Gå til innhold

Billigst fasttelefon !


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bare meg

Ønsker du å spare mest mulig på din hustelefon? Sjekk oversikten på denne siden, der alle som tilbyr fasttelefoni til deg er listet opp, med priser og alt.

Av 20 operatører i alt, havner Telenor på en 18. plass..! Overrasket?

Sjekk hvem som er billigst her: http://home.no.net/utgifter/

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker PGOne Basic, den lå på 8 plass så jeg. Men hvor mye det koster kommer jo også an på hvor mye man ringer da, det er jo bare et gjennomsnitt man går ut i fra. Jeg pleier å titte innom post og teletilsynets sider jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har Tele2 vi og de kommer på 10 plass. Ca 300 kr over i året i forhold til førstemann.

Men husk at det er Telenor som får fastabonnementet fordi da.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor er alle så ivrige etter å ha en telefon som er koblet til veggen?

De fleste har en mobiltelefon de betaler avgift på... -Hvorfor betale for to?

Kuttet ut fastelefonen jeg og spart masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kun for internet egenlig... også kjekt å ha en telefon der jeg klarer å snakke lenge i gangen (blir så "grilla" i hodet av mobil)

fint også for folk som bare ønsker å snakke med oss dersom vi er hjemme..

mobil er liksom ikke for lengere samtaler for meg.. (pga hodet og pga er ofte på farten og har ikke tid til lange samtaler selv om jeg har med mobil) det at jeg er hjemme betyr faktisk som oftest at jeg er mer tilgjengelig for lange samtaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine
Hvorfor er alle så ivrige etter å ha en telefon som er koblet til veggen?

De fleste har en mobiltelefon de betaler avgift på... -Hvorfor betale for to?

Kuttet ut fastelefonen jeg og spart masse!!!

Vel, det har å gjøre med det faktum at å ringe med mobiltelefon faktisk generelt er dye4re, MERKBART dyrere enn å ringe fra fast-telefon. Og at det er dyrere å ringe TIL mobiltelefon (altså blir det vesentlig dyrere for min mor å ringe meg i to timer dersom jeg bare har mobiltelefon. Enkelte folk jeg kjenner (en generasjon over oss da selvsagt (?)) ringer ikke til folk som bare har mobiltelefon, for de ringer ikke til mobil, for det er dyrt (delvis er dette gamle holdninger i hodene deres, men det stemmer jo også da)

Dessuten hører jeg ikke så godt i mobilen (trenger kanskje en ny...) og foretrekker langt heller fast-telefonen til samtaler når jeg er hjemme (den er uansett bærbar, så jeg trenger ikke sitte stille i gangen...)

Så da har jeg fasttelefon da, slik at mamma kan ringe, og mormor,ja til og mde farmor, som er "redd" mobiltelefoner (farfar kommer tilbake fra tur med mobilen og sier "noen av dere har sendt meg ei melding. Kan dere finne den til meg?" så å sende dem meldinger er jo en anelse bortkastet....) Vet ikke helt om bredbåndleverandørern krever at vi har fast-telefon, men kjekt er det uansett å ha. Til de lange samtalene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Denne listen har tydeligvis ikke oppdaget min leverandør, men kan jo trøste meg med at de er billigere enn noen på listen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne listen har tydeligvis ikke oppdaget min leverandør, men kan jo trøste meg med at de er billigere enn noen på listen  :D

og hvilken leverandør er det om jeg tør spørre ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

og hvilken leverandør er det om jeg tør spørre ? :D

Firmaet heter Smartcall ASA. Tror de er lite utbygd, men her i området er det iallefall veldig bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

avtalen får du med et medlemsskap i OwnersBuy! Ingen i Norge har billigere priser. Og du finner ingen som har lavere priser for internettbruk heller! Etter at NetCom la ned sitt internettilbud, er nå OwnersBuy billigst med 9 øre pr. minutt på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...