Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Jeg har egentlig ikke problemer med å kjøpe gaver til kjæresten, for jeg kjøper jo småting jeg tror han kan trenge ofte, uavhengig av om det er noen anledning eller ikke. Men jeg skulle gjerne gitt han noe litt finere og som er varig. Han har feks gitt meg et smykke som er pent og som jeg bruker mye. Men det er jo ikke noe jeg kjøper til ham. Typisk slipsnål eller mansjettknapper er ikke noe for ham. Tror ikke han ville brukt armbåndsur heller. Tekniske ting kjøper han selv med en gang (og er heller ikke like varig). Noen tips?
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg har egentlig ikke problemer med å kjøpe gaver til kjæresten, for jeg kjøper jo småting jeg tror han kan trenge ofte, uavhengig av om det er noen anledning eller ikke. Men jeg skulle gjerne gitt han noe litt finere og som er varig. Han har feks gitt meg et smykke som er pent og som jeg bruker mye. Men det er jo ikke noe jeg kjøper til ham. Typisk slipsnål eller mansjettknapper er ikke noe for ham. Tror ikke han ville brukt armbåndsur heller. Tekniske ting kjøper han selv med en gang (og er heller ikke like varig). Noen tips? kjøp noe som kan brukes til en hobby han pt ikke har, men som han kanskje har pratet om , tenkt på eller drømt om å ta opp. Ikke bare kjøper du noe han vil like, men gaven blir samtidig en bekreftelse på at du aksepterer den eventuelle tidsbruken han må bruke på sin nye hobby, samt at du viser deg som en kjæreste som støtter han når han trenger/ønsker det. Noe slikt ville jeg aldri glemt, samme om gaven i seg selv ikke er veldig varig.
Anglofil Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Jeg lage en personlig kokebok til kjæresten min, dvs at jeg scrappet en kokebok, og han ble vanvittig glad for den gaven. Den er praktisk, men laget veldig personlig, med illustrasjoner, bilder, osv. Til og med svigermor ble imponert, hehe. Uansett, jeg var litt skeptisk da jeg begynte, men jeg angrer ikke for å si det slik. Mvh Yvonne
Mermaid Blues Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Hva slags interesser har han? Dersom han er friluftsmann kunne kanskje en skikkelig kniv eller en litt proff fiskestang være noe? Solid utstyr varer lenge Hvis han er musikalsk kan du kanskje gi ham en gitar? Er han glad i å lage mat kan du gi ham en Global-kniv eller tilsvarende proff kokkekniv. Hvis han er bokorm kan kanskje samlede verker av en forfatter han liker være et tips. Dette er riktignok ganske dyre ting, men de varer lenge når de behandles pent. Evt kan du gi ham en skikkelig fin opplevelse - en konsert han drømmer om, en liten ferietur eller noe, sammen med deg - gode minner er hvertfall varige
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Jeg er enig i at en ferie hadde vært perfekt.
generalen Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Jeg mener at det finnes en klokke for hver person. Broren min mente han hatet klokker, helt til jeg kjøpte en tøff casio i retrostil til bursdagen hans. Den er lett og smal, passe nerd, passe retro. http://www.casio-europe.com/no/images/watc...A168WA-1YES.jpg Tror ikke akkurat den passer kjæresten din, men jeg tror alle menn kan bli glad i en klokke Selv driver jeg mye med bil, og noen av de beste gavene jeg har fått av kjæresten er godt verktøy som varer livet ut (som dessuten har livstidsgaranti). Det kan du kalle evigvarende! Ikke bare tenker jeg på kjæresten hver gang jeg er i garasjen og skrur, det er i tillegg veldig godt verktøy jeg ikke selv ville tatt meg råd til. Tenk litt over hva slags interesser han har, er poenget mitt.
LaBelle Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Kan jo hende han ville gått med klokke hvis han hadde en fin en? Et armbånd går jo også an å kjøpe, veldig mange gutter går med det. Ellers kan du lage en kalender med bilder av dere, det er jo varig og veldig personlig..
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Et videokamera dere kan bruke mens dere har dere.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Hva med å kjøpe et bilde? Det er jo noe varig. Avhengig av pris kan det være et tøft fotografi, se www.pixelart.no Eller litografi, finnes jo i flere prisklasser og fås i mange gallerier. Eller et maleri, se www.gallerimarkveien.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå