Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 14. august 2009 #1 Del Skrevet 14. august 2009 Hvor attraktiv høres denne jenten ut for dere: Utsende: 157 cm høy. Slank kroppsbygning (45 kg) Blå øyne Mørk blondt hår Rette hvite tenner Solbrun hud Bruker litt sminke som mascara, øyenskygge og leppestift til hverdags. Bruker litt mer sminke rundt øynene til fest. Interesser og hobbyer: Journalistikk, fotografering, dykking, surfing, svømming, golf og reising. Personlighet: Selvsikker, men ikke selvhøytidig, god sans for humor, stiller opp for venner, ikke sjalu, liker å være med på det som skjer, enten det er fester, eller en rolig filmkveld. Så ville du gått ut med denne jenten? Hvorfor/hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 14. august 2009 #2 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, kunne så klart gått ut med deg. Du skriver ikke akkurat noen negative sider på personlighet da Journalistikk, dykking, golf er ikke akkurat mine største interesser, men folk må jo få lov til å ha egne interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 Har denne jenten følsomme pupper? Det er et meget viktig kriterie. Hun MÅ bli skamkåt av at puppene hennes blir lekt med. Forævrig så må golf bedrives alene (herregud så kjedelig golf er...) og reising er noe alle kvinner krever så det kan du bare drite i å skrive. Så antagelig så ville jeg det. Er du like fin som dama på Kiwi, som forøvrig passer beskrivelsen din, så hadde jeg i alle fall gitt deg én date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 14. august 2009 #4 Del Skrevet 14. august 2009 Hvor attraktiv høres denne jenten ut for dere: Utsende: 157 cm høy. Slank kroppsbygning (45 kg) Blå øyne Mørk blondt hår Rette hvite tenner Solbrun hud Bruker litt sminke som mascara, øyenskygge og leppestift til hverdags. Bruker litt mer sminke rundt øynene til fest. Interesser og hobbyer: Journalistikk, fotografering, dykking, surfing, svømming, golf og reising. Personlighet: Selvsikker, men ikke selvhøytidig, god sans for humor, stiller opp for venner, ikke sjalu, liker å være med på det som skjer, enten det er fester, eller en rolig filmkveld. Så ville du gått ut med denne jenten? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg ville sagt litt over gjennomsnittet for meg. Selv finner jeg dykking og fotografering utrolig morsomt. Spiller også golf inimellom (mest ranchen). Men ja, det er ikke lett å si når vi ikke har noen minus sider. Tåler du f. eks ikke menn med hår på brystet. menn som ikke har plettfri vandel, spiser du kun pizza? osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #5 Del Skrevet 14. august 2009 Når ble det selvsikkert å spør på et forum om man er attraktiv som partner? Det går ikke an å si ut fra den lista di, det gir jo ikke et helhetlig bilde av en person i det hele tatt. Og du skriver ingenting negativt, faktisk skriver du ikke noen spesielle karakteristikker engang bare at du er midt i mellom alt og hverken fugl eller fisk. Vi liker alle både en fest og en filmkveld. Så du kan vel umulig få et nei her, men heller ikke et rungende ja siden du beskriver en "hvem som helst". Dessuten er jo sånt forskjellig fra person til person, du er nok veldig attraktiv for noen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. august 2009 #6 Del Skrevet 15. august 2009 Hvor attraktiv høres denne jenten ut for dere: Utsende: 157 cm høy. Slank kroppsbygning (45 kg) Blå øyne Mørk blondt hår Rette hvite tenner Solbrun hud Bruker litt sminke som mascara, øyenskygge og leppestift til hverdags. Bruker litt mer sminke rundt øynene til fest. Interesser og hobbyer: Journalistikk, fotografering, dykking, surfing, svømming, golf og reising. Personlighet: Selvsikker, men ikke selvhøytidig, god sans for humor, stiller opp for venner, ikke sjalu, liker å være med på det som skjer, enten det er fester, eller en rolig filmkveld. Så ville du gått ut med denne jenten? Hvorfor/hvorfor ikke? Hmm....Vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 15. august 2009 #7 Del Skrevet 15. august 2009 Hvor attraktiv høres denne jenten ut for dere: Utsende: 157 cm høy. Slank kroppsbygning (45 kg) Mørk blondt hår Rette hvite tenner Solbrun hud Tok bort alt det uvesentlige for deg, jeg. Date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 15. august 2009 #8 Del Skrevet 15. august 2009 Hvor attraktiv høres denne jenten ut for dere: Utsende: 157 cm høy. Slank kroppsbygning (45 kg) Blå øyne Mørk blondt hår Rette hvite tenner Solbrun hud Bruker litt sminke som mascara, øyenskygge og leppestift til hverdags. Bruker litt mer sminke rundt øynene til fest. Interesser og hobbyer: Journalistikk, fotografering, dykking, surfing, svømming, golf og reising. Personlighet: Selvsikker, men ikke selvhøytidig, god sans for humor, stiller opp for venner, ikke sjalu, liker å være med på det som skjer, enten det er fester, eller en rolig filmkveld. Så ville du gått ut med denne jenten? Hvorfor/hvorfor ikke? For min del trodde jeg slipset var det store tegnet på menns dårlige smak, helt til jeg besøkte golf-banen. Og det å se på hva de faktisk gjorde der ute på gressmatta gjorde ikke saken noe bedre. Men hvis det andre du skriver stemmer, og du ikke er en pedofil, gullgravende kjønnskiftet mann så skulle jeg nok vært med som caddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå