Gjest haren Skrevet 16. august 2009 #1 Del Skrevet 16. august 2009 er det noen som er kløppere på å finne frem i jungelen her? først størrelse: jeg bruker vanligvis 38 i topper/jakker. noen som har bestilt fra disse asiatiske butikkene - og som vet hvordan de opererer med størrelser? jeg er på jakt etter noe man kan bruke i jobbsammenheng, men som ikke er alt for "voksent" (er 28 år). synes endel av det HM pleier å ha er helt greit, men det er så begrenset utvalg..... noen gode tips til søkeord? er på jakt etter både kjoler(type omslag/empireliv enkle kjoler) og annet arbeidstøy som er passe formelt, men casual og har en fin stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #2 Del Skrevet 16. august 2009 Asiatiske størrelser er små! Jeg er en S/M i norske størrelser, men må ofte bestille XL hvis jeg kjøper klær fra Asia. Imidlertid så kan en klesstørrelse variere enormt fra merke til merke, så det beste er å rette seg etter målene på plagget du ønsker å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå