Gjest TS Skrevet 16. august 2009 #1 Del Skrevet 16. august 2009 Hei. Jeg vurderer å gå til en klarsynt, og lurer på om noen her har vært på reading hos en klarsynt. Hvordan var det, hva gjorde dere, og hva fikk du ut av det? Tar også gjerne i mot anbefalinger om klarsynte i Oslområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Del Skrevet 16. august 2009 Har ingen erfaring med slikt selv. Men henger meg på siden jeg også kunne tenke meg å prøve dette. Har en plage legene ikke finner noe ut av,kanskje en klarsynt kan SE noe slikt å komme med råd. (Har fått andre diagnoser på det, men disse skal ikke gi det utslaget jeg plages med) Har hørt om synske har sett slike lignende ting tidligere. Er værd et forsøk kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 16. august 2009 #3 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg var hos en Wenke, i Oslo. Det var skremmende hva hun kunne fortelle. Hun har gitt meg veldig god hjelp. Hun så og sa ting jeg ikke har fortalt noen om. Vi satt bare og snakket, jeg måtte ikke gjøre noe. Endret 16. august 2009 av Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #4 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg var hos en Wenke, i Oslo. Det var skremmende hva hun kunne fortelle. Hun har gitt meg veldig god hjelp. Hun så og sa ting jeg ikke har fortalt noen om. Vi satt bare og snakket, jeg måtte ikke gjøre noe. Hvor mye ca koster noe slikt ? Endret 16. august 2009 av Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 16. august 2009 #5 Del Skrevet 16. august 2009 Hvor mye ca koster noe slikt ? Jeg betalte faktisk ingenting. Hun vet jeg har veldig dårlig råd:-) En venninde av meg var hos en annen og hun betalte 1200,-kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. august 2009 #6 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Tråden er ryddet. Pasha mod Endret 16. august 2009 av Pasha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg betalte faktisk ingenting. Hun vet jeg har veldig dårlig råd:-) En venninde av meg var hos en annen og hun betalte 1200,-kroner! Hei! Har du navn/nummer til denne personen (Wenke)? (Vet du kanskje ikke kan skrive det her, men..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 fytti h.. som en timelønn de har. ikke rart dette har blitt en vanlig ting å svindle folk på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå