Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #841 Del Skrevet 17. oktober 2003 *Venter på et jækla smell* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #842 Del Skrevet 17. oktober 2003 *Venter på et jækla smell*Hvilket smell? Er det dannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #843 Del Skrevet 17. oktober 2003 Spør Bertha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #844 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg skal ta med meg ikke bare dagen, men alle rosene også....hihihihi, jeg er super ond, men dannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #845 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dagene og rosene, men ikke prisene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #846 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dagene og rosene' date=' men ikke prisene!!![/quote']Mohahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #847 Del Skrevet 17. oktober 2003 Priser kan nemlig være onde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. oktober 2003 #848 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ta med deg hva du vil, Lovinda. Det viktigste er at man har det bra!! Dersom man ikke plager andre, vel å merke. Det siste var i tråd med KG's reglement. Kan du skrive ut en rekvisisjon på nye dynamittgubber til meg nå, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #849 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ikke spreng bettan* da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #850 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ta med deg hva du vil, Lovinda. Det viktigste er at man har det bra!! Dersom man ikke plager andre, vel å merke. Det siste var i tråd med KG's reglement. Kan du skrive ut en rekvisisjon på nye dynamittgubber til meg nå, tror du? *Skrive, skrive* Her, Bertha. Jeg skal vel ikke sprenge noen! Det er ikke jeg som driver og flyr rundt med dynamittgubber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #851 Del Skrevet 17. oktober 2003 Neida LH, ikke du. I likhet med enkelte andre brukere av KG later LH til å tro at alle uttalelser gjelder henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #852 Del Skrevet 17. oktober 2003 Neida LH, ikke du. I likhet med enkelte andre brukere av KG later LH til å tro at alle uttalelser gjelder henne selv.Det er jo fordi de fleste uttalelser og beskyldninger gjelder mitt perfekte vesen. Jeg er perfekt, alle andre er misunnelige. Dette er nermest for en naturlov å regne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. oktober 2003 #853 Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk, LH. Endelig forstår du noe av min enkle natur. *stikke av gårde med tre kilo dynamittgubber, 10 meter lunte og en sparepakning med fyrstikker* Og til... eh ... To those who it may concern: Jeg er ledig for oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #854 Del Skrevet 17. oktober 2003 Vil du også bli mafiaprinsesse, Bertha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #855 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det holder lenge med sprengningsbas eller dynamittkjerring for individer som Bertha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. oktober 2003 #856 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvis du tror jeg kan egne meg til det, så stiller jeg gjerne opp. :solidaritetssmiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #857 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det er deilig å være ond mafiaprinsesse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. oktober 2003 #858 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå som du har blitt ond: Minn meg på at jeg aldri skal besøke deg på godset ditt. *Grøsser, og ser for meg Ondskapens Hotell* :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #859 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå som du har blitt ond: Minn meg på at jeg aldri skal besøke deg på godset ditt. *Grøsser, og ser for meg Ondskapens Hotell* :hår:Jeg er ikke sånn ond, Barbie. Ikke sånn f******-ond. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. oktober 2003 #860 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det er så deilig å late som..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå