Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Typen min slo opp med meg i dag tidlig kl 09.16 på melding, og sa at det ikke fungerte, og det hadde det ikke gjort på lenge.. Og han ville ikke være sammen med meg mer

:trist: Jeg er så hjerteknust akkurat nå !!

Jeg våknet til denne meldingen, prøvde å ringe han flere ganger, men han svarte ikke.. Tror han jobber da men.. Har følt på meg at noe har vært gærnt i flere dager også..

Han er 21 år gammel, jeg er 18. Og vi har vært sammen i over 1 år nå.. Jeg er bare så lei meg :( Trodde vi skulle være sammen resten av livet liksom..

For en idiot! Noen mennesker er bare svin, men såklart veldig trist å klare å rote seg bort i de slik at man blir såret osv. Formen bedrer seg nok sakte men sikkert så finner du nok alltids en bedre gutt.

Videoannonse
Annonse
Gjest emmeline
Skrevet

Tror du bare skal være glad for at han gjorde det nå, og ikke ventet enda lenger. Selv om et år i og for seg er lenge nok. Tydeligvis en dust. Eller så gjenspeiler det bare forholdet deres, at det ikke var så alvorlig.

Skrevet

Herregud, at det går an å være så utrolig teit! Du fortjener så mye bedre, han der er ikke verdt en dritt. INGENTING forsvarer dumping på sms/telefon/mail.

Håper at du kommer deg fort over dette og at du finner en EKTE mann :klem:

Skrevet

Vanvittig feigt og barnslig måte å slå opp på. Det samme gjorde eksen til meg etter nesten 3 år sammen (og han er i midten av 30 årene!). Verste var at dagen før hadde vi vært sammen og hatt det veldig trivelig, så å bli dumpet via sms kom som lyn fra klar himmel..

Føler med deg, men tro meg, denne gjøken er ikke verd dine tårer. Tydeligvis respekterte han deg ikke nok til å gjøre det face-to-face på en voksen måte, men tok den lettvinte veien.

Slett nummeret hans fra mobilen din, fjern ham fra din facebook og/eller MSN. Da faller du ikke for fristelsen å sende patetiske/tryglende/sinte -stryk det som ikke passer- meldinger til ham i fylla!

Opp med hodet. Ingen dør av et knust hjerte :klemmer:

Gjest Melchizedek
Skrevet

Vel han slo ihvertfall ikke opp mens du holdt på og føde. Slik en kamerat av meg gjorde med dama si

men det er uansett en dårlig måte og slå opp på.

Gjest emmeline
Skrevet
Vel han slo ihvertfall ikke opp mens du holdt på og føde. Slik en kamerat av meg gjorde med dama si

Nei vi kan vel prise oss lykkelig over at det til enhver tid vil finnes de som har det verre enn oss selv...

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Dere er så gode.

Jeg sitter i senga med knust hjerte akkurat nå og har det ikke noe godt, hvorfor måtte jeg forelske meg i han? :( Vi har hatt det fint hele tiden omtrent, og nå er plutselig alt borte.. Uff, men det er virkelig oppmuntrende å lese svarene deres, setter så stor pris på det! Har ikke kontaktet han igjen siden i dag tidelig.. Har slettet han fra facebook.

Tusen takk, nok en gang. Tar til meg alt dere skriver. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Har ikke kontaktet han igjen siden i dag tidelig.. Har slettet han fra facebook.

Det er meget riktig av deg!

Skrevet

Noe av det samme skjedde med meg, bare at han omtrent skyldte på bestevenninnen min i meldingen.

"Etter å ha snakket med [navn] har jeg bestemt meg for at vi ikke fungerer lengre". Jo, takk for den, liksom. Bra jeg betyr mye for deg etter elleve måneder. Forøvrig viste det seg at han hadde vært utro med bestekompisen sin forlovede, så jeg har vel begynt å gi litt faen i ham.

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Jeg skjønner du er helt knust nå, og du har bare lyst å prate med han, men du fortjener bedre enn en som slår opp på melding! Utrolig feigt og dårlig gjort! Blir helt satt ut over hvordan noen gutter kan være. Sender i alle fall over en stor klem til deg :klem:

Hva har dette med kjønn å gjøre? Absolutt ingenting. Kreket slo alltid opp med meg over sms. Verst var det siste gangen, siden hun da hadde tatt ekstra mye penger og ressurser av meg i forveien. Så "takk for alt" osv over sms, ferdig vise. Når jeg prøvde å ringe, svarte hun ikke, før hun til slutt svarte og sa at hun ikke var interessert, og at dette var siste advarsel og hun ville ringe til politiet om jeg ringte flere ganger. 10 dager før bodde hun hos meg og strøk meg over ryggen og sa hvor glad hun var i meg osv.

Til ts: Du er veldig ung. 18? Vær glad for at du opplevde dette tidlig i livet, da blir du herdet. Jeg opplevde min første virkelig store kjærlighet da jeg var 30, og dette var altså hvordan det gikk.

Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Skrevet

Takk for svar.. Ja, jeg burde vel være glad for at det skjer meg såpass tidlig, og at det ikkje skjedde senere.

Akkurat nå virker alt bare meningsløst, har snart ikke flere tårer igjen, føler at han var den perfekte for meg :( Håper jeg blir bedre snart, har så vondt i hjertet, og klarer ikke spise! Jeg elsket han virkelig, og trodde han elsket meg tilbake.. Håper jeg våkner opp i morgen så er alt bare en drøm!

Har sletta tlf nr hans også nå..

:trist:

Takker for oppmuntringer dere! :)

Skrevet (endret)

Det er godt mulig at det skjer igjen - kjærlighetssorg har ingen aldersgrense uheldigvis, men hvis man ser på det i et annet perspektiv - det er vel bedre at han gjorde det nå enn at han ventet i lenger tid..

Prøv å gå ut og ha det fint med venner - få han ut av tankene. Selv om det føles som om den fæle følelsen aldri kommer til å gå vekk, så gjør den det. Det er verst når man selv føler at alt er supert - og så får man en meget forvirrende bekreftelse på at det ikke er det.. Jeg håper du kommer deg raskt gjennom det :klem:

Endret av ninuska_
Gjest Lommerusk
Skrevet (endret)

.

Endret av Lommerusk
Skrevet

Den var drøy!

Skrevet

Tro meg, jeg vet hvordan du har det. Eksen min slo opp med meg på en hurtigbåt, ettersom han ikke ville at jeg skulle lage en stor scene ut av det. Kjempe respektløst, men jeg tenkte "herregud, hans tap!", så jeg kuttet kontakten med han. Jeg vil råde deg til å kanskje kutte kontakten med han en stund. Nå har det gått to mnd siden det ble slutt med meg og eksen og jeg har det bedre enn noen gang! Slett han fra tankene dine og alt som er, så skal du se at du snart vil kunne få det bedre, og til sist, ha det gøy med venner :)

Skrevet

KJempebra at du har slettet han fra facebook og tlf din.

Jeg vil bare si at alle de drittkjærestene jeg hadde fra 16-22 har gjort at jeg har lært så mye, og jeg trodde også at alle var "the one" da vi var sammen.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er glad jeg fikk oppleve dritt, fordi da vet man hva man vil ha senere og man lærer mye om seg selv. I tillegg til det blir man mindre "naiv" med årene og man vet hva man skal akseptere og hva ikke.

Synes du er kjempesterk jeg =) Han er jo ingen gogutt når han dumper deg på sms likevel. Det kalles en taper =)

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Synes du er kjempesterk jeg =) Han er jo ingen gogutt når han dumper deg på sms likevel. Det kalles en taper =)

Så alle damer som dumper gutta via sms, er tapere de også da, får en anta?

Taper er et meningsløst uttrykk uansett. Livet er urettferdig. Deal with it..

Skrevet
Jeg skjønner du er helt knust nå, og du har bare lyst å prate med han, men du fortjener bedre enn en som slår opp på melding! Utrolig feigt og dårlig gjort! Blir helt satt ut over hvordan noen gutter kan være. Sender i alle fall over en stor klem til deg :klem:

Vel, mange jenter er ikke bedre heller så...

Skrevet

Synes det er helt greit å slå opp pr telefon/sms jeg..

Sist jeg skulle opptre "ordentlig" endte det med barn....men barnet var ønskelig da. Mannen ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...