Sheherasade Skrevet 17. august 2009 #61 Del Skrevet 17. august 2009 Nei, egentlig ikke. Det blir bare surr i min verden hvis man ikke konsentrerer seg på ei jente. Man har jo tross alt ansvar. Og skal man kunne finne ut noe fornuftig så må man gjøre det på en skikkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. august 2009 #62 Del Skrevet 17. august 2009 Nei, egentlig ikke. Det blir bare surr i min verden hvis man ikke konsentrerer seg på ei jente. Man har jo tross alt ansvar. Og skal man kunne finne ut noe fornuftig så må man gjøre det på en skikkelig måte. Jeg men jeg minns likevel å huske at det var et par kandidater fra KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #63 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg men jeg minns likevel å huske at det var et par kandidater fra KG... Det er nok ikke alle som er like seriøse som det kan virke utifra hva som skrives her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. august 2009 #64 Del Skrevet 17. august 2009 Det er nok ikke alle som er like seriøse som det kan virke utifra hva som skrives her. Nei, nei, da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 17. august 2009 #65 Del Skrevet 17. august 2009 Hadde vært koselig hvis det ble noe av Steinar og denne ukjente dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. august 2009 #66 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg men jeg minns likevel å huske at det var et par kandidater fra KG... Om en regner slik, har du både undertegnede og Kristian82 som kandidater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. august 2009 #67 Del Skrevet 17. august 2009 At kvinner er onde visste jeg før jeg begynte å bruke KG. Sånn sett, betrakter jeg forumet som en slags repetisjonsøvelse. Greit med en og annen påminnelse, når sommersola får hormonene til å svi hull på viljestyrken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 18. august 2009 #68 Del Skrevet 18. august 2009 Man vet jo godt selv at det finnes like mange fantastiske og vakre kvinner som man selv ønsker at det skal være. Det er hva man selv tenker om ting som skaper ens egen verden. Dette er jo helt sant. Jeg føler at de som utmerker seg her, er sosiopatiske damer som kommer hit for å skape sensasjon, og å påføre andre lesere ubehagelige følelser. Dette skyldes at disse damene har muligheten, at dette teknologiske mediet finnes. Faktisk kan opptil flere av dem være mannlige sosiopater også, som forestiller at de er damer, for å spre vemmelse og prøve å overbevise andre om at verden er så grim og kynisk som de selv vil ha det til. (Da oppnår sosiopaten en indre harmoni?) Et poeng er: Hvis disse "damene" man ser skriver her virker helt frastøtende, så bare husk på at de tross alt ikke gjør større skade enn at de sitter her og skriver.. Hvis en tenker seg litt om, så er de altså ikke ute og gjør ugagn i skrivende øyeblikk, og de er ikke mer skumle enn at de føler for å sitte foran PC-en sin på grunnlag av at de føler en trang til å dele av sitt ubehagelige, forstyrrede og dårlige/kyniske verdenssyn med andre. Hvor kommer dette behovet fra? Viser ikke det at de da er usikre sjeler, som trenger bekreftelse - eller som ikke har et sterkere verdensbilde enn at de stadig føler behov for å styrke det, ved å komme inn her og dele det med andre.. ? For øvrig har jeg aldri fått inntrykk av at forumet her er representativt for kvinner flest. Jeg lurer på om nettforum særlig tiltrekker seg ekshibisjonister, usikre personligheter og drama-/intrigeskapende personligheter? Altså ikke et snitt av normalbefolkningen. I tillegg tiltrekker det jo endel damer som har litt stillestående liv, eller i alle fall et par timer å slå i hjel i hverdagen, og som har en PC el. laptop hjemme, og har hørt om Kvinneguiden... Vanskeligere er det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 18. august 2009 #69 Del Skrevet 18. august 2009 Jepp. Har aldri hatt grunn til annet. Håper Steinar40 har forsvunnet pga av full klaff med denne kvinnen han skulle treffe. Med litt flaks har han ikke gjort annet enn å ha seg siden da Jeg synes jeg har sett womenwomen rundt her mye mindre siste ukene.... Antagelig bare en tilfeldighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peispust Skrevet 18. august 2009 #70 Del Skrevet 18. august 2009 Da oppnår sosiopaten en indre harmoni? Selv et takras har en symmetri, under en svartsladda himmel, en radioaktiv jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå