Gå til innhold

menn kan si hva de vil..

Gjest naida

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som har lagt merke til at man som kvinne her inne virkelig på passe på hva man sier og hvordan man ordlegger seg for ikke å bli beskyldt for både det ene og det andre og få hele tråden ødelagt av kvinnehatere?

Nevnte menn tillater seg og si hva som helst men er særdeles hårsåre når det gjelder sleivete kommentarer fra kvinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen andre her som har lagt merke til at man som kvinne her inne virkelig på passe på hva man sier og hvordan man ordlegger seg for ikke å bli beskyldt for både det ene og det andre og få hele tråden ødelagt av kvinnehatere?

Nevnte menn tillater seg og si hva som helst men er særdeles hårsåre når det gjelder sleivete kommentarer fra kvinner..

De er bare misunnelige på oss fordi vi har Kvinneguiden.

Finnes det ett forum som heter Manneguiden? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 37

:) Sikkert mange av oss som er misunnelige ja....

Jeg har ikke lagt så mye merke til om det er en trend her at menn sier hva de vil, men vi er sikkert mer rett frem i språket enn kvinner, og setter ting helt på spissen oftere kanskje, for å tvinge frem et svar muligens. Og bruk av ironi.

Litt mer Jespersen-aktige.

Håper ikke du/dere ser kvinnefiendtlige/kvinnehatende innlegg ofte, da er i såfall mannen på feil forum. Sånt er ikke morro, og menn her bør respektere kvinnene (det heter tross alt Kvinneguiden) og diskutere saklig.

Tror ikke det finnes en tilsvarende guide for menn, og uansett synes jeg denne er helt ok jeg. Det diskuteres mye vettugt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kine_*
:) Sikkert mange av oss som er misunnelige ja....

Jeg har ikke lagt så mye merke til om det er en trend her at menn sier hva de vil, men vi er sikkert mer rett frem i språket enn kvinner, og setter ting helt på spissen oftere kanskje, for å tvinge frem et svar muligens. Og bruk av ironi.

Litt mer Jespersen-aktige.

Håper ikke du/dere ser kvinnefiendtlige/kvinnehatende innlegg ofte, da er i såfall mannen på feil forum. Sånt er ikke morro, og menn her bør respektere kvinnene (det heter tross alt Kvinneguiden) og diskutere saklig.

Tror ikke det finnes en tilsvarende guide for menn, og uansett synes jeg denne er helt ok jeg. Det diskuteres mye vettugt her.

Du høres i alle fall ut som en av de vi trenger her inne! En del av mennene her prøver nok å gjøre seg litt bemerket ved å være litt krasse, men jeg gidder ikke å ta sånt så alvorlig. Synes vi skal ha litt takhøyde. Det er jammen noen av kvinnfolka her inne som kan være litt kranglete også, så jeg tror i bunn og grunn ikke vi er så forskjellige.

Mange av oss synes det er fint med menn her, så håper du blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 37
Du høres i alle fall ut som en av de vi trenger her inne! En del av mennene her prøver nok å gjøre seg litt bemerket ved å være litt krasse, men jeg gidder ikke å ta sånt så alvorlig. Synes vi skal ha litt takhøyde. Det er jammen noen av kvinnfolka her inne som kan være litt kranglete også, så jeg tror i bunn og grunn ikke vi er så forskjellige.

Mange av oss synes det er fint med menn her, så håper du blir!

Tusen takk!

Trives godt hos jentene jeg..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melchizedek

Ikke faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke faen

At dere er misunnlige var vel kanskje ett veldig dårlig forsøk på å være morsom.

Mann 37 har i allefall ett godt poeng ang menn og det å være mer rett på sak. Hvorfor gå runde etter runde rundt grøtbollen når smøret i midten ligger lagelig til for hugg.

Jeg føler ikke selv at jeg er noen kranglefant men kanskje det er "lettere" å krangle med en mann enn å krangle med en dame? Damer kan være riktig så ufine når disputter oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Det er ikke spesielt for dette forumet, det er faktisk mer utbredt på andre forum. Enkelte ganger har jeg derfor brukt et mannsnavn som nick, for da kan mine meninger stå og ikke bli plukket fra hverandre og latterliggjort. IRL har jeg en kompis som jeg ikke kan diskutere en sak med hvis vi er uenige. Han diskuterer som en gutt, og jeg som en jente... Dvs. at han vil ta en ting av gangen og diskutere hver sak, mens jeg vil legge fram hele mitt syn på en gang og få lov til å "tømme meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...