Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Faen' date=' faen, faen![/quote']

Det er ikke dannet å banne slik. Du kunne i det minste ha sagt "Fanden, fanden, fanden!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revetispa:

Hvorfor får du ikke stenge Barbie inne i buret?

Tror jeg må øke inntak av valium. Kanskje det var noe i den "fredspipen" som jeg ikke tålte....Ble unektelig litt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da står ikke ting som ikke har noe dagboka di å gjøre der lenger. Var bare litt sint pga en tråd, også formet det hva jeg skrev litt vel mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja. Godt vi har forskjellige syn og prioriteringer sier nå jeg. Kanskje jeg skal la være å bry meg hvis jeg ser folk som begår kriminelle handlinger også. Tenk hvor ille det hadde vært hvis jeg bidro til at en stakkars voldsmann havnet i fengsel? :o

Innleget er endret. Hege, daglig leder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk på alle vennene hans som ville bli så lei seg.....

Men du? En gang det var litt vanskelig, sa en god (og tøff) venn av meg at - Man kan ikke bare gå rundt og være "snill" hele tiden.

Den er dyp, den. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Bertha er jammen blitt flere hakk kvassere i løpet av utrolig kort tid. Hennes glansdager som en av de sløvere knivene i skuffen er over. Det er med vemod jeg må erkjenne at Bertha har flere lag enn ytterskallet. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Revetispa:

Hvorfor får du ikke stenge Barbie inne i buret?

Fordi Fru Lady Sherlock-Heather sa det vel...

*Trygle og be* *not* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jeg det? Hmmm....mener bestemt at jeg sa at du skulle stenge Barbie inne i buret. Kanskje skyldes den mislykte bur-innestengingen heller at Barbie ikke fikk plass. Hun er jo en smule omfangsrik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg se resten av Sopranos. Liker Tony Soprano. Skulle ønske jeg var mafiaprinsesse... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er godt bemidlet, kan du ikke bare skaffe deg en italiensklærer samt ansette et par glattsleika typer som følger tre skritt bak deg til enhver tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Hadde det bare vært så enkelt. På samme måte som at dannelse ikke kan kjøpes for penger, kan heller ikke mafiaprinsessetitler.

Må huske å hente ut pelsen fra vinterlageret på fredag. Lørdag skal jeg på konsert. Da trenger jeg pelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revetispa er en klok dame.

Bertha er forkjølet, men slettes ikke dum å ha hun heller... :kysse: :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvilket stadium er dette av Dunkelt kosemosesyndrom meg komplikasjoner?

Æh.... okei, da. Æ'kke så verst dere heller! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Og hvilket stadium er dette av Dunkelt kosemosesyndrom meg komplikasjoner?

Æh.... okei, da. Æ'kke så verst dere heller! :D

Vil bare gjøre oppmerksom på at Dunkelt kosemosesyndrom med komplikasjoner er det stikk motsatte av Kos med misnøye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår aldri feil - så jeg legger til et til absolutt: "Death and taxes" pluss det faktum at jeg alltid blir i godt humør av å lese skriveriene til Bertha og Revetispa. Donpedro er også kjekk og ha fordi hun er flink til å sette ting i perpektiv. :kysse: :kysse: :kysse:

Dette er et tilfelle av kosmose med klarsyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å bli moderert for å være FOR hyggelige, tror dere? Eller kanskje det aldri vil bli oppdaget, så lenge vi har en overbevisende diagnose på det.

Det har jeg også lært meg i jobben. Hvis jeg må selge inn noe som egentlig ikke er helt.... hmm... overbevisende i seg selv - pakk det inn i fine farger og fancy layout. - De kjøper den hver gang. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...