Katinka Skrevet 13. august 2009 #1 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har ei skinnjakke som begynner å bli litt slitt nå. Den har blitt rufsete på armene og litt foran. Er det noe jeg kan gjøre for å "reparere" den, eller er jeg allerede for sent ute? Noe jeg kan smøre på etc... Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #2 Del Skrevet 13. august 2009 Du kan bruke spray til skinnsko på jakken din. Det er bare å spraye på vanlig måte slik som du gjør på skoene/støvlettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 imprignering er ok, men det må nok minkolje/fett til her. For å myke opp. Om skinnet har fått rifter/slitt av er det ikke mulig å reparere dette med nytt skinn. Smør jakken med Boston skinnkrem. Flott og motstandsdyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinka Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 14. august 2009 Takktakk Dette skal jeg prøve. Jeg bør kanskje prøve den skinnkremen da, ettersom den sikkert virker mer i dybden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. august 2009 #5 Del Skrevet 26. august 2009 gikk det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå