Anna Lovinda Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #721 Del Skrevet 7. oktober 2003 Men ikke desto mindre sant, Donpedro. :D Nei, Bertha. Jeg tror ikke det er noen øvre grense for hvor kosemosete man kan være her inne på KG. Syntes jeg trengte litt kosemos nå. Er egentlig en svært så fredsommelig person. Et spørsmål til Revetispa: Har du hørt om SMiL? Er de noe tess? Har hørt både og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #722 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hellu LH. Måtte bare innom dagboka de å skrive en hilsen. Jeg så på forumet Snikk-Snakk at du ønsker å holde deg borte fra der, noe som er synd ettersom du bidrar med så utrolig mye flott. Ikke bare der men i resten av forumet. Jeg er vel en av dem som har stått på sidelinjen og ikke brydd meg om ting som har skjedd, og ønsker heller ikke i framtiden å bry meg om ting som har skjedd. Derfor håper jeg det går bra med deg, og at du fortsetter å være den du er uansett. Derfor vil jeg by på en Irish Coffe, her nå på din herregård, så kan vi slappe av resten av kvelden. Klem fra Merete :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #723 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei Merete. :D Takk for hilsen i boken min. Det er alltid koselig å få besøk. Takk til alle dere som har send PM også. Det er godt å få positive tilbakemeldinger også. Her på KG er det ikke bare bare å stikke nesen sin frem - verken i den ene eller andre retningen. Når det er sagt, kommer jeg ikke til å slutte med å mene ting - ei heller å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. oktober 2003 #724 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du vet at jeg er glad for at du er som du er? Vil absolutt ikke at du skal forandre deg. Sender en stoor klem gjennom skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #725 Del Skrevet 8. oktober 2003 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. oktober 2003 #726 Del Skrevet 8. oktober 2003 *Liten blir også med på headbanging på Godset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #727 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hmmm....er ikke sikker på om headbanging er særlig dannet; men skitt au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #728 Del Skrevet 8. oktober 2003 Headbangers' Ball!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #729 Del Skrevet 8. oktober 2003 *løper skrikende og nesten blind ut av boken* Aaaaaarg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #730 Del Skrevet 8. oktober 2003 *Setter på Stormen fra Vivaldi's Fire Årstider* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #731 Del Skrevet 8. oktober 2003 *løper tilbake, takler Revetispa ned fra kosten, smekker på håndjern, sleper henne tilbake til kjelleren og stenger henne inne i buret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #732 Del Skrevet 8. oktober 2003 *ØY!!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #733 Del Skrevet 8. oktober 2003 Revetispa er bare såååå nusselig når hun er sint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #734 Del Skrevet 8. oktober 2003 *ØY!!!!* Døh, den tonen der kan du bare tørke av deg med en gang. Jeg ser utrykket du har i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #735 Del Skrevet 8. oktober 2003 *Hmpfr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #736 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva er det du gauler sånn for, Revetispa? *knebler Revetispa godt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #737 Del Skrevet 8. oktober 2003 *Hmpfr* Eit augneblink ******* (tikk takk tikk takk) § 223. Den som ulovlig berøver en anden Friheden eller medvirker til saadan Frihedsberøvelse, straffes med Fængsel indtil 5 Aar. Har Frihedsberøvelsen varet over en Maaned, eller har den voldt nogen ualmindelige Lidelser eller betydelig Skade paa Legeme eller Helbred eller medført nogens Død, idømmes Fængsel i mindst 1 Aar. Den som inngår forbund med noen om å begå en handling som nevnt i annet ledd, straffes med fengsel inntil 10 år. Endret ved lov 3 des 1999 nr. 82 (i kraft 1 jan 2000 iflg. res. 3 des 1999 nr. 1202). Kanskje du skal slippe meg ut nå kjære Mistress Lady Heather? Du vet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #738 Del Skrevet 8. oktober 2003 Som du kan lese i kjelleren, benekter jeg ethvert kjennskap til saken. Jeg er uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. oktober 2003 #739 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jatte-jatte-jatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #740 Del Skrevet 8. oktober 2003 Så oppdiktede historier med en viss rot i himmelen men i feil rekkefølge er nå blitt anerkjent kost på KG?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå