Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 21. august 2009 #41 Skrevet 21. august 2009 Han skylder vel en forklaring? Har han ligget med en annen dame og derfor vil gjøre det slutt, - eller er det at du er for langt unna? Hadde dama mi gjort det slutt ville jeg bedt om at hun i det aller minste forteller hvordan det gikk at det ble slutt. Ikke det at jeg skal avbryte eller ikke la henne snakke, -men la henne fortelle i sitt eget tempo. Sånne jenter står det respekt av. Hva i all verden skal en med en forklaring fra en som slår opp pr sms? Tror du han har ryggrad nok til å være ærlig? Nei, ærlig talt, folk som er så feige og ser bare sin egen situasjon (hvor vanskelig det er å gjøre slutt) og rømmer ut av situasjonen på denne måten - de skal man bare la rømme - de er ikke verdt dritten du har under støvlene en gang.
mikkemus Skrevet 29. august 2009 Forfatter #42 Skrevet 29. august 2009 Nå sender han mange meldinger til meg igjen, dette begynte han med i underkant av en uke etter at han slo opp med meg på meld. Nå sier han at han ikke var seg selv når han slo opp, jobber så mye osv. I hvertfall, så vil han bli sammen med meg igjen nå.. Jeg har jo ikke svart noe spesielt tilbake da.. MANNFOLK
Gjest brutal_mann Skrevet 29. august 2009 #43 Skrevet 29. august 2009 Du skal ikke svare overhodet! Total ignorering på alle plan er det eneste du skal bedrive! Om han står bak deg i køen på rimi skal du se på ham som om du aldri har sett han før. Det vil si, du ser jo kun på han om han er teit nok til å henvende seg til deg.
Steinar40 Skrevet 30. august 2009 #44 Skrevet 30. august 2009 Du skal ikke svare overhodet! Total ignorering på alle plan er det eneste du skal bedrive! Om han står bak deg i køen på rimi skal du se på ham som om du aldri har sett han før. Det vil si, du ser jo kun på han om han er teit nok til å henvende seg til deg. Helt enig.
liv Skrevet 30. august 2009 #45 Skrevet 30. august 2009 Hvorfor være bastant på å ikek svare om du vil ha han tilbake? Alle kan gjøre feil. Det må være lov å finne ut at du savner det du har mistet. Men det kommer jo ann på om du vil ha han tilbake det
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #46 Skrevet 30. august 2009 Du kan jo bare møte han for å snakke ut om tingene. Om ikke noe annet så får du litt svar på ting og kan bearbeide bruddet bedre.
Kamikatze Skrevet 30. august 2009 #47 Skrevet 30. august 2009 (endret) Hvorfor være bastant på å ikek svare om du vil ha han tilbake? Alle kan gjøre feil. Det må være lov å finne ut at du savner det du har mistet. Men det kommer jo ann på om du vil ha han tilbake det Vil hun ha ham tilbake da? Er hun sugen på å leve i et forhold der hun aldri kan vite, når det piper i lomma, om han inviterer henne på kino eller slår opp igjen? Er hun interessert å gå gjennom livet med en fyr som er så konfliktsky, at ved den minste antydning til problemer, så blir hun stående der alene? Ønsker hun å gå gjennom denne sorgprossessen flere ganger, eller er hun bedre tjent med å finne en fyr som ikke er i tvil om at det er henne han vil ha? Ønsker hun å være dørmatte? Et hull han kan tømme seg i, og siden slenge fra seg, som et brukt kondom? Hvis en mann ikke vet hva han har mens han har det, er det lurt å føre så lite intelligente gener videre? Hva skjer ved neste korsvei? Hva er det egentlig å snakke om? Han kommer aldri til å skifte ut personligheten sin, så hun oppnår ikke å oppdra ham. Alt hun kan finne ut ved en sånn der samtale, hvor han likevel kommer til å lyve gjennom tenna, er at han er en verdiløs halvråtten haug med kjøtt, som forlengst er gått ut på dato. Selv om hun lurer seg selv til å bli sammen med ham igjen, vil hun uansett før eller siden måtte håndtere det faktum. Så hvorfor snakke sammen? Hun vet allerede at han er en dritt. Endret 30. august 2009 av Kamikatze
MissStiles Skrevet 30. august 2009 #48 Skrevet 30. august 2009 Nå sender han mange meldinger til meg igjen, dette begynte han med i underkant av en uke etter at han slo opp med meg på meld. Nå sier han at han ikke var seg selv når han slo opp, jobber så mye osv. I hvertfall, så vil han bli sammen med meg igjen nå.. Jeg har jo ikke svart noe spesielt tilbake da.. MANNFOLK Det spørs om du vil ha en forklaring fra han eller/og om du vil ha han tilbake. Hvis dette ikke er tilfelle, så ville jeg ikke ha svart.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #49 Skrevet 30. august 2009 Hvorfor være bastant på å ikek svare om du vil ha han tilbake? Alle kan gjøre feil. Det må være lov å finne ut at du savner det du har mistet. Men det kommer jo ann på om du vil ha han tilbake det Fordi fyren totalt mangler baller og tar konflikten via SMS. Noe som viser at fyren trenger noen slag i trynet for å bli mann. En mann som står for sine meninger og som utrykker sine meninger. Hva i alle himmelens dager skal mikkemus kreve mindre av en mann?
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2009 #50 Skrevet 30. august 2009 Det spørs om du vil ha en forklaring fra han eller/og om du vil ha han tilbake. Hvis dette ikke er tilfelle, så ville jeg ikke ha svart. Når fyren er så feig at han dumper via sms så er han ikke mann nok. Med andre ord, hva i all verden skal en med en slik mann? Blir en dumpet så skal en ha ryggrad og stolthet nok til å ikke vie sin eks et gram oppmerksomhet. Folk som dumper en fortjener det nemlig ikke.
MissStiles Skrevet 30. august 2009 #51 Skrevet 30. august 2009 Når fyren er så feig at han dumper via sms så er han ikke mann nok. Med andre ord, hva i all verden skal en med en slik mann? Blir en dumpet så skal en ha ryggrad og stolthet nok til å ikke vie sin eks et gram oppmerksomhet. Folk som dumper en fortjener det nemlig ikke. Helt enig! Jeg synes også at det er feigt gjort! Jeg har vært borti det selv og bli dumpa på tlf. Det er så feigt. Og det sa jeg til han.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #52 Skrevet 30. august 2009 Dersom vi hadde vært sammen en stund og jeg hadde hatt sterke følelser for gutten, ville jeg ha møtt han for å snakke selv om jeg ikke ville ha han tilbake. Dette er for å bearbeide bruddet. Hun sitter nok der med mange spørsmål, og skjønte nok ikke helt hva som skjedde. Jeg synes det hadde vært lurt å møtes for å snakke, og deretter gå hver sin vei. Ts, hvis du gjør det og klarer å stå i mot hans bønner, vil du føle deg utrolig sterk etterpå.
lilla91 Skrevet 31. august 2009 #53 Skrevet 31. august 2009 I og med at jeg vet hvor vondt det føles å gjøre det slutt selv når man er enig om det og snakker om det, må det føles helt ubeskrivelig det du sitter med nå. Stakkars! Føler utrolig med deg og skulle gjort mye for at akkurat DU skulle følt deg bedre.. Jeg tror ikke det hjelper å si til deg at la han gå, du fortjener bedre. Dette vet du nok så altfor godt selv, men det er så mye lettere sagt enn gjort! Så det beste jeg kan si til deg nå i din situasjon (tror jeg), er at ting kommer til å bli bedre. Sekund for sekund, dag for dag, kjenn og føl at hullet er der, det verker, men det blir mindre og mindre hver dag. Du er kanskje helt på bånn nå, men det gode i situasjonen er at det bare kan gå oppover, og det har ikke noen andre valg enn å gjøre nettopp det. Så stopp opp i hverdagen, stopp opp i smerten, og kjenn at det blir bedre for hvert sekund. Og det kommer til å bli helt bra, og du kommer til å se på denne perioden som noe som har gjort deg sterkere og rikere på erfaringer. Om mange år vil du være takknemlig for hva denne perioden kommer til å gjøre med deg som menneske. Det er jeg sikker på! Stor klem og masse medfølelse! Huff, stakkars, du kommer nok til å dukke opp i tankene mine endel ganger framover!
Gjest Bergenserinne_ Skrevet 31. august 2009 #54 Skrevet 31. august 2009 Uff, jeg får flashbacks til da jeg var ung og uerfaren - og sånn guttene var den gangen. Å slå opp på sms - da er man mentalt ca 12 år. Du skal selvfølgelig ikke ta den umodne guttungen tilbake. Ja, du er sikkert svak for ham fortsatt og vil ha en forklaring og blaa blaa blaaa... men stå imot. Han kommer til å dumpe deg igjen. Og fyren har ikke ryggrad, det viser jo all oppførsel. Jeg må advare deg her, tipper han har rotet seg bort i en annen jente som han har angret på i ettertid. Typisk det som har skjedd når guttevalpene plutselig skal ha pause og kommer luskende tilbake etter en uke eller to. Du forjtner bedre!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 31. august 2009 #55 Skrevet 31. august 2009 Typen min slo opp med meg i dag tidlig kl 09.16 på melding, og sa at det ikke fungerte, og det hadde det ikke gjort på lenge.. Og han ville ikke være sammen med meg mer Jeg er så hjerteknust akkurat nå !! Jeg våknet til denne meldingen, prøvde å ringe han flere ganger, men han svarte ikke.. Tror han jobber da men.. Har følt på meg at noe har vært gærnt i flere dager også.. Han er 21 år gammel, jeg er 18. Og vi har vært sammen i over 1 år nå.. Jeg er bare så lei meg Trodde vi skulle være sammen resten av livet liksom.. Neste mann du finner en gang vil forhåprntligvis ha bedre sosiale egenskaper enn det her...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. september 2009 #56 Skrevet 1. september 2009 Mtp. at det er et avstandsforhold uten barn ser jeg ikke helt hva som er galt med det. Det er uansett trist å bli dumpa. Alternativet hadde vært å slå opp etter at hun hadde reist 7 timer for å treffe han, og det er vel minst like ille?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå