Gå til innhold

Tights og snart høst

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Tights er noe jeg skal fortsette å gå med en stund, er jo så behagelig! Hehe.

Om sommeren er d bare å ha bare føtter og et par ballerina sko til, men hva gjør man når d blir for kaldt? Vanlig sokker til blir jo ikke no fint? Jeg har varme og fine sko som blir bra, men hvis man skal ta av seg de liksom?..

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg pleier å ha sokker+leggvarmere...da får du ikke det stygge skylle fra tightsen til sokkene....varmt er det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å virke litt treg; dere som sier nylonstrømper, hva mener dere? Sånne tynne/halvgjennosiktige strømper i tillegg til tightsen? .. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er tynne og ser ut som en hudfarget strømpebukse, men den rekker kun til ankelen;) Er som sokker.. Strømpebukse er jo ikke så komfortabelt;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tightsmotstander

Hvorfor kan du ikke da bare bruke tykkere strømpebukse i steden for den tightsen? Det er mye penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tykke tigthsene er på vei. Bare vent litt til. Tykke som er tilpasset vinter.

Jeg bruker nå tynne sokker under og lager bunnen på tightsen litt rufsete, slik at man ikke ser kanten på sokken.

Forje fredag var det rim på bakken i hovedstaden, rim på trær og på biler, i gresset og frost i luften.

Så etter tykkere strømpebukser, men de er ikke kommet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilongs! :)

Synes ikke de tykke tightsene er noe særlig fine, for de ser bare ut som kjempe-slim jeanse. Men de som ser ut som skinn/lakk er ganske kule med f.eks. strikket kjole/genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chiffon

Dere som bruker tights som dere har brukt hele sommeren, er dere klar over at den nå er så slitt i rumpa at vi ser trusa deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

jeg mener nå sånne som kan minne om ridebukser...samme tykkelse...

blir litt som en stretch bukse. Har sett dem på Lindex alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen lange tykkesokker som gåt over kneeet:) Varmer masse. Ellers brukser jeg tykke støvletter når jeg er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enten bruker jeg stilongs, eller så bruker jeg knestrømper som jeg ikke drar så langt opp. de ligger liksom litt over ankelen. funker veldig bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bruker tights som dere har brukt hele sommeren, er dere klar over at den nå er så slitt i rumpa at vi ser trusa deres?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chiffon
Liker ikke tights men en har ikke noe valg når en vil bruke skjørt.

Å jo. Du har mange valg. Til og med superundertøy er penere.

Endret av Chiffon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...