Gå til innhold

BH 70E

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bruker 70E, men det er så vanskelig å finne! Noen som vet om noen norske nettbutikker som selger det? Har sett noen, men de ser så "kjerring-aktig" ut.. :P Er det helt umulig å få en bh i denne størrelsen i HM- stil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke umulig, men litt dyrt...

Jeg går til undertøysforretninger, da størrelsene varierer så mye fra bh til bh uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en norsk nettbutikk, men har du prøvd www.bravissimo.com? Veldig bra butikk med godt utvalg. Har bestilt derfra mange ganger, aldri opplevd noen problemer. Er der jeg handler alt undertøy, bikini osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

vet ikke om noen norske, men har bestilt fra både lembrassa.com og brastop.com og vært veldig fornøyd! leveringstiden har vært mellom noen dager til 1 1/2 uke. aldri betalt mer enn 200 nkr.

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en norsk nettbutikk, men har du prøvd www.bravissimo.com? Veldig bra butikk med godt utvalg. Har bestilt derfra mange ganger, aldri opplevd noen problemer. Er der jeg handler alt undertøy, bikini osv.

Takk for tips! :)

Forstår ikke riktig hvordan jeg skal søke på størrelsen. Under "Back" står det en masse tall som ikke sier meg så mye... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker 65E og jeg har ikke funnet min størrelse på norske nettsider. synes egentlig det er best å gå i butikk. er ikke alle som er like på passform etc så da er det veldig greit :) da slipper jeg også de "kjerring" bh'ene :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.underverker.no har vel helt opp til I-cup tror jeg? Sparkjøp og La redoute har også bh'er i store str. Finner du en butikk hvor du bor som selger Triumph, så be om de ikke kan bestille noe inn til deg, for det er et merke som går høyt opp i str, burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puppe-Guri
Hei.

Jeg bruker 70E, men det er så vanskelig å finne! Noen som vet om noen norske nettbutikker som selger det? Har sett noen, men de ser så "kjerring-aktig" ut.. :P Er det helt umulig å få en bh i denne størrelsen i HM- stil?

Hei!

Jeg har hatt samme problem i maange år,- bruker 80F.

Å finne bh'er på H&M går ikke, men det er noen få muligheter på f.eks

på Lindex.. men da kan du som regel velge mellom hvit, brun og beige :)

Skikkelig kjedelige og kjerringaktige varianter med andre ord, når det man

egentlig har lyst på er en tøff, sexy knallrosa bh! (Bare eksempel, da..)

Men, det finnes håp, også for oss.. LaSenza f.eks har kule bh-er i store str,

og har butikker i Sandnes, Bergen og Oslo, såvidt jeg vet.

Ellers har du ebay, der jeg har funnet et favorittmerke, Marks&Spencers.

Disse bh'ene er ganske regulære og som regel ensfargete, men de kommer

i varianter som gir kløft o.l, og så er de BILLIGE!

Ellers kan du alltids kikke på "fredericksofhollywood", "victoriassecret",

"chantelle" ++

Det kan bli mye prøving og feiling p.g.a ulike str og passform, så jeg

råder deg til å holde på et merke om du finner et som passer perfekt!

Størrelsene, er som du nevner annerledes i omkretsen:

32=70 cm

34= 75 cm

36= 80 cm

38=85 cm

o.s.v

Bh'er fra UK er ofte større enn bh'er fra USA, som igjen generelt er

større enn franske bh-merker.

Noen, husker ikke hvem/hvor, opererer med A-B-C-D-E-F-G,

mens andre har A-B-C-D-DD-DDD o.l (Tror sistnevnte er fra USA)

Lykke til, håper du vinner i jakten på den perfekte bh!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

figleaves.com er også et godt alternativ!

Men i motsetning til braivssimo.com og brastop.com som sender det som gave som man slipper toll, så må man betale toll på sendinger fra figleaves.com. Så om man vil unngå det pass på å ikke bestille for mer enn 200,- :)

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg ikke kan handle BH uten å prøve fordi størrelsene varierer så veldig fra plagg til plagg. En 70E i en type kan være en 75G i en annen. Håpløst. Stort sett handler jeg på Triumph i byen, godt utvalg og som oftest flinke damer som kan jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta med 70E her. Tusen takk for mange tips! Synes også det er greiest å handle undertøy i butikk, men jeg liker ikke dissa små spesial-forretningene. Jeg er så dårlig på å si nei når selgeren står der og knuger, så jeg ender alltid opp med å kjøpe noe selv om jeg vet det ikke var helt som jeg hadde tenkt :P Men nå har jeg masse jeg kan sjekke på nettet! Forstod det slik her at hvis man får det tilsendt som gave så slipper man toll, stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta med 70E her. Tusen takk for mange tips! Synes også det er greiest å handle undertøy i butikk, men jeg liker ikke dissa små spesial-forretningene. Jeg er så dårlig på å si nei når selgeren står der og knuger, så jeg ender alltid opp med å kjøpe noe selv om jeg vet det ikke var helt som jeg hadde tenkt :P Men nå har jeg masse jeg kan sjekke på nettet! Forstod det slik her at hvis man får det tilsendt som gave så slipper man toll, stemmer det?

Jepp både brastop.com og bravissimo.com sender ut sine leveransen utenfor UK som gavesending så mottageren slipper toll. Men figleaves.com gjør det ikke. Der kommer toll i tillegg dersom ordren er på mer enn 200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Jeg har funnet ut at jeg ikke kan handle BH uten å prøve fordi størrelsene varierer så veldig fra plagg til plagg. En 70E i en type kan være en 75G i en annen. Håpløst.

Dette har jeg også erfart. Akkurat som med andre klær, er ikke BH-størrelser helt entydige. Dette skal ikke være lett...

Jenta med 70E her. Tusen takk for mange tips! Synes også det er greiest å handle undertøy i butikk, men jeg liker ikke dissa små spesial-forretningene.

Jeg har heldigvis andre erfaringer med de undertøybutikkene jeg har handlet i. Det du kan gjøre, er å bestille fra nett de samme merkene og størrelsene du har gode erfaringer med fra undertøybutikker. Da bør det bli ganske vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også 70E og har funnet mitt favorittmerke - Freya. Jeg kjøper det i en lokal butikk her i Oslo, men det finnes sikkert også på nett. Dette er skikkelig bra BH'er med god støtte. Og samtidig er de kjempefine. Anbefaler de på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70E vet jeg ikke, men jeg fikk kjøpt fire flotte BH'er i 70DD på Lindex i forgårs - og de har -25% på alle BH'er for tiden! Når jeg først fant flere typer i min størrelse, hamstret jeg opp... Og alle satt like godt! Pene, i grått, rosa og lilla, med blonder. Ikke kjerring! :-D

På HM synes jeg BH'ene for det meste er i veldig dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjestLilleMeg*

Undertøyskjeden Change som som er i Oslo og Drammen og sikkert minst i de størst byene her i landet har mye fint.

Jeg som er langt større en det som er oppgitt her finner en del fint der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...