Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min slo opp med meg i dag tidlig kl 09.16 på melding, og sa at det ikke fungerte, og det hadde det ikke gjort på lenge.. Og han ville ikke være sammen med meg mer

:trist: Jeg er så hjerteknust akkurat nå !!

Jeg våknet til denne meldingen, prøvde å ringe han flere ganger, men han svarte ikke.. Tror han jobber da men.. Har følt på meg at noe har vært gærnt i flere dager også..

Han er 21 år gammel, jeg er 18. Og vi har vært sammen i over 1 år nå.. Jeg er bare så lei meg :( Trodde vi skulle være sammen resten av livet liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner du er helt knust nå, og du har bare lyst å prate med han, men du fortjener bedre enn en som slår opp på melding! Utrolig feigt og dårlig gjort! Blir helt satt ut over hvordan noen gutter kan være. Sender i alle fall over en stor klem til deg :klem:

Gjest Chiffon
Skrevet

For en tosk, slå opp på sms! Han fortjener ikke at du prøver å ringe han, hev hodet høyt å overse han til du glemmer han. Bøtteknott der han er!

Skrevet

Ja, uff :(:(

Han bor i Trondheim da, og jeg bor 7 timer derifra.. Så det er jo ikke så lett å snakke face to face heller, jeg skulle jo flytte opp dit nå med han og begynne å jobbe.. Men nå må jeg legge andre planer, gitt.

Skrevet

Takk for støtten dere 2 :)

Hjelper faktisk!! :)

Skrevet

Bare prøv å ikke ring han noe mer, det fortjener han seriøst ikke! Det kommer til å ta tid, men du kommer over han:) Vet alt virker håpløst nå, men vær sterk og ikke kontak han.

Skrevet

Skjønner at det føles veldig vondt akkurat nå, men du får prøve å trøste deg med at du kommer til å finne deg en mye bedre kjæreste en dag, nå som du har fått denne dusten ut av livet ditt! Jeg har ikke ord for hvor råttent det er å dumpe noen over sms. Det er bare ikke akseptabelt.

Skrevet

Han skylder vel en forklaring? Har han ligget med en annen dame og derfor vil gjøre det slutt, - eller er det at du er for langt unna?

Hadde dama mi gjort det slutt ville jeg bedt om at hun i det aller minste forteller hvordan det gikk at det ble slutt. Ikke det at jeg skal avbryte eller ikke la henne snakke, -men la henne fortelle i sitt eget tempo.

Sånne jenter står det respekt av.

Gjest Chiffon
Skrevet
Han skylder vel en forklaring? Har han ligget med en annen dame og derfor vil gjøre det slutt, - eller er det at du er for langt unna?

Hadde dama mi gjort det slutt ville jeg bedt om at hun i det aller minste forteller hvordan det gikk at det ble slutt. Ikke det at jeg skal avbryte eller ikke la henne snakke, -men la henne fortelle i sitt eget tempo.

Sånne jenter står det respekt av.

Så når fyren sender en sms og dumper jenta så skal hun fortsette ringe og krype for han til han gidder å ta seg tid til å snakke med henne?

Slike menn burde brennes på bålet.

Skrevet

En ting til mikkemus. Hvorfor kaller du deg ikke minni mus eller bestemor duck eller hu dere kua klara eller klaus hva dem nå enn heter?

Ikke det at mikkemus kun er forbeholdt menn, men da får jeg tanker omkring en gløgg person som elsker detektivarbeid og komme til bunns i en sak.

Skrevet
Så når fyren sender en sms og dumper jenta så skal hun fortsette ringe og krype for han til han gidder å ta seg tid til å snakke med henne?

Slike menn burde brennes på bålet.

Sier ikke at hun skal fortsette å ringe, men kanskje sende en mail og spørre litt om årsakene for såpass skylder ham.

Det er dårlig gjort å bare gjøre det slutt. Selv om man får sparken fra en jobb så får man vite hva man har gjort galt...

Skrevet
En ting til mikkemus. Hvorfor kaller du deg ikke minni mus eller bestemor duck eller hu dere kua klara eller klaus hva dem nå enn heter?

Ikke det at mikkemus kun er forbeholdt menn, men da får jeg tanker omkring en gløgg person som elsker detektivarbeid og komme til bunns i en sak.

Herregud, går det an å bli mer tåpelig ?!

Og selvfølgelig skal hun ikke ringe å mase på han når han dumper henne på melding! Ja, hun har rett til å få vite det, men jeg hadde absolutt ikke ringt å mast på en drittsekk som dumper meg på melding.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er 18. Det er noen år til du finner mannen i ditt liv. Slapp av og nyt livet. Det er nok av menn du kan ha det morro med før du slår deg til ro.

Skrevet

Jeg hadde sendt en tekstmelding; Hallo hallo, jeg skjønner at det noen ganger er vanskelig å slå opp sånn plutselig. Har du ligget med en annen? Dersom du har det så så forklarer det jo alt og jeg får ønske deg lykke til videre i livet.

Skrevet

Jeg har ikke kontaktet han noe mer nå.. Men er jammen vanskelig.

Tror kanskje at han har funnet seg en annen.. :tristbla:

Er skikkelig i sånn *man vet ikke hva man har før man har mistet det-modus* Alt er så dystert akkurat nå, men det roer seg vel ned etter hvert.

Føler så absolutt at han skylder meg en forklaring, skikkelig feigt av han å slå opp på melding, ja..

Men jeg skal nok klare å være sterk!

Tusen takk for råd kjære alle dere! :)

Det hjelper, og varmer! Virkelig.

-Mikkemus nicket, var bare noe jeg valgte tilfeldig, tror jeg prøvde minni først, men det var opptatt. :) -

Skrevet

Jeg forstår veldig godt at du er knust. Eksen min slo opp med meg på tlf etter å ha vært sammen i 1 år. Og han er over 25år. Jeg ble så sint og forvirret fordi det kom uforventa.

Jeg vet ikke hva slags råd jeg kan gi deg. Prøv å ikke ringe han noe mer. Selvom det kanskje ikke er så lett å la være. Jeg vil i hvert fall gi deg en :klemmer:

Skrevet

Skjønner veldig godt at du vil ha en forklaring, men når han ikke gadd å ringe en gang så har han sikkert ikke noe forklaring å komme med. Kjærlighetssorg er så utrolig dritt, og man har tusen spørsmål man vil ha besvart og man forstår ingenting.. Man ser på mobilen hvert 5 sekund og man har så lyst til å ringe... men ting blir bedre, det lover jeg:)

Skrevet

Uff, nok et tilfelle av hvor feige enkelte mennesker kan være!

Keep ya head up, and pray for better days :klemmer:

Skrevet

Forstår at du brenner etter en forklaring.

Min erfaring i en sånn situasjon er at antagelighvis har han ingen forklaring.følelsene hans har bare forandret seg,og det får man jo ikke gjort noe med.Eller er han for feig til og gi deg en forklaring.

Prøv og trøst deg med at han er bare en dust du klarer deg bedre uten.

OG at dere bor såpass langt unna hverandre så du slipper og møte han på butikken og i nærmiljøet ditt.Det er godt det!

Raskere glemmer du dusten.

Skrevet
Du er 18. Det er noen år til du finner mannen i ditt liv. Slapp av og nyt livet. Det er nok av menn du kan ha det morro med før du slår deg til ro.

Helt riktig. De fleste opplever nok flere this is it opp gjennom årene, før det en dag plutselig ER it. Ha det gøy i 6-7 år til, så kommer nok den riktige før du aner det. Og det er hvertfall ikke han påsan som droppa deg på denne måten nå. Bare pass på at du ikke "tar igjen" på neste mann du innleder noe med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...