mia83 Skrevet 20. august 2009 #21 Del Skrevet 20. august 2009 Vi har nå funnet ut at vi står for vin og øl til mat og utover kvelden. Baileys og Whisky blir servert til kaffen bare. Ellers har vi bare litt vodka. Blir mye dyrere om vi i tillegg skal stå for vodka, rom, whisky, baileys osv utover hele kvelden også.. Høres dette ut som en grei løsning eller? Leste forresten på klikk.no at det skal åpne en nettbutikk som selger vin billigere enn vinmonopolet. Nettvin.com. Siden har ikke kommet opp enda da, men den er sikkert verdt å sjekke ut Det funker sikkert å gjøre det på den måten. Vi kjøpte alt i Sverige vi En del rimeligere der. Et tips er Country Lane istedenfor Baileys. Billigere, og like godt synes nå jeg da. Du kan jo kjøpe en flaske og prøvesmake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 20. august 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 20. august 2009 Blir nok en del Sverigeturer her også Sparer mye på det. for tipset, Mia. Må teste det ut Jeg syns det er så vanskelig å beregne drikke. Aner ikke hvor mye folk drikker og hvor lenge vi holder på utover kvelden/natta. Men er uansett bedre med for mye enn for lite drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. august 2009 #23 Del Skrevet 20. august 2009 Blir nok en del Sverigeturer her også Sparer mye på det. for tipset, Mia. Må teste det ut Jeg syns det er så vanskelig å beregne drikke. Aner ikke hvor mye folk drikker og hvor lenge vi holder på utover kvelden/natta. Men er uansett bedre med for mye enn for lite drikke Vi kjøpte inn ALT for mye! Kunne klart oss med halvparten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 21. august 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 21. august 2009 Da var kirke også booket Vielsen blir kl 15.30. Hadde egentlig lyst på 13.00, men det var jo selvfølgelig den eneste bookingen kirken hadde i heeele juli 2010 Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 21. august 2009 #25 Del Skrevet 21. august 2009 vår blir også rundt den tiden.. siden vi skal ha vielse samme sted som selskap. så blir det bare "pause" til fotograf i mellomtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 21. august 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 21. august 2009 Skal dere til fotograf, eller har dere bekjente som skal fotografere? Jeg aner jo ikke hvor lang tid jeg skal beregne til alt mulig her... Blir så dumt om det blir dårlig tid til noe, samtidig som det er utrolig kjedelig om det blir alt for mye dødtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 21. august 2009 #27 Del Skrevet 21. august 2009 bestevennen min er fotograf :D så han skal henge med meg hele dagen :D siden vi skal ta bildene på "middags stedet" serverer vi litt frukt eller noe mens vi tar bilder, så kanskje noen arrangerer litt "selskapsleker" kaste ringer osv.. bare så noen kan snakke litt sammen og slå ihjel litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 22. august 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 22. august 2009 Så kjekt da Skulle ønske jeg også hadde noen kjente som var fotograf. Vi serverer drinker og håper at gjestene underholder seg selv mens vi er til fotografering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titana Skrevet 24. august 2009 #29 Del Skrevet 24. august 2009 Det ser ut som om vi har kommet ca like langt i planleggingen. Mye tankespinn som må gjøres. Morsomt at vi har valgt samme dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 24. august 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 24. august 2009 Det ser ut som om vi har kommet ca like langt i planleggingen. Mye tankespinn som må gjøres. Morsomt at vi har valgt samme dato Hadde ikke trodd det var så mye som måtte ordnes i forhold til et bryllup Men det er jo alt hva man gjør det til selv også Jeg syns det er morro jeg da. Og for å spare litt penger så skal vi lage mye selv av dekorasjoner, invitasjoner osv og da går det jo en del tid på det. I tillegg kjøper vi mye på nett og timene går fort når man er på Ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2009 #31 Del Skrevet 24. august 2009 Har du fått kjøpt inn noe? Vi vil gjerne se bilder vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 24. august 2009 #32 Del Skrevet 24. august 2009 Innom og sier hei til en 2010-brud Jeg gifter meg 26.juni! Kommer nok til å følge dagboken din, ja! Håper det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 24. august 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 24. august 2009 Har du fått kjøpt inn noe? Vi vil gjerne se bilder vettu! Jeg har ikke kjøpt noe enda, men jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe Jeg har funnet en nyyyydelig brudekjole på Ebay da, men vet ikke helt om jeg tør å kjøpe derfra Innom og sier hei til en 2010-brud Jeg gifter meg 26.juni! Kommer nok til å følge dagboken din, ja! Håper det er greit Bee Så koselig at du er innom bryllupsdagboken min Da gifter vi oss med ikke så lang tids mellomrom da! Er så morro å følge med på hvor langt andre har kommet syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. august 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 25. august 2009 Nå har jeg funnet meg kjole og slør på Ebay :rødme: Er litt usikker på om jeg tør kjøpe kjole derfra da, men det kan vel uansett ikke slå feil i forhold til slør... Slør :-) Kjole :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 25. august 2009 #35 Del Skrevet 25. august 2009 Melder meg som følger av dagboka di Gøy at det har kommet så mange 2010-bruder nå! Og så må jeg bare si at den kjolen var skikkelig stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 25. august 2009 #36 Del Skrevet 25. august 2009 så fin kjole :D kan ikke ha sånn jeg for brei over ræva haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. august 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 25. august 2009 Melder meg som følger av dagboka di Gøy at det har kommet så mange 2010-bruder nå! Og så må jeg bare si at den kjolen var skikkelig stilig til dagboken Morro at du stikker innom Ja, det syns jeg også. Håper bare den er like stilig i virkeligheten om jeg bestemmer meg for å kjøpe den så fin kjole :D kan ikke ha sånn jeg for brei over ræva haha Jeg likte den veldig godt! Sitter sikkert ikke like fint på meg da, som modellen på bildet, men men Tull på deg, NoAngel! Du er kjempefin og jeg er sikker på at du kler alle kjoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 25. august 2009 #38 Del Skrevet 25. august 2009 haha takk for det , men det stemmer ikke:P men jeg tror den kjolen jeg har sett på funker koster jo bare 1000 å få den sydd. er jo bare å selge den om det ikke funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 25. august 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 25. august 2009 Hvor får du den sydd fra da? Å finne kjole er det artigste med hele planleggingen, syns jeg Og det vanskeligste Det er jo så mange kjoler som er kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 25. august 2009 #40 Del Skrevet 25. august 2009 www.dhgate.com selger love1314 han har sydd noe for meg før. og jeg ble kjempe fornøyd! mye fint.. men mye som ikke passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå