Bertha Skrevet 7. november 2003 #1021 Del Skrevet 7. november 2003 *snikke-snakke* Jotakk, jeg tar gjerne en valium. Tror De ikke det vil gjøre godt for jobbkreativiteten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #1022 Del Skrevet 7. november 2003 Revetispa da. Det sjekketrikset ditt er jo eldre enn frimerkesamlingen. Hvis du derimot ber meg om å se på andre samlinger du måtte ha' date=' derimot... [/quote'] Tja... Lærsamlingen, bursamlingen, kosekattsamlingen, champagnesamlingen, cognacsamlingen, tunnellsamlingen... *Hinte og lokke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. november 2003 #1023 Del Skrevet 7. november 2003 Heisann LH! Long time - no see! Stikker innom for å ønske deg en deilig helg! :D Klem, Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. november 2003 #1024 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Lady Leste gjennom tråden din, og er vel stort sett enig med de fleste bidragsytere. Forstår at en slik erkjennelse rister litt i bildet du har hatt av deg selv, men det bildet er der jo fortsatt - bare enda litt mer nyansert, mer fargerikt. Om, og når, og ovenfor hvem du eventuelt du skal "stå fram" for, det finner du nok ut av. Fordelen med å "stå frem" kan være at du slipper så mange forklaringer - eller forklaringer mange ganger, og kan slappe av på at det "blir avslørt". Ulempen kan være en moralsk forargelse hos noen, men er de glad i deg, skulle ikke en sånn detalj bety noe. Men hverken familie eller venner har krav på noe som helst. Sexlivet er ens eget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. november 2003 Forfatter #1025 Del Skrevet 8. november 2003 Heisann, Bertha. *Gir Valium til Bertha og kakker henne nok en gang* Revetispa da. Du har virkelig overgått deg selv. Tar gjerne en titt på samtlige samlinger du måtte ha, jeg. Hei, Dina :D Så fint å se deg her inne igjen. Ja, det er en stund siden sist, men vi er jo begge travle damer med en hektisk hverdag. Bettie. Takk for input. Jeg er jammen heldig som har dere KG-jentene. Maken til omsorgsfulle og innsiktsfulle jenter skal man lete lenge etter. Nå skal jeg snart avgårde til Samtalen min. Gruer meg veldig. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få sagt det jeg har på hjertet, men det ordner seg nok til slutt. Jeg hater å såre folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 8. november 2003 #1026 Del Skrevet 8. november 2003 Krysser alle fingre for deg. Det skal nok gå bra, skal du se. Disse får du med på veien: :kysse: :klem2: Endrer i natten fordi jeg tenker på hvordan det går med deg. Er ikke lett med verken menn eller kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2003 #1027 Del Skrevet 8. november 2003 Er bare innom for å øsnek deg en fortreffelig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. november 2003 #1028 Del Skrevet 8. november 2003 Nå har helgefreden garantert senket seg over Junaiten-Godset og dets herskerinne. Det er så stille her inne at man kan høre lysekronene svaie. Jeg tror jeg går og vekker kokken - eller Gourmetkonsulenten, som han også kalles. Så kan han ha klar en fortreffelig frokost til LH når hun våkner. Og pianisten må på plass. Taffelmusikk hører med. *sparke Wolfgang i ræva* Du verden hvor mye bedre jeg føler meg nå som jeg har gjort en slik god gjerning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #1029 Del Skrevet 8. november 2003 Knock-knock ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1030 Del Skrevet 10. november 2003 Ah. Tilbake igjen. Nå sitter jeg igjen med kun et alternativ rent praktisk og er i grunnen fornøyd med det. Jeg er en merkelig person. Hei til Shivani, Bettie, Revetispa og Bertha. :D Det var noen flotte samlinger du har, Revetispa. Er det mulig med en aldri så liten demonstrasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1031 Del Skrevet 10. november 2003 God aften Lady Høyvelbårne :hoffkniks: Er det ikke deilig å ha bestemt seg? Husk bare at livet garantert kommer til å spandere flere overraskelser og flotte opplevelser Om det behager er samlingene åpne for guidet tur i dette øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1032 Del Skrevet 10. november 2003 Kranglefanter må finne seg andre objekt for tiden. Jeg er i det fredsommelige og kjedelige hjørnet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 10. november 2003 #1033 Del Skrevet 10. november 2003 Du er god som gull uansett hvilket hjørne du er i. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 10. november 2003 #1034 Del Skrevet 10. november 2003 Nææææææ.....Hvordan kan det ha seg at vi skrev omtrent det samme på samme tidspunkt! :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1035 Del Skrevet 10. november 2003 Nææææææ.....Hvordan kan det ha seg at vi skrev omtrent det samme på samme tidspunkt! :o :o :oTo sjeler, en tanke. Du vet; store hjerner tenker likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 10. november 2003 #1036 Del Skrevet 10. november 2003 Og store hjerner har ikke et overdrevent oppmerksomhetsbehov samt et mer variert ordforåd. Merkelig det der. Hvordan i alle dager kan det ha seg? :rodruss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. november 2003 #1037 Del Skrevet 10. november 2003 En fredsdue av en Lady Heather i dag, ser jeg. :o Det var da svært! Men hvorfor ikke? Koster som regel mer krefter å hisse seg opp enn å drite i det. Det gjelder bare å finne akkurat den tanken i kaoset. Jeg hadde uansett ikke tenkt å krangle i dag, jeg heller. Ikke lage konfetti en gang. Måtte bare sjekke at alt er vel. And so it seems. Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. november 2003 Forfatter #1038 Del Skrevet 10. november 2003 Og store hjerner har ikke et overdrevent oppmerksomhetsbehov samt et mer variert ordforåd. Merkelig det der. Hvordan i alle dager kan det ha seg? :rodruss:Er du blitt rødruss nå da, Shivani? Bertha: Du vet at jeg bare krangler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #1039 Del Skrevet 10. november 2003 Krangle??? Uten meg??? Dere er spik spenna sprø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 10. november 2003 #1040 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg bare mimrer. Vil du være ung?????? Hvorfor? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå