Kykkelikokos Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 29. desember 2009 Riktig godt nyttår til deg også, Mirabella76. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 29. desember 2009 #362 Del Skrevet 29. desember 2009 Åh, hadde ikke fått med meg at du hadde mistet... Uff, så synd Men fint å se at du ser ut til å ha kommet greit gjennom det og ser framover! Krysser fingrene for deg som bare det her - sitter den for deg nå, så kanskje vi havner i samme terminklubb igjen! Jeg testet positivt og er 4 uker på vei i dag LYKKE TIL! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 30. desember 2009 Håper på positiv test, men føler meg egentlig ikke gravid da.. Jeg var bombesikker på at mensen skulle komme i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. desember 2009 #364 Del Skrevet 30. desember 2009 Håper for deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. desember 2009 #365 Del Skrevet 30. desember 2009 Nå var jo du sikker på at mensen skulle komme sist også da Krysser alt for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 30. desember 2009 #366 Del Skrevet 30. desember 2009 Spennende. Når jeg var gravid var jeg bombe sikker på at jeg ikke var gravid. Ikke ett symptom, enda så mye jeg lette. Men det var to der gitt. Når er testedag? Skulle så gjerne ha møtt dere i romjulen, men gutta har øyekatarr begge to. Så tar ingen sjanser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. desember 2009 #367 Del Skrevet 30. desember 2009 Kryssar fingrane for at mensen held seg langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 31. desember 2009 Håper for deg jeg også Takk Nå var jo du sikker på at mensen skulle komme sist også da Krysser alt for dere Hehe, godt mulig jeg sa det? Men tror jeg følte meg litt gravid da. Hadde en del symptomer. Spennende. Når jeg var gravid var jeg bombe sikker på at jeg ikke var gravid. Ikke ett symptom, enda så mye jeg lette. Men det var to der gitt. Når er testedag? Skulle så gjerne ha møtt dere i romjulen, men gutta har øyekatarr begge to. Så tar ingen sjanser! I morgen eller dagen etter tenker jeg Jeg hadde masse symptomer sist. Har dere fått dråper? Da skal de jo ikke være smittsomme lenger. Håper det snart går over. Det er noe herk at det skal være så smittsomt. Ikke er det noe godt å ha heller.. Kryssar fingrane for at mensen held seg langt unna! Takk, gjør det samme for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 1. januar 2010 Negativ test i dag. Tar en ny i morgen og evt. dagen etter hvis jeg ikke har fått mensen innen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 1. januar 2010 Arf! HORMONELL! Vil være gravid nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. januar 2010 #371 Del Skrevet 1. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 2. januar 2010 #372 Del Skrevet 2. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 3. januar 2010 Negativ test i dag også, så da har jeg gitt opp håpet på at jeg skal være gravid denne måneden. Mensen har enda ikke kommet, så jeg skjønner ikke meg særlig på denne teite kroppen min. Jeg har vel greid å tenke bort hele mensen. Kanskje jeg skal benytte meg av denne evnen ved en senere anledning Utrolig teit å være så skuffet over at jeg ikke er gravid denne måneden, for jeg var jo i utgangspunktet avslappet i starten. Hadde vel bare håpet at det skulle klaffe fort etter SAen jeg hadde, menmen. Da blir det ikke noe septemberbaby denne gangen. Lurer på når mensen har tenkt til å komme. Jeg har jo ikke mulighet til å sjekke hvor lange lutealfaser jeg har hatt heller, fordi alle syklusene mine ikke var i orden mellom tiden jeg tok ut spiralen og da jeg ble gravid. Jeg fikk i hvert fall positiv EL-test 22., 23. og 24. desember, så det er jo mest sannsynlig niende dagen nå av lutealfasen. Kanskje ikke så rart at jeg ikke har fått mensen enda likevel da, det ville jo blitt en kort lutealfase.. Men tror jeg testet positivt på gravidtesten 11 dager etter positiv EL-test sist. Da vil det si ca 8-9 dager inn i lutealfasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 3. januar 2010 14 og 17 dagers lutealfase kom jeg frem til at jeg hadde da jeg prøvde med Live (sjekket den gamle prøvedagboken). Da er det kanskje ikke så rart at mensen ikke har kommet enda. Har kjentes ut som om den skal komme for lenge siden da, og jeg er superhormonell. Hvor lenge før mensen er det vanlig å ha PMS-plager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. januar 2010 #375 Del Skrevet 3. januar 2010 Er nok litt tidlig å forvente mensen allerede da ja Og litt tidlig å teste også, så du kan fortsatt være gravid. Tålmodighet vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. januar 2010 #376 Del Skrevet 3. januar 2010 Er vel tidlig å forvente en positiv test også så kort etter positiv EL-test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg fikk positiv graviditetstest 11 dager etter positiv EL-test sist gang. Derfor gikk jeg ut ifra at jeg kunne teste på ca samme tidspunkt denne gangen. Det blir uansett en laaang syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 3. januar 2010 #378 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg fikk positiv graviditetstest 11 dager etter positiv EL-test sist gang. Derfor gikk jeg ut ifra at jeg kunne teste på ca samme tidspunkt denne gangen. Det blir uansett en laaang syklus. Du må nok bare smøre deg med litt tålmodighet. 9 dager etter er nok litt tidlig. Venter spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror jeg spotter litt nå, så da regner jeg egentlig med at mensen er i anmarsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 4. januar 2010 Hm. Ingen TR likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå