Gå til innhold

Til Menn: Får du mer eller mindre lyst på kjæreste..

kristian82

Anbefalte innlegg

Til single menn på KG.

Får du mer eller mindre lyst på kjæreste av å lese om kvinners meninger,tanker osv. på KG?

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SjangleÅsnøvle
Til single menn på KG.

Får du mer eller mindre lyst på kjæreste av å lese om kvinners meninger,tanker osv. på KG?

Mindre, men kanskje mer lyst på katt. vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Til single menn på KG.

Om jeg hadde trodd at KG var representativ for kvinner ville jo kanskje enhver mann fått mindre lyst på? :ler:

Egentlig, nei. Kan vel si at ønske om å være i forhold evt. få kjæreste i single perioder er det samme. Syntes helt ærlig at det absolutt er enkelte trangsynte kvinnfolk her, men de tenker jo sikkert det samme om menn :P

Uansett er ikke et forum spesielt representativt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til single menn på KG.

Får igrunn mindre lyst når eg leser endel av meningene og tankene. Men eg vet at det er endel bra meninger her og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hvis jeg kaster bort en time her inne på å lese endel tråder i spesielt samliv og relasjoner, seksuaitet og aktuelle saker = helt klart mindre

Her er det mange sneversynte og eiesyke snåle høner.

Innimellom dukker det opp reflekterte spennende jenter som har både IQ og EQ. Det, i tillegg til lange ben, litt midje og former og en voldsom sexapetitt er min "kravspec" hva en kjæreste angår så da kan jeg bli inspirert.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde trodd at KG var representativ for kvinner ville jo kanskje enhver mann fått mindre lyst på? :ler:

Hehe, ja tror ikke KG er representativt, MEN, og det er et stort MEN. På KG er det jo MANGE kvinner og det er vel kun her de sier hva de reelt sett tenker og føler. In real life får jo ikke vi så mye innblikk i venninneprat - syn på sex, utroskap, exer osv. osv. da får vi nok bare høre den blankpolerte "jeg vet du vil høre dette versjonen". Så syns faktisk KG er skremmende. Men åpenbart at det er hva jeg vil kalle bra jenter her også, men de er i kraftig mindretall, mye som in real life. Akkurat det er skremmende. :opplyser: Man må forberede seg mentalt på at 10 dates vil gi deg et møte med ca 2 oppegående og attraktive damer. Særlig det å finne en smart, oppegående og ærlig dama er ikke lett. :ler:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruisecontroll
Til single menn på KG.

Mye mindre lyst på kjæreste.

Første gang jeg har følt at kvinner kollektivt som en gruppe har en mengde uspiselige egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til single menn på KG.

Har ingen betydning !! Her gjenspeiles mangfoldet som finnes i samfunnet forøvrig. Man får mene hva man vil her (under anonymitet) og selv kan man føle nærmere tilknytning til (tanker,meninger,ideer) enn andre. Jeg gidder ikke generalisere over spørsmålet ditt. Poenget i dette cyberforumet er at man kan diskutere og mene fritt og kanskje fremstå enda mer tydelig og provoserende enn IRL ? Så hva er da vitsen ved å analysere rundt spørsmålet ditt ? Jo, for å få fram enda en diskusjon i cyberforum..... hvilket er interessant for noen og andre ikke. Av kanskje 100-200.000 tilgjengelige kvinner der ute så behøver allikevel ikke gjennomsnittsdama finnes her. Meningers mot......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja tror ikke KG er representativt, MEN, og det er et stort MEN. På KG er det jo MANGE kvinner og det er vel kun her de sier hva de reelt sett tenker og føler. In real life får jo ikke vi så mye innblikk i venninneprat - syn på sex, utroskap, exer osv. osv. da får vi nok bare høre den blankpolerte "jeg vet du vil høre dette versjonen".
Får du den av venninner? Holdningen jeg stort sett ser når det gjelder folk i samme vennekrets er jo "er du dum nok til å spør, får du faen tåle svaret". oO

Men, for å være litt on topic. Hadde jeg vært singel tror jeg KG kunne gjort meg hetero. Jeg kan sitte på KG og rett og slett skamme meg over at jeg tilhører samme kjønn som enkelte, spesielt når de fremstiller det som at alle kvinner mener dette, for dette er en universal sannhet som bare kvinner har innsett and so on. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom dukker det opp reflekterte spennende jenter som har både IQ og EQ. Det, i tillegg til lange ben, litt midje og former og en voldsom sexapetitt er min "kravspec" hva en kjæreste angår så da kan jeg bli inspirert.........

Hvis du kutter litt på beina og miden så har du meg.... hehe.

Jeg har lenge tenkt at hvis kvinner er slik som majoriteten av de som skriver her inne er, ja så må jeg være mann, eller...? Eller nei, for etter å ha lest mange av meningene her inne så får jeg absolutt ingen trang til å bli lesbisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, for å være litt on topic. Hadde jeg vært singel tror jeg KG kunne gjort meg hetero.

Du er samboer med en mann og gravid. Men KG kunne ha gjort deg hetro?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aksel-ZZ
Får du den av venninner? Holdningen jeg stort sett ser når det gjelder folk i samme vennekrets er jo "er du dum nok til å spør, får du faen tåle svaret". oO

Men, for å være litt on topic. Hadde jeg vært singel tror jeg KG kunne gjort meg hetero. Jeg kan sitte på KG og rett og slett skamme meg over at jeg tilhører samme kjønn som enkelte, spesielt når de fremstiller det som at alle kvinner mener dette, for dette er en universal sannhet som bare kvinner har innsett and so on. :spy:

Poenget er vel at det er på KG man ser kvinnens sanne jeg, som de ellers skjuler for kjæreste,samboer og ektemenn.

At de fleste er ukritiske til seg selv, ufeilbarlige, lite oppvakte når det kommer til stykket, kyniske, null selvinnsikt og er fulle av løgn, bevises jo gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart mye mindre. Av og til kommer jeg på tanken at det hadde vært greit med en kjæreste i en uke eller to, kommer innom her en tur, også forsvinner all den lysten i en veldig god stund. Det har med trangsynthet, toleranse og åpenhet (egentlig å si det samme to ganger, men det må understrekes) å gjøre.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri falt meg inn at man skulle få mindre lyst på en kjæreste av å være på kg.

Det er et mangfold av kvinner her inne som irl, og de "gode" jentene ser du her inne også... mange flotte jenter som faktisk har gode holdninger, er trofaste og et sunt forhold til sex!

Det er viktig å skille virkelighet fra tanker som detter inn i hodene til jenter.

Hvis du som mann skulle skrevet om fantasiene/tankene dine hver gang du har sett en attraktiv kvinne gå forbi.... så hadde nok mange jenter blitt skeptiske også! :)

Det eneste som overrasker meg er hvor mange kvinner som faktisk lever i et dårlig forhold. Av og til blir jeg litt flau på menns vegne når jeg leser om kvinner som blir dårlig behandlet... men slike historier kjenner jeg jo til fra venninner til kjærester også... så egentlig lite nytt det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe, ja tror ikke KG er representativt, MEN, og det er et stort MEN. På KG er det jo MANGE kvinner og det er vel kun her de sier hva de reelt sett tenker og føler. In real life får jo ikke vi så mye innblikk i venninneprat - syn på sex, utroskap, exer osv. osv. da får vi nok bare høre den blankpolerte "jeg vet du vil høre dette versjonen". Så syns faktisk KG er skremmende. Men åpenbart at det er hva jeg vil kalle bra jenter her også, men de er i kraftig mindretall, mye som in real life. Akkurat det er skremmende. :opplyser: Man må forberede seg mentalt på at 10 dates vil gi deg et møte med ca 2 oppegående og attraktive damer. Særlig det å finne en smart, oppegående og ærlig dama er ikke lett. :ler:

Slik er det dessverre også med menn... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Det er viktig å skille virkelighet fra tanker som detter inn i hodene til jenter.

Hvis du som mann skulle skrevet om fantasiene/tankene dine hver gang du har sett en attraktiv kvinne gå forbi.... så hadde nok mange jenter blitt skeptiske også! :)

Ja, jeg satt og tenkte i akkurat samme baner her. Muligens ville mange kvinner føle seg på samme måte av å lese på et manneforum, eller kanskje det og handler om personlighet? Om man henger seg opp i det som er negativt eller det som er bra? For det finnes uten tvil masse flotte damer her også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fix_*
Ja, jeg satt og tenkte i akkurat samme baner her. Muligens ville mange kvinner føle seg på samme måte av å lese på et manneforum, eller kanskje det og handler om personlighet? Om man henger seg opp i det som er negativt eller det som er bra? For det finnes uten tvil masse flotte damer her også :Nikke:

Enig i det.

Mye damer her jeg ikke ville tatt i med en ildtang.

Men enda fler som virker sympatiske og greie.

Jeg tror ikke det handler om personlighet, men hva slags tanker man har når man leser i KG. Har man f.,eks blitt såra e.l av noen nylig (ofte en grunn til å forske ut div. forum) ser man kansje mer negativt på det man leser enn om man er i et fantastisk forhold eller no sånn. Personligheten setter standaren men andre ting påvirker like mye tror jeg.

Litt av greia at en del blir litt skremt av damer her, er at det jo naturligvis er en viss overrepresentasjon av damer som tenker alt for mye, og henger seg opp i ting man heller tar opp i et forum enn med en god venn. Blir en del patetisk lesing her og der, men da synes jeg stort sett synd på dem, og henger meg ikke noe mer opp i det.

Jeg tror jeg har akkurat like mye lyst på dame. Man lar jo ikke et forum bestemme hva man selv tenker og vil. Men det har skjedd at pga. ting man har lest og ting man har insett, har gjort at en bestemt type damer har blitt uinteressante.

Man vet jo godt selv at det finnes like mange fantastiske og vakre kvinner som man selv ønsker at det skal være. Det er hva man selv tenker om ting som skaper ens egen verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til single menn på KG.

Mindre lyst på norske damer, mer lyst på russiske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...