Gjest Melchizedek Skrevet 14. august 2009 #21 Del Skrevet 14. august 2009 La meg bare si det slik. Jeg er glad jeg er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. august 2009 #22 Del Skrevet 14. august 2009 Mindre lyst på norske damer, mer lyst på russiske. Der kan du nok gå fem på altså. Jeg har flere russiske venninner og de er på mange måter råere en mine norske venninner, mer kynisk er mange av de og. De tåler stort sett lite av mannen, har lett for å prate "dritt" bak ryggen på de, forventer veldig mye. Stakkars deg om du blir arbeidsledig. Har hatt mange diskusjoner omkring uheldige omstendigheter og økonomi med de, de tenker på en annen måte en oss om mange ting. Særlig yngre damer (som jeg forstår at er din favoritt). Nei, da tror jeg du skal finne deg en fra Filipinene eller fra Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 14. august 2009 La meg bare si det slik. Jeg er glad jeg er singel Jeg har litt indre uenighet på det punktet. På den ene siden er jeg veldig glad jeg er singel - i alle fall ofte etter noen runder på KG. På den andre siden så har man jo lyst på kjæreste og VET jo at det finnes utrolig fantastiske jenter der ute, men de er jo umulig å finne. Sjansen for å finne en slik dame - som ikke er opptatt, bosatt i en annen landsdel, og som man har gjensidig kjemi med - er så forsvinnende liten at jeg tror det fakisk er best å holde seg singel og sakte men sikkert overbevise seg selv om at det faktisk er bedre enn alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 14. august 2009 #24 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg mister troen på menn av å lese på KG. Men heldigvis vet jeg at de fleste menn (iallfall de jeg omgås med/treffer i det daglige) er oppegående mennesker med tanke og sjel, humor, kropp etc. Alt det som gjør at jeg tenner på menn. ps. akkurat nå tenner jeg bare på mannen min altså, for de som skulle lure på om jeg tenner på menn i flertall, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna Skrevet 14. august 2009 #25 Del Skrevet 14. august 2009 Du er samboer med en mann og gravid. Men KG kunne ha gjort deg hetro?! Ja, at samboeren min er mann er mer tilfeldig enn noe annet. Forrige jeg var alvorlig på dealeren med var jente. Bifil, my friend, bifil. 8D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 14. august 2009 #26 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, at samboeren min er mann er mer tilfeldig enn noe annet. Forrige jeg var alvorlig på dealeren med var jente. Bifil, my friend, bifil. 8D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg mister troen på menn av å lese på KG. Men heldigvis vet jeg at de fleste menn (iallfall de jeg omgås med/treffer i det daglige) er oppegående mennesker med tanke og sjel, humor, kropp etc. Alt det som gjør at jeg tenner på menn. ps. akkurat nå tenner jeg bare på mannen min altså, for de som skulle lure på om jeg tenner på menn i flertall, hehe! Å det passet inn på en tråd som heter: Til MENN: Får DU mer eller mindre lyst på kjæreste....? Jenter altså, må lissom TA IGJEN! Endret 14. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 14. august 2009 #28 Del Skrevet 14. august 2009 Hehe, ja tror ikke KG er representativt, MEN, og det er et stort MEN. På KG er det jo MANGE kvinner og det er vel kun her de sier hva de reelt sett tenker og føler. In real life får jo ikke vi så mye innblikk i venninneprat - syn på sex, utroskap, exer osv. osv. da får vi nok bare høre den blankpolerte "jeg vet du vil høre dette versjonen". Så syns faktisk KG er skremmende. Men åpenbart at det er hva jeg vil kalle bra jenter her også, men de er i kraftig mindretall, mye som in real life. Akkurat det er skremmende. Man må forberede seg mentalt på at 10 dates vil gi deg et møte med ca 2 oppegående og attraktive damer. Særlig det å finne en smart, oppegående og ærlig dama er ikke lett. Åjoooda, men da syns dere vel ikke vi er attraktive nok. For er man smart og oppegående er man ikke alltid stereotypisk jentete og jålete sånn som dere mannfolk liker (jeg beveger meg sikkert på tynn generaliserings-is her nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vettel Skrevet 14. august 2009 #29 Del Skrevet 14. august 2009 Å det passet inn på en tråd som heter: Til MENN: Får DU mer eller mindre lyst på kjæreste....? Jenter altså, må lissom TA IGJEN! Sårry! *tusler ytterst skamfull ut igjen* Muhahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannsingel Skrevet 14. august 2009 #30 Del Skrevet 14. august 2009 hmm trur ikke KG forandrer så mye. Men singel kommer eg nok til å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Sårry! *tusler ytterst skamfull ut igjen* Muhahaha! Jeg satt og HÅPET på du skulle kontre tilbake med - "Du som er mann har jo ikke noe på KG å gjøre i det hele tatt". Da hadde jeg jo blitt svar skyldig. Endret 14. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 14. august 2009 Åjoooda, men da syns dere vel ikke vi er attraktive nok. For er man smart og oppegående er man ikke alltid stereotypisk jentete og jålete sånn som dere mannfolk liker (jeg beveger meg sikkert på tynn generaliserings-is her nå) Smart og oppegående er jo viktigst. Men må jo ha fysisk tiltrekning også, men trenger langt fra å være noe stereotypisk jente jåle for det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poenget? Skrevet 15. august 2009 #33 Del Skrevet 15. august 2009 Skjønner ikke helt poenget med å stille et spørsmål på KG som har som åpenbar intensjon å få frem hvor ræva kvinnfolk om finnes på forumet? Rettferdiggjør det egen singelstatus som "selvvalgt eller? Skjønner ikke hvorfor det ikke er mulig å heng på et manneforum for bitre menn i stedet, om dere absolutt må sutre over slemme damer, men dette er vel kanskje den eneste muligheten til å få oppmerksomhet på? Denne stadige klaginga om fæle, utro, griske, horete damer begynner å bli litt oppbrukt nå, og ser ikke helt nytteverdien i dette. Om dere ikke klarer å forandre alle verdens kvinner er det en mulighet til å se innover i seg selv, kanskje dere oppdager at det ikke alltid går an å skylde på kvinnfolkene for alt. Selvfølgelig finnes det mange bitches i verden, men jeg ser ikke helt hvorfor dere anser som damene på KG som majoriteten av disse. Det blir kjedelig i lengden med stadige debatter om hvem som er verst av kjønnene, det finnes vel drittsekker av alle slag, ikke bare hunkjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. august 2009 #34 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg mister troen på menn av å lese på KG. Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 15. august 2009 #35 Del Skrevet 15. august 2009 Til single menn på KG. Får du mer eller mindre lyst på kjæreste av å lese om kvinners meninger,tanker osv. på KG? Hverken eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 15. august 2009 #36 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Skjønner ikke helt poenget med å stille et spørsmål på KG som har som åpenbar intensjon å få frem hvor ræva kvinnfolk om finnes på forumet? Rettferdiggjør det egen singelstatus som "selvvalgt eller? Skjønner ikke hvorfor det ikke er mulig å heng på et manneforum for bitre menn i stedet, om dere absolutt må sutre over slemme damer, men dette er vel kanskje den eneste muligheten til å få oppmerksomhet på? Denne stadige klaginga om fæle, utro, griske, horete damer begynner å bli litt oppbrukt nå, og ser ikke helt nytteverdien i dette. Om dere ikke klarer å forandre alle verdens kvinner er det en mulighet til å se innover i seg selv, kanskje dere oppdager at det ikke alltid går an å skylde på kvinnfolkene for alt. Selvfølgelig finnes det mange bitches i verden, men jeg ser ikke helt hvorfor dere anser som damene på KG som majoriteten av disse. Det blir kjedelig i lengden med stadige debatter om hvem som er verst av kjønnene, det finnes vel drittsekker av alle slag, ikke bare hunkjønn. Det er et spørsmål, har verken noe med bitterhet, singelstatus eller whatever. Så om jeg bare lurer på hva slags inntrykk menn får av kvinner på KG, så er jeg bitter, evig singel, sosialt sett en taper osv.osv. ? Oki, ser at du lirer av deg alle de tradisjonelle"gull" argumentene, så sånne som deg bidrar jo seff til at lysten på damer reduserers - men er som du selv sier, alle er ikke som deg og takk for det. Endret 15. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. august 2009 #38 Del Skrevet 15. august 2009 Steinar40 er jo et eksempel på at ikke alle menene på KG har fått helt avsmak da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 15. august 2009 #39 Del Skrevet 15. august 2009 Heisann! En ting til dere gutter: Når vi kvinner sitter å leser på diskusjon.no (hvor det er mange menn) blir vi mildt sagt skremt av menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 15. august 2009 #40 Del Skrevet 15. august 2009 Til single menn på KG. Får du mer eller mindre lyst på kjæreste av å lese om kvinners meninger,tanker osv. på KG? Vil påstå det er tilnærmet som de fleste sammenhenger, noen virker interessante, andre helt motsatt. Men bare tilnærmet. Helt klart en overvekt av uinteressante kvinner. Tok en bitte liten tur innom "brudesalongen" her, og hvis disse prinsesse-drømmende småjentene hadde vært representativt for norske kvinner hadde jeg blitt homo. Det samme gjelder vel disse som har en mening om alt, inklusiv hva menns mening skal være. Ikke misforstå, jeg liker kvinner som er kvinner, men jeg mener at her inne er det overekt av kvinner som vil være både kvinner og menn. Og de er jo som kjent rimelig frastøtende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå