg?

Husk bare at livet garantert kommer til å spandere flere overraskelser og flotte opplevelser :klem:

Om det behager er samlingene åpne for guidet tur i dette øyeblikk. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nææææææ.....Hvordan kan det ha seg at vi skrev omtrent det samme på samme tidspunkt! :o :o :o
To sjeler, en tanke. Du vet; store hjerner tenker likt. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og store hjerner har ikke et overdrevent oppmerksomhetsbehov samt et mer variert ordforåd. Merkelig det der. Hvordan i alle dager kan det ha seg? :rodruss:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fredsdue av en Lady Heather i dag, ser jeg. :o Det var da svært! Men hvorfor ikke? Koster som regel mer krefter å hisse seg opp enn å drite i det. Det gjelder bare å finne akkurat den tanken i kaoset.

Jeg hadde uansett ikke tenkt å krangle i dag, jeg heller. Ikke lage konfetti en gang. Måtte bare sjekke at alt er vel. :Nikke: And so it seems. Bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og store hjerner har ikke et overdrevent oppmerksomhetsbehov samt et mer variert ordforåd. Merkelig det der. Hvordan i alle dager kan det ha seg? :rodruss:
Er du blitt rødruss nå da, Shivani?

Bertha: Du vet at jeg bare krangler med deg. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...