LadyB Skrevet 16. august 2009 #21 Skrevet 16. august 2009 Jeg har gjort det et par ganger jeg ikke har klart å holde meg, ja. Og jeg er ikke stolt av det...
Envy Skrevet 16. august 2009 #22 Skrevet 16. august 2009 Tror jeg har gjort det èn gang når jeg var typ liten kid, men selv da syns jeg det var ekkelt. Aldri gjort det siden, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Må si det ryster meg litt å se at så mange gjør det, håper virkelig ingen her i huset gjør det
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #23 Skrevet 16. august 2009 Ja, det gjør jeg når jeg må. Gjør det rett ned i sluket, og det skylles jo bort med masse vann i tillegg, så ser ikke problemet. Svært så pripne folk er her inne da.
Gjest skorpio Skrevet 16. august 2009 #24 Skrevet 16. august 2009 utrolig rart at det er så forskjellige meninger om det! noen blir helt sjokkerte, mens andre (som meg :gjeiper: ) ikke synes det er så farlig..
Gjest Invicta Skrevet 16. august 2009 #25 Skrevet 16. august 2009 Jeg har aldri tisset i dusjen. Jeg går alltid på do før jeg dusjer, uansett om jeg må eller ikke Det var for meg overraskende mange her inne som svarer at de tisser i dusjen. Jeg har alltid tenkt på det som ekkelt. Men hver sin smak
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #26 Skrevet 16. august 2009 Hva med når du er på badestranda da? Går du i skogen eller doen dem har på stranda eller gjør du det i vannet?
Gjest Dutta Skrevet 16. august 2009 #27 Skrevet 16. august 2009 Etter fødslene tisset jeg i dusjen, det gjorde ikke så vondt som å sitte på toalettet av en eller annen grunn. Ellers ikke.
Gjest skorpio Skrevet 16. august 2009 #28 Skrevet 16. august 2009 Hva med når du er på badestranda da? Går du i skogen eller doen dem har på stranda eller gjør du det i vannet? synes dette var et godt poeng jeg! det er både uhygienisk, urenslig og ekkelt, men jeg tror ganske mange gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #29 Skrevet 16. august 2009 Eehhh, dette syntes jeg var skikkelig kvalmt!! Ingen som tisser i dusjen davel?? Det har ihvertfall aldri slått meg at jeg skulle tisse i dusjen.. Vi har toalett for å gjøre vårt fornødende,vi har dusj for at vi skal bli rene og velduftende.. Neitakk til piss i min dusj ihvertfall!! æsj
Trillrund Skrevet 17. august 2009 #30 Skrevet 17. august 2009 Det er i Brasil at man oppfordrer folk til å tisse i dusjen. "Tiss i dusjen for å redde regnskogen". En miljøorganisasjon har funnet ut at man sparer 4300 liter i året, hvis man kutter ut EN skylling i do per dag... http://www.tv2nyhetene.no/snop/-tiss-i-dus...en-2845888.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå