Sekretæren Skrevet 17. mai 2010 #321 Del Skrevet 17. mai 2010 Det husker jeg ikke. Men jeg tror ikke det har noe å si. Du har et visst antall repetisjoner du skal utføre, og det tar et par treningsrunder før man kjenner kroppen såpass at man vet hva slags belastning man skal ha på f.eks 10 repetisjoner. Så du må bare prøve deg frem. Vi hadde jo ikke fokus på antall reps, men på teknikk. Og du var riktig så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2010 #322 Del Skrevet 19. mai 2010 Takk for skryt Shorty! Får bare se hva kroppen vil være med på etterhvert da! Tenkte jeg skulle få inn den første ordentlige økta i morgen, hittil har jeg bare tatt litt enkeltøvelser kombinert med andre ting. Var ute og jogget litt i går, med et svært kranglete kne som resultat, så får bare være litt forsiktig med belastningen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2010 #323 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Etter flere ukers både dårlig trening, og manglende lyst til å skrive det ned, er det vel på tide å sette i gang igjen. Denne uka later til å bli mer normal, og mer sånn jeg liker det, på treningsfronten, så da kommer lysten til å skrive ned tilbake igjen også! Trening uke 20 Tirsdag: 1 time jogge- (og litt gå-) tur, 548 kcal, gjennomsnittspuls 158, maxpuls 175 Onsdag: 1 time danseaerobic, 577 kcal, gjennomsnittspuls 160, maxpuls 177 1 time flow, ukjent kcal og puls, men plenty av utfordringer Lørdag: 15 min ellipse, 158 kcal, gjennomsnittspuls 163, maxpuls 172 52 min danseaerobic, 548 kcal, gjennomsnittspuls 170, maxpuls 184 Søndag: 1 time 15 min gåtur, 435 kcal, gjennomsnittspuls 124, maxpuls 168 Endret 26. mai 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. mai 2010 #324 Del Skrevet 19. mai 2010 Må bare skryte litt av meg selv, i dag har jeg takket nei til denne , enda det er en av de beste kakene jeg vet om!! Sånn er det når vanene skal settes på plass igjen, så får jeg heller ha den til gode! Litt kjipt å sprekke på dag 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 20. mai 2010 #325 Del Skrevet 20. mai 2010 Det hørtes ut som en fin joggetur! Og du er veldig flink som sier neitakk til kake Det smaker mye bedre når man ikke spiser det hele tiden, har jeg funnet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. mai 2010 #326 Del Skrevet 20. mai 2010 Det hørtes ut som en fin joggetur! Og du er veldig flink som sier neitakk til kake Det smaker mye bedre når man ikke spiser det hele tiden, har jeg funnet ut! Spørs bare om jeg ødela all flinkheten med sjokolade i dag da.... Jaja, man er vel menneskelig fortsatt... Ble overmannet av en skikkelig kvalmebølge i dag på jobb, trodde jeg skulle tape kampen mot mageinnholdet der gitt. Og for meg, med superfobi mot alt som involverer oppkast, var det en litt kjip opplevelse. Det kommer og går litt fortsatt, men blir ikke verre av mat, og er ganske stabilt egentlig. Mistenker at det er kroppen som endelig kan slappe av littegrann og føle på utmattelsen etter at vi fikk den nye boligen i boks. Men det betød også at dagens trening utgikk, følte ikke for å være på Domus og vurdere om jeg skulle kaste opp eller ikke, så derfor ble det sofa på meg i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. mai 2010 #327 Del Skrevet 21. mai 2010 Veldig fornuftig å slappe av med spysjuken, ja!! Og vil du vennligst sende en PM angående hvor denne nye, fantastiske boligen er? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2010 #328 Del Skrevet 21. mai 2010 Veldig fornuftig å slappe av med spysjuken, ja!! Og vil du vennligst sende en PM angående hvor denne nye, fantastiske boligen er? *nysgjerrig* Takk takk! Jeg føler meg litt som tidenes dårligste styrke-elev, men jeg skal gjøre deg stolt så fort kroppen samarbeider igjen! Mye bedre i dag altså, men tar ingen sjanser helt ennå. PM er på vei! Legg særlig merke til pole-rommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. mai 2010 #329 Del Skrevet 21. mai 2010 Å, det MÅ jo være det råååsa rommet??? Jeg vet at du kommer til å gjære meg stolt når du får ting på stell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2010 #330 Del Skrevet 21. mai 2010 Å, det MÅ jo være det råååsa rommet??? Det er det så absolutt! Selv om jeg har en jobb som må gjøres i forhold til kjære der, hun er svært skeptisk til at det skal forbli rosa, siden hun vil ha inn benk og diverse andre treningseffekter der også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2010 #331 Del Skrevet 21. mai 2010 Festlige festlige kartet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mai 2010 #332 Del Skrevet 22. mai 2010 Status 22.05.2010 Vekt: 57,9 kg(-0,7 kg siden sist lørdag) Midje: 67 cm (-0,5 cm siden sist lørdag) Riktig vei igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 22. mai 2010 #333 Del Skrevet 22. mai 2010 Flinkis! Ikke noe vanskelig å snu ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. mai 2010 #334 Del Skrevet 26. mai 2010 Fortsatt like elendig, hvis ikke enda mye verre, på mat- og treningsfronten de siste dagene. Prøver å finne igjen både glød og motivasjon, men tror det er mye i hodet mitt som gjør at humøret er litt dårligere enn vanlig, og som stimulerer alle de gamle dårlige vanene og forsvarsmekanismene. Jeg prøver imidlertid igjen og igjen, og satser på at det en dag går litt greiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 26. mai 2010 #335 Del Skrevet 26. mai 2010 Ikke gi opp! Alle får kneiker de må over innimellom. Også tror jeg at for hver kneik man går gjennom, så blir man litt flinkere etterpå. (hør på meg da, den ene flosklen etter den andre.. :gjeiper:) Også er det jo viktig å høre på kroppen også. Er den veldig sliten, så kanskje man kan drive med litt restitusjonstrening og pleie isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2010 #336 Del Skrevet 27. mai 2010 Ikke gi opp! Alle får kneiker de må over innimellom. Også tror jeg at for hver kneik man går gjennom, så blir man litt flinkere etterpå. (hør på meg da, den ene flosklen etter den andre.. :gjeiper:) Også er det jo viktig å høre på kroppen også. Er den veldig sliten, så kanskje man kan drive med litt restitusjonstrening og pleie isteden? Takk for gode ord Cygnus! Jeg karrer meg sakte men sikkert over kneika tror jeg, hadde ihvertfall en god dag på matfronten i går, og var på trening, men ikke dobbel, så tror jeg har gjort litt som du sa ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2010 #337 Del Skrevet 27. mai 2010 Masterclass med Pantera er bestilt! 06. juli kl 18.00! (Så nå må det friskes opp på pole-fronten!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2010 #338 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Trening uke 21 Onsdag: 1 time danseaerobic, 566 kcal, gjennomsnittspuls 164, maxpuls 184 30 min mage og uttøying, 136 kcal, gjennomsnittspuls 106, maxpuls 136 Torsdag: 5 timers vandring rundt med flyers og plakater. Skulle likt å både hatt pulsbelte og distansemåler på, for jeg tror jeg gikk laaaaangt! Endret 28. mai 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2010 #339 Del Skrevet 1. juni 2010 Status 29.05.2010 Vekt: 57,4 kg(-0,5 kg siden sist lørdag) Midje: Ikke målt, var hos svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. juni 2010 #340 Del Skrevet 1. juni 2010 I dag skal jeg trene pole igjen, første gang siden 21.april! :dåne: Er redd det kan bli en litt tung økt, sikkert ikke så mye som sitter like godt lenger nå etter så lang pause... Men verden blir et kjipere sted når jeg ikke får trent pole, så regner med at effekten kommer selv om jeg sikkert har mista noen skills... Dessuten har jeg jo litt å jobbe med for å booste teknikk og triks før jeg skal på klasse med Pantera! Lurer fælt på hva jeg egentlig har begitt meg ut på, men gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg