Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Er nå egentlig ganske sikker på at jeg er litt apekatt i hvertfall, om ikke helt. Syns egentlig bildet mitt passer ganske bra, jeg :ler:

Men, men... har faktisk ikke lyvd om noen ting her inne. Er ikke akkurat så redd for at noen skal finne ut hvem jeg er, for jeg så fryktelig få svin på skogen og skjeletter i skapet (med unntak av onkel Manfreds som endelig har sluttet og lukte...)

Tviler på at jeg får noen psykotiske mordere etter meg bare fordi det er lett og finne ut hvem jeg er.

Og nå må jeg bare få dele nyheten; siden jeg syns det er fryktelig kjedelig og gå hjemme, selv om det er pga av dum rygg, så har jeg ordnet meg et jobb-intervju i morgen!!! Gleder meg til å komme meg ut litt igjen, så jeg håper jeg får jobben. Sendte inn søknaden over e-mail i går og ble oppringt i dag! Det må vel være et bra tegn?

Kan vi ta en "lykke-til-skål" i pærebrus sammen?l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Liten har selvsagt alle kvalitetene til en nonne! :kul:
Er dette på grensen til hjernevasking og propaganda? Selvsagt er ikke Liten mere nonne enn det jeg er...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg må unnskylde min manns noe nesevise fremtoning. Er det rart jeg er så rappkjefta som jeg er, er i knallhard trening hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Ja, lille venn, jeg skjønte det... :ler: Bare provoserer deg litt og later som jeg er grunn.... Eller kanskje jeg er det... Har jo maaaaaaaaaaaaaaaange ansikter, vet du :wink:

Har tenkt litt og lurer på om langgrunt kan være bedre....? Du vet at dykking er et tema som debatteres heftig på maaaaaaaaaaaange arenaer. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok meg og tok meg, Arwen. Når det gjelder deg, er du et eget kapittel - for maken til utflytende avatar skal man lete lenge etter. Så nei; du er nok ikke fullt så utflytende som du vil vi skal tro... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...