Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #1 Del Skrevet 14. august 2009 Tights er noe jeg skal fortsette å gå med en stund, er jo så behagelig! Hehe. Om sommeren er d bare å ha bare føtter og et par ballerina sko til, men hva gjør man når d blir for kaldt? Vanlig sokker til blir jo ikke no fint? Jeg har varme og fine sko som blir bra, men hvis man skal ta av seg de liksom?.. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrFryd Skrevet 14. august 2009 #2 Del Skrevet 14. august 2009 Leggvarmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 Strømpebukse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. august 2009 #4 Del Skrevet 15. august 2009 eg pleier å ha sokker+leggvarmere...da får du ikke det stygge skylle fra tightsen til sokkene....varmt er det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 16. august 2009 #5 Del Skrevet 16. august 2009 Hvis du bare skal være hjemme, så er leggvarmere bra. Hvis du skal ut så er det fint med nylonstrømper;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pegs Skrevet 16. august 2009 #6 Del Skrevet 16. august 2009 Leggvarmere er vel ikke så fint, jeg hadde gått for nylonstrømper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 16. august 2009 #7 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Synes også nylonstrømper er det peneste! Endret 16. august 2009 av LaBelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. august 2009 #8 Del Skrevet 16. august 2009 Med fare for å virke litt treg; dere som sier nylonstrømper, hva mener dere? Sånne tynne/halvgjennosiktige strømper i tillegg til tightsen? .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBelle Skrevet 16. august 2009 #9 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, de er tynne og ser ut som en hudfarget strømpebukse, men den rekker kun til ankelen;) Er som sokker.. Strømpebukse er jo ikke så komfortabelt;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tightsmotstander Skrevet 16. august 2009 #10 Del Skrevet 16. august 2009 Hvorfor kan du ikke da bare bruke tykkere strømpebukse i steden for den tightsen? Det er mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. august 2009 #11 Del Skrevet 17. august 2009 De tykke tigthsene er på vei. Bare vent litt til. Tykke som er tilpasset vinter. Jeg bruker nå tynne sokker under og lager bunnen på tightsen litt rufsete, slik at man ikke ser kanten på sokken. Forje fredag var det rim på bakken i hovedstaden, rim på trær og på biler, i gresset og frost i luften. Så etter tykkere strømpebukser, men de er ikke kommet ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 17. august 2009 #12 Del Skrevet 17. august 2009 Stilongs! Synes ikke de tykke tightsene er noe særlig fine, for de ser bare ut som kjempe-slim jeanse. Men de som ser ut som skinn/lakk er ganske kule med f.eks. strikket kjole/genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 17. august 2009 #13 Del Skrevet 17. august 2009 Dere som bruker tights som dere har brukt hele sommeren, er dere klar over at den nå er så slitt i rumpa at vi ser trusa deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 17. august 2009 #14 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg pleier å bruke strømpebukse under tightsen, da holder jeg meg varm også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. august 2009 #15 Del Skrevet 26. august 2009 jeg mener nå sånne som kan minne om ridebukser...samme tykkelse... blir litt som en stretch bukse. Har sett dem på Lindex alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 27. august 2009 #16 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har noen lange tykkesokker som gåt over kneeet:) Varmer masse. Ellers brukser jeg tykke støvletter når jeg er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 27. august 2009 #17 Del Skrevet 27. august 2009 enten bruker jeg stilongs, eller så bruker jeg knestrømper som jeg ikke drar så langt opp. de ligger liksom litt over ankelen. funker veldig bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #18 Del Skrevet 27. august 2009 Dere som bruker tights som dere har brukt hele sommeren, er dere klar over at den nå er så slitt i rumpa at vi ser trusa deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 27. august 2009 #19 Del Skrevet 27. august 2009 Liker ikke tights men en har ikke noe valg når en vil bruke skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 27. august 2009 #20 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Liker ikke tights men en har ikke noe valg når en vil bruke skjørt. Å jo. Du har mange valg. Til og med superundertøy er penere. Endret 27. august 2009 av Chiffon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå