Virilja Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hehe morsomt innlegg. Jeg kan godt finne på å tisse i dusjen, jeg;)
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Må man så må man... Men jeg setter meg isåfall skrevs over sluket da, jeg lar det ikke renne nedover beina...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Nei, jeg bruker ikke dusjen min som et toalett...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Jeg har gjort det en gang da jeg var tenåring, bare for å prøve. Men det er ekkelt, ja.
Gjest :) Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Ja, gjør nok det. Om eg ikkje klarer holde meg så stopper eg ikkje akkurat opp midt oppi mens eg er full i såpe/shampo, tørker meg, går på do, for å så fortsette dusje. Da setter eg meg heller ned på huk, tisser over sluket og spyler godt med vann mens eg gjør det.
Trillrund Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Det var et land der de nå anbefaler folk å tisse i dusjen for å spare vann... Skjønner argumentet, for å IKKE skylle ned i do, selv om man bare har tisset, er kvalmt. Og det går jo ganske mye vann hver dag, selv med spareskylling. Urin er jo steril i det den kommer ut fra kroppen... Og, ja, jeg tisser i dusjen hvis jeg må.
Omnia Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Hvorfor ikke? Som sagt før her, det er helt sterilt, alt ender ut av huset, og jeg er gullende ren. Gidder ikke å være tissatreng mens jeg står i dusjen ^^ Jeg husker at jeg syntes det var helt SINNSYKT første gang jeg hørte at noen tisset i dusjen. Nå er det det mest naturlige i verden. Jeg tisser ikke i offentlige dusjer eller i badekaret da. Høhø.
LaBelle Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg klarer å vente de minuttene det tar å dusje før jeg går på toalettet.
HulaHoop Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 (endret) Jeg tisser også i dusjen hvis jeg må. http://www.kk.no/815647/saa-mange-kvinner-tisser-i-dusjen Endret 16. august 2009 av HulaHoop
Gjest Chiffon Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Nei, og det håper jeg virkelig ingen andre her i huset gjør heller!
Sarah_83 Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 Hvorfor ikke? Som sagt før her, det er helt sterilt, alt ender ut av huset, og jeg er gullende ren. Gidder ikke å være tissatreng mens jeg står i dusjen ^^ Jeg husker at jeg syntes det var helt SINNSYKT første gang jeg hørte at noen tisset i dusjen. Nå er det det mest naturlige i verden. Jeg tisser ikke i offentlige dusjer eller i badekaret da. Høhø. tiss er vel ikke sterilt, det er jo avfallstoffer fra kroppen.
Hinata Skrevet 16. august 2009 #13 Skrevet 16. august 2009 Har gjort det en gang, da var det opptatt på do (separat dusj og do) da jeg skulle gå inn der. (pleier å gå på do før jeg dusjer uansett) Var så tissatrengt at jeg benyttet muligheten i dusjen, men ikke noe jeg vil gjøre igjen..
Gjest Sandbekken Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 Jeg har også gjort det en gang, av nysgjerrighet, men ALDRI igjen! Følte tisset lå igjen i sluken og at dusjen aldri var rein etter det.. Heldigvis er det lengesiden, og jeg har flytta vekk derfra
Gjest SmallTalk Skrevet 16. august 2009 #15 Skrevet 16. august 2009 tiss er vel ikke sterilt, det er jo avfallstoffer fra kroppen. Urin i blæren er sterilt, jo. Men den er ikke lenger steril etter å ha vært i kontakt med urinveiene, for der kan det være bakterier.
Sarah_83 Skrevet 16. august 2009 #16 Skrevet 16. august 2009 Urin i blæren er sterilt, jo. Men den er ikke lenger steril etter å ha vært i kontakt med urinveiene, for der kan det være bakterier. men er det sterilt når det kommer ut da?? Dømmer ingen her altså, så lenge ingen tisser i min dusj så er det samme for meg
HulaHoop Skrevet 16. august 2009 #17 Skrevet 16. august 2009 (endret) men er det sterilt når det kommer ut da?? Dømmer ingen her altså, så lenge ingen tisser i min dusj så er det samme for meg Søkte på wikipedia. Urinen innholder i utgangspunktet få bakterier, men etter en liten stund i luft vil det dannes bakterier som formerer seg raskt. Huff, aldri tenkt på det. Jeg tisser ikke ofte i dusjen, men de få gangene jeg gjør det skal jeg heller klare å holde meg heretter. Endret 16. august 2009 av HulaHoop
Gjest skorpio Skrevet 16. august 2009 #19 Skrevet 16. august 2009 det hender ja, men jeg synes ikke egentlig det er så ekkelt. jeg står jo allikvel i dusjen og skal vaske meg..
Gjest lilletrill Skrevet 16. august 2009 #20 Skrevet 16. august 2009 Jeg går alltid på do før jeg dusjer, så slipper jeg det problemet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå