@lfa Skrevet 6. august 2003 #1 Del Skrevet 6. august 2003 Har vært hjemmeværende med sønnen min i noen år, og skal begynne å søke jobber nå. Hvor skriver jeg at jeg har vært hjemmeværende med barn? I CV'n eller i selve søknaden? Huller i CV'n ser jo litt mistenkelig ut, så da er det greit å få med i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. august 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 6. august 2003 Never mind... Fant en løsning selv. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 6. august 2003 #3 Del Skrevet 6. august 2003 hyggelig å kunne hjelpe :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2003 #4 Del Skrevet 6. august 2003 Og løsningen ble? Vi er flere med hull så .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg skrev det i CV'n. Nevnte det i søknaden også. Skrev noe sånt som: Som vedlagte CV viser, har jeg de fire siste årene vært hjemmeværende med barn. Det har vært et bevisst valg, bla bla bla..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 7. august 2003 Men nå har jeg et nytt "problem"... Siden jeg sendte søknaden via mail, tenkte jeg at jeg skulle ringe og høre om han har fått den/lest den. Hva pokker sier jeg? Og hva mer kan jeg spørre om i samme slengen uten å virke altfor merkelig...? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 7. august 2003 #7 Del Skrevet 7. august 2003 Vent et par dager (til mandag/tirsdag) og spør om de har mottat søknaden, og hvordan ansettelsesprosessen foregår videre. Bare positivt at du ringer, det viser at du er interessert + at de er nødt til å ta en titt på søknaden din, hvis de ikke har gjort det før. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 7. august 2003 #8 Del Skrevet 7. august 2003 Du finner masse tips på http://www.monster.no/ Hvordan du bør gå frem, cv osv... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. august 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 7. august 2003 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå