Gå til innhold

I'M back......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Her er dei tolv rette tippetenga!

Eg les berre markeringane.

Heime

Heime

Uavgjort

Borte

Heime

Heime

Borte

Uavgjort

Uavgjort

Heime

Borte

Kamp nummer tolv er ennå ikkje bekrefta!

Prognosane for tolv rette er kroner eithundre og femtitri tusen firehundreogtolv.

Elleve rette ser førebels ut tel å gje åttehundreogfjorten kroner og ti rette eithundreogfire kroner.

Me kjem attende med resultatet i kamp nummer tolv mot sluten av sendinga.

No får med eit innslag om dei norske gutane som vart nummer fire i VM i rytmisk sportsgymnastikk for herrar.

Detta er gutar med køllar og ballar!

Arrangementet gjekk føre seg på Dombås!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke havnet på glattcelle! Takk og lov! Det skal visstnok være fælt. Må være fordi jeg er gravid at jeg slapp!

Jeg har til og med fått egen TV, og endelig får jeg høre tippemarkeringene igjen, opplest av Sølve Grotmol. Nå ble jeg nesten i godt humør igjen!

Kanskje jeg får være her et par dager?

De andre savner meg vel ikke likevel, de koser seg vel og slapper av i gullepleskogen.

Får prøve de andre kanalene her... *zapper rundt*

ÅH! EGEN HYRDEKANAL!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i helv..., konstabler jeg har ikke gjort noe galt!

Jeg leter etter jenta mi!

Hun er ei utrolig kjekk og fornuftig jente og hun er høygravid!

Jeg er redd for henne!

F..., hold fingra unna meg. Jeg skulle ikke bryte meg inn hos hun der Due-Jebsen. Jeg så etter henne eller ei Hib@ Halvorsen men hun bodde visst lenger opp!

Konstabler, hvorfor skal jeg låses inn her?

*Dunk. Blir dyttet inn på en celle*

Hva??

Åh, Væren min så godt å se deg igjen!

Jeg har vært så redd for deg. Trodde jeg hadde funnet deg, da jeg klatret opp på verandaen til Due-Jebsen!

Jeg ble arrestert da jeg klatret ned!

*Klemmer og kysser Væren*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren......hvor er du???

Håper det ikke har skjedd noe virkelig forferdelig med henne.....kjære englemammaen....

Lurer på hvor Kris har gjort av seg?

Væren, Væren......*snufs*

Håper du og menighetsbarnet er i god behold.

icon_cry.gif *gråter meg i søvn på en oppblåsbar solseng.....ved bassengkanten*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJERTEVENNEN MIN!!!

Så godt å se deg!!! *kaster meg om halsen på Kris*

Har du blitt arrestert du også!!! Og så bare fordi du lette etter meg!

Nå kan verden utenfor bare være, jeg har deg hos meg og trenger ikke mer!

Er det forresten noen som vet om at du gikk for å se etter meg?

Du kan tro de to gamle røyene var fæle, Kris!

De dopet meg ned på portvin, og låste meg inne på et gyselig rom ikledd noen grusomme klær!!!

Å, men nå betyr det ingenting, bare jeg har deg!

Tror jeg trenger å bare ligge litt i armkroken din, vennen min. Kan vi legge oss litt på denne...æh...senga eller hva det nå er?

Elsker deg, Kris!

Kanskje vi sovner litt...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hjertevennen min!

Vi prøver å sove litt.

Kanskje du trenger det?

Kanskje vi begge trenger det!

Vi kommer i hvertfall ikke ut herfra nå tror jeg!

Jeg elsker deg, jenta mi!

Godnatt vennen min!

*Kysser Væren ømt godnatt og legger seg på brisken med armene rundt henne*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vennen min, jeg kjenner på meg at det er en av englene våre som er fryktelig lei seg.

Jeg tror det er Tuva!

Var hun så bekymret, sier du!

Stakkars Tuva, hun er så følsom!

Vi må sende noen gode vibrasjoner og tanker til henne, så hun skjønner at vi har det bra!

*konsentrerer all positiv energi til Tuva*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natti, Kris!

Natti, Tuva, om du skjønner at vi tenker på deg!

Natti, alle engler!

Men håper Due-Jebsen og enkefru Halvorsen får en fæl natt!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*strekker seg på den oppblåsbare palmestolen...*

Hmmmmm......hva er det som skjer...?

Jeg ble plutselig så rolig... Kanskje kris har funnet Væren? Jeg tror det..Fikk en god følelse....

*ruller meg inn i ullpleddet på palmestolen igjen*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kamp nummer tolv er no bekrefta tel bortesiger.

Dermed vart utbetalingane noko endra!

Tovl rette tegn gjer ellevehundreogtjugeni kroner og elleve rette gjer sekstini kroner.

Diverre så vart det ikkje utbetaling på ti rette denne gongen!

Det var alt med rakk i kveldens utgåve av Sport og Dill!

Me er at ende om ei veke og då skal med mellom anna møte ein kar i frå Karmøy som samlar på curlingkostar frå heile verda!

Takk for i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, jeg sovnet visst litt jeg. Det ble nok litt for mye portvin med denne Væren ja. Hun virket jo som dannet ung frøken hun, - før hun ble syk! Og så vakker hun var i min nieses Channel-drakt. Ja den kledde hun virkelig.....

Hva er det du sier Hermeline? Ble hun krakilsk og du ringte politiet??? Nei, men kjære deg da vennen min. De kan da ikke sette henne i fengsel bare fordi hun har litt svangerskaps-nevroser? Og man setter bare ikke mennesker i Channel-drakt i fengsel. Nei det gjøøøør man bare ikke!

Nu er jeg meget skuffet over deg Hermeline. Det var legen du skulle ringt, - ikke politiet. Du vet at vår kjære lege Dr. med. nevr. Schulz-Føye ville tatt seg av henne.

Fy og skam Hermeline.

Nu ringer jeg politimester Killengren med eeeen gang og ordner opp i dette rotet.

"Fru Killengren? Dette er Enkefru Due-Jebsen du. Ja hei-hei. Ja det stemmer ja. Det er jeg som pleier å sende alle de narkomane direkte til deg ja. Ja, jeg vet jo at du tar godt vare på dem.... Og jada, jeg vet at det er sent på natten, men dette er en hastesak!

Nu skal du høre. Ved en grusom feiltakelse har dere fengslet en bekjent av meg. Å nei, hun er myyyye yngre enn oss. Hun kaller seg Væren og du vil lett kjenne henne igjen på en svanger mage og en lekker Channel-drakt i fjorårets modell.

Kan du være så snill å slippe henne fri for meg? Det er iorden med en gang? Å tusen takk fru Killengren. Hva skulle vi gjort uten politimestere som deg... Sovet? Var det det vi skulle ha gjort? Jaja, du får sove godt videre. Nok en gang, takk så meget!"

Se nu ja, nu slipper Væren ut igjen. Jeg håper hun ikke er sint på oss. Hun var så søøøøt i den Channel-drakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Væren, lille vennen min, du må våkne.

Vi slipper visst ut!

Konstablen kom og fortalte det. Det hele var en misforståelse blir det påstått.

Jeg lurer nå på det da!

Sånn ja vennen min, prøv å være forsiktig med deg selv.

Ja du får bruke disse teite klærne til vi er hjemme i paradiset!

Dette skal vi sjekke opp senere vennen min!

Det var godt å komme seg ut av cella!

Kjempeglad i deg, Væren!

Klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære venninde Enkefru Siving. Due-Jebsen!

Du skal vite at jeg har forferdelig dårlig samvittighet og skammer meg fordi jeg mistet hodet og fikk panikk!

Selvfølgelig skulle jeg ringt efter vår dyktige lege i stedet for å ringe til politiet.

Jeg fikk panikk da hun ropte kidnappping og da handlet jeg i vilfarelsen!

Det er jo helt forferdelig at hun hadde slike flotte og dyre klær da hun ble tatt hånd om av politiet. Hva tror du menneskene på Frogner vil si til at en kvinne i Chanell blir bragt inn?

Det var godt at du holdt hodet kaldt og fikk ordnet opp for oss.

Kan du tilgi meg kjære venninde?

Jeg er så lei meg!

Med en forsiktig hilsen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nå egentlig begynt å venne meg litt til tanken på at jeg skulle ha en liten ferie der på den koselige cella, men...

Kan vi få oss fjernsyn med parabolantenne i menigheten, Kris? Vær så snill? Ikke? Men...

Hva mener du med at jeg ikke har godt av det???

Vel, nå vil jeg i hvert fall bare komme meg fort tilbake til alle englene mine igjen. Bort fra denne bråkete byen og de merkelige menneskene her!

*kysser Kris*

Elsker deg, bøssebæreren min!

Min tapre ridder på en hvit hest!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, alle englene våre!

Her kommer Kris og Væren tilbake til dere!

Å, som vi har savnet dere, alle sammen!

Det som hendte var faktisk som hentet fra en psykologisk thriller, og jeg kan ikke si hvor glad jeg er for at vi begge kom oss helskinnet bort fra både disse to utilregnelige og iskalde gamle fruene, Halvorsen og Due-Jebsen, og fra politiets varetekt!

Fra nå av må vaktholdet rundt menigheten styrkes kraftig, for vi kan ikke ha disse senile og farlige damene luskende rundt omkring i buskene våre lenger.

Vi må også sørge for at busselskapet fjerner stoppestedet vårt fra rutene sine, slik at de inntørkede skinnene heller ikke kan stige verken av eller på bussen her hos oss i framtiden!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, Kjære Væren, så godt at du er tilbake!!!! *klemmer Væren masse*

Hva sier du??? Kidnappet....kastet i fengsel???? Kris også...!!! icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif

Det er det værste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!!

Enig med deg at vi virkelig må skjerpe vaktholdet!

De gammele inntrøkede rynketrynene er ikke tilregnelige!!!!!!!!

Men så utrolig godt å få deg helskinnet tilbake. icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Hvordan går det med menighetsbarnet da???

Knuseklemmer fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Tuva, det er jammen godt å være her igjen!

Menighetsbarnet har det fint, men nå tror jeg snart det blir fødsel her! Sist var det falsk alarm, men nå er det like før termin, så nå kan det lille lammet egentlig bare få lov til å komme ut og leke på bassengkanten når som helst!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...