Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #581 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det er fordi jeg skal ete deg! Mohahahaha Din lystløgner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #582 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sånn, nå har jeg luftet pelsdotten din. Han har gjort både sin bimelim og sin bomelom. Vel, det ble rosebuskene denne gangen, men jeg håper det er ok? Litt gjødsel er vel bare bra for dem, så står de i fullt flor til ballet i morgen. Du får gi meg et hint hvis du trenger "barnevakt" igjen, da jeg ser du er ganske opptatt på andre hold nå. Det er jo viktig å ha fokus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #583 Del Skrevet 3. oktober 2003 Flink, Bertha. Her har du en brukt minkpels for bryet. Vil Du ha en pærebrus også? Værsågod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #584 Del Skrevet 3. oktober 2003 Slettet. Hege, daglig leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 #585 Del Skrevet 3. oktober 2003 Selv djevlen har fans, man skjønner aldrig hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #586 Del Skrevet 3. oktober 2003 Aaaaaaaarggg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #587 Del Skrevet 3. oktober 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. oktober 2003 #588 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sitat slettet. Hege På generelt grunnlag (sant!): Kanskje fordi det er mange som "ikke tror det før de ser det". Det er en svært vanlig menneskelig egenskap. Kjenner meg selv igjen der faktisk, mens jeg i andre tilfeller kan ha så sterk magefølelse at den overskygger skepsisen. Jeg tror folk generelt er litt redd for å trø alvorlig feil. Jo alvorligere saker som diskuteres, desto mer sikrer man seg. Den som sitter på informasjon og fakta, er derimot mer heldig stillet. For det betyr at man kan uttale seg klart og tydelig uten den lille djevelen som sitter og pirker på skulderen glisende"Jammen, jammen - hva hvis ikke....? Tenk så flaut." Bare noen tanker.... Men jeg tar gjerne et glass pærebrus, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #589 Del Skrevet 4. oktober 2003 *Hiver innpå en helflaske med pærebrus og det som sterkere er...* Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. oktober 2003 #590 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei! Nei, sier jeg. Jeg kan ikke lufte pelsdotten din en gang til før jeg legger meg. Har du ikke en Jyske-Rev-konsulent? Nå er klokka faktisk 02, og det er nøyaktig 2 - to - timer senere enn det jeg hadde lovet meg selv å legge meg. So much for the self discipline.... *forlater godset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. oktober 2003 #591 Del Skrevet 4. oktober 2003 *Hiver innpå en helflaske med pærebrus og det som sterkere er...* Skål! Skål, Lovinda. Jeg trenger tydeligvis noe å sove på. Med en gang jeg slukket lyset, ble øynene mine sånn :o *bælje nedpå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #592 Del Skrevet 4. oktober 2003 Aaaaahhhhh! Ingen ting roer en opphisset sjel som pedikyr gjør. Jeg er som et nytt menneske....klar til dyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #593 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nå skal jeg komme meg i seng. Dette har vært en god dag. I morgen skal jeg sminkes, for så å spise lunsj ute med venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. oktober 2003 #594 Del Skrevet 4. oktober 2003 Komme seg i seng klokken ni om morgenen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. oktober 2003 #595 Del Skrevet 4. oktober 2003 Lady Heather bor i det store huset på den andre siden av havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #596 Del Skrevet 4. oktober 2003 TREDAGERS BALLET PÅ GODSET: Vi har nu åpnet dørene til Godset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #597 Del Skrevet 4. oktober 2003 Slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 4. oktober 2003 #598 Del Skrevet 4. oktober 2003 Sitat slettet. Hege Jeg tror heller ikke på at denne personen er helt ærlig av seg. Det vet du jo godt Men jeg tenkte i hvertfall å se om det kunne bli en slags fredsavtale her inne. Men det ser ikke helt ut som det funker. Følte for å si unnskyld pga av noe dritt jeg slengte fra meg i en tråd. Forhåpentligvis kommer det en tilbake til Atacand snart. Tenkte bare jeg skulle si det, og så stjele med en pærebrus eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. oktober 2003 #599 Del Skrevet 4. oktober 2003 Stjeler man pærebrus her? Hmmm... Lady H: :trøste: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #600 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ikke stjele, få! Husker dere ikke moralen fra Hakkebakkeskogen? - Kaker man stjeler, smaker vondt. Kaker man kjøper, smaker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå