Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn, nå har jeg luftet pelsdotten din. Han har gjort både sin bimelim og sin bomelom. Vel, det ble rosebuskene denne gangen, men jeg håper det er ok? Litt gjødsel er vel bare bra for dem, så står de i fullt flor til ballet i morgen. :ler:

Du får gi meg et hint hvis du trenger "barnevakt" igjen, da jeg ser du er ganske opptatt på andre hold nå. Det er jo viktig å ha fokus! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink, Bertha. Her har du en brukt minkpels for bryet. Vil Du ha en pærebrus også? Værsågod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat slettet. Hege

På generelt grunnlag (sant!):

Kanskje fordi det er mange som "ikke tror det før de ser det". Det er en svært vanlig menneskelig egenskap. Kjenner meg selv igjen der faktisk, mens jeg i andre tilfeller kan ha så sterk magefølelse at den overskygger skepsisen.

Jeg tror folk generelt er litt redd for å trø alvorlig feil. Jo alvorligere saker som diskuteres, desto mer sikrer man seg.

Den som sitter på informasjon og fakta, er derimot mer heldig stillet. For det betyr at man kan uttale seg klart og tydelig uten den lille djevelen som sitter og pirker på skulderen glisende"Jammen, jammen - hva hvis ikke....? Tenk så flaut."

Bare noen tanker.... Men jeg tar gjerne et glass pærebrus, takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Nei, sier jeg. Jeg kan ikke lufte pelsdotten din en gang til før jeg legger meg. Har du ikke en Jyske-Rev-konsulent? :ler:

Nå er klokka faktisk 02, og det er nøyaktig 2 - to - timer senere enn det jeg hadde lovet meg selv å legge meg. So much for the self discipline.... :roll:

*forlater godset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hiver innpå en helflaske med pærebrus og det som sterkere er...*

Skål!

Skål, Lovinda. Jeg trenger tydeligvis noe å sove på. Med en gang jeg slukket lyset, ble øynene mine sånn :o

*bælje nedpå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaahhhhh! Ingen ting roer en opphisset sjel som pedikyr gjør. Jeg er som et nytt menneske....klar til dyst :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg komme meg i seng. Dette har vært en god dag. I morgen skal jeg sminkes, for så å spise lunsj ute med venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Sitat slettet. Hege

Jeg tror heller ikke på at denne personen er helt ærlig av seg. Det vet du jo godt :wink: Men jeg tenkte i hvertfall å se om det kunne bli en slags fredsavtale her inne. Men det ser ikke helt ut som det funker. Følte for å si unnskyld pga av noe dritt jeg slengte fra meg i en tråd. Forhåpentligvis kommer det en tilbake til Atacand snart.

Tenkte bare jeg skulle si det, og så stjele med en pærebrus eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stjele, få! Husker dere ikke moralen fra Hakkebakkeskogen?

- Kaker man stjeler, smaker vondt. Kaker man kjøper, smaker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...