Gå til innhold

I'M back......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Venter i spenning på menighetsbarnet! Vet du om det er et jente eller gutt??????

Har du planlagt fødsel i lysthuset?

Håper det, så alle dine engler kan være med deg og støtte deg gjennom fødselen. Selvfølgelig utenfor lysthuset da... icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir nok fødsel i lysthuset, ja!

Naturlig nok, ettersom det hele startet med en forferdelig lyst - nettopp i LYSThuset!!!

Det blir trygt og godt å ha alle englene samlet rundt meg når fødselen setter i gang.

Håper det skjer snart, for ellers blir det bare denne gyselige Chanel-drakten (eller hva det nå var den het) som passer!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallååå Hermeline?

Ja det er meg du. Jaja. Jada... Det er klart jeg tilgir dig! Jeg vet jo at du alltid gjør alt i beste mening kjære. Men jeg håper du vekker meg neste gang du får panikk. La ikke følelsene løpe av meg dig vennen min! Det er en veldig lite tiltrekkende kvinnelig egenskap du har der....

Vet du. Idag da jeg måtte ta bussen fordi Georg har Rollsen på verkstedet, så så jeg Frøken Væren sammen med vennene sine. Vet du hva Hermeline? Hun har fremdeles på seg den nydelige Channel-draken hun fikk av oss! Ja den blåfargen står virkelig nydelig til øynene hennes. Og kompleksjonen blir jo helt gylden og skjønn! Jeg tror virkelig hun liker drakten Hermeline. Kanskje jeg skulle sende henne noen flere??

Jeg tenker stadig mer på det lille barnet hun bærer på. Med en lømmel av en kommunist til far. Stakkars! Med den innstillingen vil han aldri kunne forsørge godt for mor og barn. Uff, slike menn skulle vært kasteret skulle de. Ja, akkurat slik som Kåre Petter!

Nok om det. Ettersom jeg har penger nok, jaja, man snakker jo ikke om slikt, men saken er nu engang sådan, - så vurderer jeg kanskje å etablere et lite fond for det lille barnet... Du vet, dannede klær og proper uddannelse er ikke gratis lengre!

Vel, vel, jeg år diskutere dette med min over-sakfører hr. Bart-Due. Ja du vet, vi er jo i slekt han og jeg...

Ha det så godt så lenge da Hermeline. Og ring meg hvis følelsene tar overhånd, FØR du gjør noe overilt.

Hilsen din kjære venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig godt å slippe ut igjen!

Jeg var litt redd for Væren og barnet hennes, men hun hadde det bra.

Men, vennen min, jeg skulle ikke bli sint, men jeg liker ikke akkurat at du driver å drikker alkohol nå. Ihvertfall ikke at du drikker deg dritings.

Mener ikke å bli sint, men blir visst litt opprørt?

Hvorfor gjorde du det?

Forresten så ser du passe komisk ut i den der Flanel-drakten. Var det det den het?

Jeg er glad i deg vennen min! icon_rolleyes.gif

*Klemmer og kysser Væren*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke den heter Flanel drakt, Kris.

Jeg tror det var Panel drakt. Eller Kanel drakt eller noe lignende.

Uansett: Jeg føler meg som en skrekkøgle i den.

Dessuten satte jeg meg ikke ned på Theatercafeen med det for øyet å drikke meg "dritings" som du kaller det. Jeg skulle bare ha en eneste ensom og forlatt kald øl, men de to skrekkelige damene helte i meg portvin så det holdt! Jeg tålte det ikke i det hele tatt. Etter det 13. glasset gikk hele Theatercafeen rundt for meg, og det som hendte etterpå har lenge vært som visket ut av hukommelsen!

Nå husker jeg at jeg ble båret ut i en svart, diger bil av Georg, en eller annen sjåfør. Vet ikke hvem Georg er, men det var i hvert fall IKKE George Clooney! Jeg ble også båret opp en masse trappetrinn, og lagt på en svær sofa. Og så gikk døra igjen, og mer husker jeg ikke før jeg må ha sovnet.

Unnskyld, vennen min, at jeg skuffet deg så voldsomt, jeg vet jeg har gjort en del dumme ting før, men dette kunne jeg bare ikke for!

Er du glad i meg ennå?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bibbi!

Vi er jo så enige, men det er jo ikke rart for vi har jo fulgt hverandre siden vi var små børn.

Tenk da vi gikk på den fornemme pikeskolen i England sammen. Det var noget andet enn hva vi opplever nu til dags.

Husker du vi tittet inn til småguttene på deres skole, der de lekte i de skjønne uniformene sine?

Tiden i Windsor var jo helt utrolig, synes du ikke!

Tenk da vi gikk der borte var jo Dronning Elisabeth II en ung pike og hennes far Kong George VI regjerte sammen med sin kone Dronning Elisabeth. De var jo et nydelig par synes nu jeg!

Vel nok om det, jeg tenker på dette stakkars forrykte pikebarnet Væren. Skjønt pikebarn, hun er jo så gammel at hun skulde kunde ta hånd om seg selv. Dog har hun kommet i klørne på denne forferdelige rebellen Komunist Kris. Han må nødvendigvis være en stor fare for både henne og fædrelandet.

Jeg tror sådan vi har tatt meget feil når det gjelder denne Væren. Jeg tror hun trenger å komme vekk fra denne Kris. Det vil få henne på meget bedre tanker, slik at hun nedlegger disse englene og blir en sømmelig ung kvinde!

Jeg synes vi skulde starte et veldedighetsfond til barnet. Enten kan det hjelpe dem begge, eller det vil hjelpe når vi får adoptert bort barnet om hun ikke kommer seg ut av dette ondskapens rede!

Jeg synes også hun burde få flere av de nydelige Chanel draktene. Spesielt ville den fiolette og den turkise passe henne tror jeg.

Noget passende undertøy burde hun også få!

Forresten, når vi har blitt kvitt denne Kris. Er ikke din nevø Oberst Christian Fredrick Engelbergh Due-Jebsen ugift fortsatt?

Etter alle disse fruentimmer historiene hans, skjønt det er kvinder fra de beste familier, så er det vel nu på tide at han slår seg til ro?

Han burde vært et flott parti for denne kvinden om hun kan bli en anstendig kvinde!

Hvordan vi skal få skilt Væren fra Kris vet jeg ikke ennu, men kanskje du har en ide kjære venninde Enkefru Siving. Due-Jebsen, eller Bibbi som jeg elsker å kalle deg!

med de varmeste hilsner din venninde

_________________

Enkefru Hilb@ Halvorsen

Enke etter

Overrettsadvokatsakførersenioringeniør Cornelis Edward Halvorsen d.y.1212[ Dette Innlegg er endret av: Enkefru Hilb@ Halvorsen den 2002-04-25 16:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen min, unnsuld for at jeg ble litt irritert på deg. Det var bare fordi jeg var engstelig.

Disse forferdelige besteborgerlige fruene har blitt en pest og en plage for oss!

George må ha vært privatsjåføren til en av dem tenker jeg. Såvidt jeg husker så har denne Due-Jebsen kråka Rolls med privatsjåfør.

Hvem er denne George Clooney?

*Kysser Væren*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geoge Clooney er en amerikansk skuespiller, Kris. Vi har jo ikke TV, så det er lite sannsynlig at du har sett ham.

Dessuten er han ikke en av mine favoritter.

Du, derimot, er min favoritt, elskede bøssebæreren min!

*smask*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er min favoritt Væren og jeg tror du vet det!

Forresten så synes jeg du er mye penere uten den Kanel-drakten du fikk av de der gamle kjerringene!

Masse glad i deg, og jeg driter i hvem han der Clooney fyren er!

Klem og kyss!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter også i Clooney. La oss drite i ham sammen!

Glad i deg, vennen min!

Men hvor er alle englene blitt av?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor de er vennen min, men siden de ikke er her, skal vi kose litt?

Du er så utrolig skjønn og jeg er glad i deg!

icon_rolleyes.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi nu se!

Når var det nu denne bussen gikk til Frogner tro?

Klokken 23.33?

Ja, det stemmer!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke? La oss lure oss til en liten hyrdestund nå som alle er borte og det var så fredelig!

*kryper inn i armkroken til Kris*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilb@ er deg deg?

Nei så hyggelig!

Forresten frue, men hadde jeg hatt en slik hatt som De har på dem, så hadde jeg ikke tatt sjansen på å vise meg utendørs!

Det er noe av det styggeste jeg har sett!

Hvor har du forresten gjort av den stygge kjøteren du hadde med her tidligere?

Det må jo ha vært en skikkelig rennesteinsmiks!

Blanding av gårdsgutt og sau!

God bedring!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se nu ja. Nu har jeg pakket inn alle de lekre draktene som min niese brukte da hun var høygravid.

Jeg har nemlig observert at Væren fremdeles bruker Chanel-drakten hun fikk av meg og skjønner derfor at hun vil bli overlykkelig over å få flere skjønne ting hun kan bruke!!

Det må være uendelig deilig for henne å kunne gå rundt kledt som den dannede unge damen hun egentlig er. Legger også med litt lekkert silke-mamma-undertøy med nydelige blonder. Det er faktisk helt ubrukt! Min niese sverget til bomull under svangerskapet. Men så er hun også fra arbeidsslekt langt til venstre på morsiden. Slikt viser seg alltid!

Sånn ja, en stoooooor sløyfe på pakken. Legge den utenfor porten til Gullepleskogen. Slik ja.

Jah, nu føler jeg at jeg har gjort en god gjerning idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det jeg hører?

Denne kommunist mannen mobber min kjære venninne Hil@a Hermeline!!

Kom Dem vekk Kjøter!!! De vet ingenting om hatter så udannet De er! Vekk, sier jeg, vekk!!

Fy så uforskammet! La oss gamle mennesker få lov gil å gå med de hatter vi vil!

*hytter med stokken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, min kjære venninde!

Ja, er hun ikke skjønn denne skjøgen av en kvinde?

Jeg tror sannelig hun kan bli en dannet fruentimmer om vi får hjelpe henne på rett vei!

Hun må bare komme seg vekk fra denne usympatiske fyren hun skal ha barn med!

Jeg gir meg ende over for smaken til enkelte kvinder når det gjelder menn!

Denne kvinden har fått noe som ikke en gang minner om en gentlemann!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kris, hva er det jeg ser!!!

Ser du, den andre gamle, farlige damen løper bort fra porten vår, og det så ut som om hun la fra seg noe; en pakke eller noe!

Hjelpe meg, det kan kanskje være en tidsinnstilt bombe!

Da jeg var med de to på Theatercafeen, pratet de så mye om å "eliminere" hele menigheten, røske uhumskhetene opp med rota, bli kvitt hele "rottereiret", osv...

Tenk om Due-Jebsen har til hensikt å sprenge oss alle i filler!!!

De damene der er betrodde til hva det skulle være!

Hold meg, Kris, jeg er livredd!!!

Forresten, jeg løper inn i lysthuset, og der blir jeg til i morgen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...