Gjest umota Skrevet 13. august 2009 #1 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har kjøpt en kjole, som ser omtrent lik ut som den "skinn" kjolen i Rocka høst bildespesialen her på KG. Syntes den var så kul, men nå som jeg har kjøpt den vet jeg ikke hvordan jeg skal bruke den, og til hviklen anledning. Hva skal jeg bruke til den for å ikke se.."slutty" ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest umota Skrevet 14. august 2009 #2 Del Skrevet 14. august 2009 Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 Du kan bruke den på byen? Hudfarget strømpebukse og svarte, høye pumps eller sandaler, ville vært pent til. Jeg ville ikke brukt for mye smykker, kanskje bare et sølvfarget armbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LamaLover Skrevet 15. august 2009 #4 Del Skrevet 15. august 2009 Ville tonet det ned litt. Kanskje en strømpebukse med hull-mønster (ikke netting) og hudfargede pumps. ikke så mye sminke. Gjerne hestehale/oppsatt hår. Av smykker ville jeg valgt armbånd og noen små øredobber i sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå