Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Del Skrevet 15. august 2009 Ser at man snakker om partysvensker, fester svenskene mer enn nordmenn? Er det bedre fester i Norge enn i Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 15. august 2009 #2 Del Skrevet 15. august 2009 De jobber på Carlings og andre kjedebaserte klesbutikker. På dagtid er dem plagsomme selgere som smisker og flørter over en lav sko for å tilfredstille arbeidsgiveren sin. På kveldstid samles de i små leiligheter i storbyen for å spille høy musikk og bli fulle før dem drar på byen for å være løse. Det er deilig å være svensk i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 16. august 2009 #3 Del Skrevet 16. august 2009 "Nej , den frågan førstod jag inte alls" (fiktivt sitat fra Vicky Silvstedt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Del Skrevet 4. september 2009 De jobber på Carlings og andre kjedebaserte klesbutikker. På dagtid er dem plagsomme selgere som smisker og flørter over en lav sko for å tilfredstille arbeidsgiveren sin. På kveldstid samles de i små leiligheter i storbyen for å spille høy musikk og bli fulle før dem drar på byen for å være løse. Det er deilig å være svensk i Norge Hva er forskjellen til partynordmenn? Gjør ikke de akkurat det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 4. september 2009 #5 Del Skrevet 4. september 2009 det første jeg tenker på når jeg hører ordet partysvenske er : en som snakker svensk (tror han ) i fylla... :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 4. september 2009 #6 Del Skrevet 4. september 2009 Hva er forskjellen til partynordmenn? Gjør ikke de akkurat det samme? Nja, mye mulig. Men når noen spør etter definisjonen på en partysvenske så er det føste som slår meg den bråten med svenske "arbeidere" som har infiltrert norske butikker over noen år nå. Spesielt jobber dem da i nevnte type butikker, med samme salgsstrategi. Har overhodet ingenting imot dem, da svenske gutter som regel er veldig hyggelige, og svenske jenter er veldig søte (men kan være veldig nærgående i salgsteknikken). Et annet argument for å uttale meg er at jeg bor to etasjer over noen "partysvensker" som passer min beskrivelse perfekt Partynordmenn finnes sikkert i like stor grad, men de er ikke like lette å sette fingeren på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #7 Del Skrevet 4. september 2009 Partysvensker er svensker som tar enkle jobber i Norge, bruker alle pengene sine på festing. Når de har spart opp en viss sum så drar de til Asia for å fortsette festen der. Ellers fester de i Norge. Enkleste kjennetegn er: litt jålete og/eller mer fargerik klesstil enn nordmenn har, og at de gjerne bor 2-4 personer på samme areal som en nordmann bor på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå