Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 15. august 2009 #41 Del Skrevet 15. august 2009 Vil påstå det er tilnærmet som de fleste sammenhenger, noen virker interessante, andre helt motsatt. Men bare tilnærmet. Helt klart en overvekt av uinteressante kvinner. Tok en bitte liten tur innom "brudesalongen" her, og hvis disse prinsesse-drømmende småjentene hadde vært representativt for norske kvinner hadde jeg blitt homo. Det samme gjelder vel disse som har en mening om alt, inklusiv hva menns mening skal være. Ikke misforstå, jeg liker kvinner som er kvinner, men jeg mener at her inne er det overekt av kvinner som vil være både kvinner og menn. Og de er jo som kjent rimelig frastøtende. Jeg er selv jente - og jeg sitter med skrekk og ser på en del jenter rundt meg. De er så "jentete" i form av sladring, prinsessedrømming, utseendefikserthet/overfladiskhet, kontroll/makt over mennene sine osv osv at jeg får helt fnatt og skjønner ikke helt hvor jeg skal plassere meg selv, selv om jeg i aller høyeste grad er en jente og ikke er macho for fem øre. Men det jeg også ser - er at mange av disse jentene er de som har de mest innholdsrike kjærlighetslivene. Det har jo slått meg at det kan godt hende det virker sånn fordi de selv har et noe lettsindig forhold til flørting (itråd med resten av personligheten), at de nettopp er prinsessedrømmende og overfladiske og dermed aldri blir fornøyd med de mennene de kommer borti - men uansett virker det jo som om gutta alltid er interessert i disse typen jenter. Og det syns jeg er litt rart, siden man hører om mange mannfolk (inkludert de her), som ikke vil ha en sånn jente-jente for alt i verden. Det er disse jentene - som lever etter regler skrevet på ti-punktslister de har lest i et jenteblad, som representerer de damene noen klager på her inne på forumet, og ja, det finns nok desverre en del av dem. MEN det finns da like mange ordentlige, oppegående, realistiske damer. Og jeg vet det finnes mange av dem og. Jeg kjenner mange sånne, men felles for dem / oss alle er at vi ikke lykkes så mye i kjærlighetslivet. Hva som er grunnen til det kan jo være mange; men en grunn kan jo kanskje være at vi er "kresne" ovenfor gutter i den forstand at vi vil ha en oppegående og smart gutt, og det kan være like vanskelig som det etter sigene er for dere gutter og møte en sånn jente. Så akkurat det går begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 15. august 2009 #42 Del Skrevet 15. august 2009 Der kan du nok gå fem på altså. Jeg har flere russiske venninner og de er på mange måter råere en mine norske venninner, mer kynisk er mange av de og. De tåler stort sett lite av mannen, har lett for å prate "dritt" bak ryggen på de, forventer veldig mye. Stakkars deg om du blir arbeidsledig. Har hatt mange diskusjoner omkring uheldige omstendigheter og økonomi med de, de tenker på en annen måte en oss om mange ting. Særlig yngre damer (som jeg forstår at er din favoritt). Nei, da tror jeg du skal finne deg en fra Filipinene eller fra Thailand. Godt å høre at du tenker på meg og mitt ve og vel! Nå er ikke raseblanding noe for meg, så det må nok bli østeuropeisk. Heldigvis har jeg en utdanning som gjør at arbeidsledighet neppe blir et tema, med mindre jeg blir uføretrygdet som følge av en bilulykke eller lignende (og det kan jo skje hvem som helst). At russiske damer også er mennesker, og ikke engler, er jeg (heldigvis) klar over. Man må bruke god tid på å finne noen som passer, det holder ikke bare å dra til Russland, treffe en "hottie" og tro hun er den perfekte ektefelle bare fordi hun er russisk og ergo tradisjonell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2009 #43 Del Skrevet 15. august 2009 Steinar40 er jo et eksempel på at ikke alle menene på KG har fått helt avsmak da. Merkelig nok tolker jeg denne kommentaren ikke annet enn som spydig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 15. august 2009 #44 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg må nok innrømme at jeg får mindre lyst men det er ikke så mye som overrasker merg mer med kvinner. Det jeg synes er mest vanskelig er å treffe noen som er ikke er psykisk ustabil på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 15. august 2009 #45 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg er selv jente - og jeg sitter med skrekk og ser på en del jenter rundt meg. De er så "jentete" i form av sladring, prinsessedrømming, utseendefikserthet/overfladiskhet, kontroll/makt over mennene sine osv osv at jeg får helt fnatt og skjønner ikke helt hvor jeg skal plassere meg selv, selv om jeg i aller høyeste grad er en jente og ikke er macho for fem øre. Men det jeg også ser - er at mange av disse jentene er de som har de mest innholdsrike kjærlighetslivene. Det har jo slått meg at det kan godt hende det virker sånn fordi de selv har et noe lettsindig forhold til flørting (itråd med resten av personligheten), at de nettopp er prinsessedrømmende og overfladiske og dermed aldri blir fornøyd med de mennene de kommer borti - men uansett virker det jo som om gutta alltid er interessert i disse typen jenter. Og det syns jeg er litt rart, siden man hører om mange mannfolk (inkludert de her), som ikke vil ha en sånn jente-jente for alt i verden. Det er disse jentene - som lever etter regler skrevet på ti-punktslister de har lest i et jenteblad, som representerer de damene noen klager på her inne på forumet, og ja, det finns nok desverre en del av dem. MEN det finns da like mange ordentlige, oppegående, realistiske damer. Og jeg vet det finnes mange av dem og. Jeg kjenner mange sånne, men felles for dem / oss alle er at vi ikke lykkes så mye i kjærlighetslivet. Hva som er grunnen til det kan jo være mange; men en grunn kan jo kanskje være at vi er "kresne" ovenfor gutter i den forstand at vi vil ha en oppegående og smart gutt, og det kan være like vanskelig som det etter sigene er for dere gutter og møte en sånn jente. Så akkurat det går begge veier. Er veldig enig i det du skriver her. Og jeg vet det er masse ordentlige jenter der ute. Jeg tror det har litt med modning/alder å gjøre. Når menn er unge, er vi så usikre på ALT som har med kjærlighet og kjæresteforhold å gjøre at vi tiltrekkes av jenter som har planlagt bryllupet siden 6-årsalderen og har opptil flere 10-punktslister klare for hvordan vi skal bli. Når man blir litt eldre finner man ut at slik man er, faktisk ikke er så gærnt allikevel. Og noe lærer man etterhvert. Og det er da men setter pris på kvinner som er kvinner, men som samtidig har beina plantet på iallefall noe som ligner på bakken, og ikke minst lar oss være den vi er (med noen små korreksjoner...jada..alle kan bli bedre men de fleste personligheter er satt etter år 30) Og prinsesser har jeg lært at de fleste kvinner skal være livet ut, men helst de som lar oss menn være litt småkonger innimellom. Det er når jenta vil være både prinsesse og konge at det skjærer seg for min del. Da blir jeg bare forvirra. Og en forvirra mann er ikke noe morsomt å ha i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 15. august 2009 #46 Del Skrevet 15. august 2009 Mye mindre lyst på kjæreste. Første gang jeg har følt at kvinner kollektivt som en gruppe har en mengde uspiselige egenskaper. hihi...uspiselige faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 16. august 2009 #47 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Merkelig nok tolker jeg denne kommentaren ikke annet enn som spydig. Sier kanskje mer om deg da. Hvordan den kommentaren kan tolkes spydig er for meg et mysterium... Endret 16. august 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 16. august 2009 Sier kanskje mer om deg da. Hvordan den kommentaren kan tolkes spydig er for meg et mysterium... Sett Steinar har fått kritikk for å flørte for mye, så er ikke greit å få alle fornøyd. Hvor er Steinar forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2009 #49 Del Skrevet 16. august 2009 Sier kanskje mer om deg da. Hvordan den kommentaren kan tolkes spydig er for meg et mysterium... Det er da mange nok som har vist seg missfornøyde med Steinar40 sin åpenlyse fisking etter dater her inne. Og jeg klarer ikke se deg for meg som en humørspreder. Forresten, hvor er det blitt av fyren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 16. august 2009 #50 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har litt indre uenighet på det punktet. På den ene siden er jeg veldig glad jeg er singel - i alle fall ofte etter noen runder på KG. På den andre siden så har man jo lyst på kjæreste og VET jo at det finnes utrolig fantastiske jenter der ute, men de er jo umulig å finne. Sjansen for å finne en slik dame - som ikke er opptatt, bosatt i en annen landsdel, og som man har gjensidig kjemi med - er så forsvinnende liten at jeg tror det fakisk er best å holde seg singel og sakte men sikkert overbevise seg selv om at det faktisk er bedre enn alternativet. Du har kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Du har kanskje det. De fleste har vel det fra tid til annen, før fornuften og realiteten igjen trer i kraft. Endret 16. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 16. august 2009 #52 Del Skrevet 16. august 2009 Det er da mange nok som har vist seg missfornøyde med Steinar40 sin åpenlyse fisking etter dater her inne. Og jeg klarer ikke se deg for meg som en humørspreder. Forresten, hvor er det blitt av fyren? Det har kanskje noe med at du tolker alt som kommer fra en dame i verste mening. Uansett. I dette tilfellet uttalte jeg meg ikke om det var positivt eller negativt at Steinar så etter dame her inne, det var ment som en bekreftelse at ikke alle menn synes kvinnene her inne er fullstendig frastøtende. Steinar har prøvd å flørte med ganske mange her inne, men han er klar over det selv og det er tydelig at han har selvironi. (noe som er positivt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2009 #53 Del Skrevet 16. august 2009 Det har kanskje noe med at du tolker alt som kommer fra en dame i verste mening. Uansett. I dette tilfellet uttalte jeg meg ikke om det var positivt eller negativt at Steinar så etter dame her inne, det var ment som en bekreftelse at ikke alle menn synes kvinnene her inne er fullstendig frastøtende. Steinar har prøvd å flørte med ganske mange her inne, men han er klar over det selv og det er tydelig at han har selvironi. (noe som er positivt) Jepp. Har aldri hatt grunn til annet. Håper Steinar40 har forsvunnet pga av full klaff med denne kvinnen han skulle treffe. Med litt flaks har han ikke gjort annet enn å ha seg siden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. august 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 16. august 2009 Håper Steinar40 har forsvunnet pga av full klaff med denne kvinnen han skulle treffe. Med litt flaks har han ikke gjort annet enn å ha seg siden da Skulle han treffe en kvinne herfra? Ja, får håpe han fikk klaff, kan jo virke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #55 Del Skrevet 16. august 2009 lmgdao!! Vel, som KVINNE får jeg mindre lyst til å gå ut og vise meg som kvinne etter å lese hva hovedbefolkningen på KG skriver så at dere får mindre lyst til å være sammen med en dame kan jeg godt forstå! Jeg er her fordi jeg er like fascinert av denne siden som jeg er av å se på andre utrolige og utenomjordiske ting (i hverfall utenomjordisk i forhold til min verden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 16. august 2009 #56 Del Skrevet 16. august 2009 De fleste har vel det fra tid til annen, før fornuften og realiteten igjen trer i kraft. Vel så lenge de kommer til fornufter før det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #57 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Håper Steinar40 har forsvunnet pga av full klaff med denne kvinnen han skulle treffe. Med litt flaks har han ikke gjort annet enn å ha seg siden da Joda, jenta virker mer enn lovende faktisk Men så er det ikke alltid skjebnen jobber like fort eller akkurat slik man kunne ønske seg der og da. Og er det ikke det ene så er det det andre - sånn er livet. Litt kryptisk kanskje da men hehe Endret 17. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #58 Del Skrevet 17. august 2009 Det har kanskje noe med at du tolker alt som kommer fra en dame i verste mening. Uansett. I dette tilfellet uttalte jeg meg ikke om det var positivt eller negativt at Steinar så etter dame her inne, det var ment som en bekreftelse at ikke alle menn synes kvinnene her inne er fullstendig frastøtende. Steinar har prøvd å flørte med ganske mange her inne, men han er klar over det selv og det er tydelig at han har selvironi. (noe som er positivt) Selvironi ...... hmmmmm - hva er det? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. august 2009 #59 Del Skrevet 17. august 2009 Joda, jenta virker mer enn lovende faktisk Men så er det ikke alltid skjebnen jobber like fort eller akkurat slik man kunne ønske seg der og da. Og er det ikke det ene så er det det andre - sånn er livet. Litt kryptisk kanskje da men hehe Var det ikke flere aktuelle kandidater på gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 #60 Del Skrevet 17. august 2009 Var det ikke flere aktuelle kandidater på gang da? Nei, egentlig ikke. Det blir bare surr i min verden hvis man ikke konsentrerer seg på ei jente. Man har jo tross alt ansvar. Og skal man kunne finne ut noe fornuftig så må man gjøre det på en skikkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå