Gå til innhold

Theosins vei mot Mauritiusbryllup..


Theosin

Anbefalte innlegg

Sitter å tenker litt på sko til bryllupet jeg.. Blir nok en del barbeintgåing, men må jo ha sko i tillegg.. Leker litt med tanken på å ha sko i en skikkelig kontrastfarge, en som går igjen i buketten kanskje.. Jeg som er såpass glad i rosa som det jeg er, kunne gjerne hatt sjokkrosa sko, litt usikker på om det passer til den eventuelle kjolen enda.. Blir blomster i håret (kanskje sammen med slør), så kan jo eventuellt ta igjen rosafargen der..

Hva synes dere?

Jeg synes det høres litt stilig ut jeg! :jepp: Han fotografen så iallefall flink ut, mange fine bilder der!

Hun dama i brudesalongen hørtes lite hjelpsom ut! Kanskje du finner den kjolen i en annen butikk og evt kan prøve den på nytt der? Service synes jeg betyr en god del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fikk jeg oppleve den "Wow"følelsen det er å finne den kjolen man bare vet er den riktige. Var en tur i Drammen på Anna Bee og prøvde Maggie Sotterokjoler. De som ikke har prøvd Maggie Sottero, gjør det. Kjolene sitter kjempefint!! Jeg endte med denne kjolen her: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...p;style=A3284CS , uten "ermer", og i den fargen modellen er avbildet med. Jeg er forelsket, og lurer på hva jeg skal ta meg til i de 6 mnd det tar før den kommer. (Ja 6 måneder leveringstid...!!) Vi bestillte med en gang, ingen vits i å tenke på det, det her var kjolen min:) :rødme:

Vi sjekket også hvordan en knallrosa farge vil gjøre seg til kjolen, og tror det kan bli skikkelig stillig. Skoene vil jo kun bli synlige når man sitter, eventuellt løfter på kjolen, så rosa sko, Here I come!!

Hun i butikken var superhyggelig, og ikke minst hjelpsom. Var virkelig verdt å ta turen til Drammen :enig: Anbefales på det varmeste..

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kunne vi endelig hente ringene våre:) Nå sitter den godt plantet på venstre ringfinger.

Vi har valgt venstre hånd siden det er mer internasjonalt enn å ha den på høyre. I tillegg så er de i hvitt gull, og ser for meg litt mindre slitasje når vi har de der (siden ingen av oss er keivhendte) enn dersom de er på høyre.

Det er så deilig å endelig kunne vise frem en ring på hånden når vi sier vi er forlovet. Vi måtte vente i 5 uker fra vi bestilte dem til de ankom (litt ferietid etc), så er på tide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. Hvordan har dere andre gjort det med kjole til forloveren(e) deres? Har de valgt helt selv? Har de fått føringer? Har dere plukket dem ut? Betaler de selv? Jeg har to forlovere, og ønsker selvfølgelig at de skal "passe sammen", og passe til min kjole.. men er litt usikker på hvor sterke føringer jeg skal/kan legge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket navn er det på kjolen din? Kom bare opp til en generell søkeside jeg..

Jeg var med forloverne på kjoleprøving. De betalte kjolene selv, og de kjøpte like kjoler. De ønsket å ha like kjoler og det syntes jeg var kjempefint :)

Tror ikke det er vanlig å betale kjolen for forloveren.. Jeg har aldri hørt om noen som har gjort det.

Jeg ga dem ingen føringer i det hele tatt, bortsett fra at jeg sa at det hadde vært kuult om de hadde like kjoler. Heldigvis har jeg og forloverne mine ganske lik smak, så jeg syntes også kjolene deres var kjempefine!

De mannlige forloverne kjøpte skjorte i ca samme farge som kjolene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket navn er det på kjolen din? Kom bare opp til en generell søkeside jeg..

Så rart... hmm.. jaja.. Den heter Mccall :hoppe: , og jeg er totalt forelsket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg jo ikke vært :vinke:

Nydelig kjole, virkelig vakker! Min forlover får velge helt selv. Jeg skal ikke legge meg opp i kjolevalget hennes. Nå har jeg en forlover da og ikke to, så sånn sett blir det ikke noe kjolekræsj. Jeg hadde ikke tenkt å betale kjolen hennes, jeg vet rett og slett ikke hvor vanlig dette er i praksis. Hadde jeg valgt ut en kjole og sagt "denne skal du ha", så tror jeg at jeg hadde betalt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart... hmm.. jaja.. Den heter Mccall :hoppe: , og jeg er totalt forelsket..

Så nydelig kjole du har funnet deg!! Skjønner godt at du falt for den ja!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her inne har ikke jeg vært før :goodbye: For en fin idè det er å gifte seg utenlands på den måten. Og Mauritius da- det virker jo som en helt nydelig plass. Jeg likte veldig godt stilen til fotografen- har du fått svar om hvor mye det ville koste å leie han inn for en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Blitt en stund siden sist nå.. litt mye jobb, og litt lite bryllupsplanlegging..

Har ikke fått sendt mail til fotografen enda, må nok gjøre det snart, for han tar helt nydelige bilder :rødme:

Vi har kommet så langt i avgjørelsene at dato er satt: 17. november 2010, og funnet ut at vi skal ha "kaffe&kaker" delen av bryllupsfesten her hjemme. Da kan vi invitere alle egentlig, trenger ikke utelate noen :jepp:

Mamma har blitt det vi kan klassifisere for bridezillamum.. hadde jeg ikke vist bedre, så hadde jeg trodd det ar hun som skulle gifte seg, og ikke jeg. Hun har tilogmed vært og shoppet, uten å spørre først..!! Heldigvis var det noe jeg syntes var fint, som vi kan inkorpere i våre planer. Problmet er at hun skal planlegge alt så fort, kjennes ikke ut som om jeg rekker å komme til ideen, og finne på ting selv før hun dytter meg inn i det.. " se på denne" "sånn må dere ha" " denne kan theosinmannen ha på" "har du tenkt på hva slags blomster" Jeg blir en smule sprø.. Prøver å ikke si noe, for hun vil jo bare det beste, og hun hjelper jo til med å kjøpe kjolen etc, men likevel..

sånn. Da var det ute.. hihi.. greit å få tømt seg litt.

Skal lov å oppdatere mye mer så lenge det er noen som vil snakke med meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånt er slitsomt. Det er litt tendenser til det her og, bare at det er svigermor. Det er jo kjempefint med hjelp, men ikke når det blir litt sånn overkjøringstendenser. Hvis det går for langt er det lov til å si fra på en hyggelig måte altså. Har du hatt en fin dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånt er slitsomt. Det er litt tendenser til det her og, bare at det er svigermor. Det er jo kjempefint med hjelp, men ikke når det blir litt sånn overkjøringstendenser. Hvis det går for langt er det lov til å si fra på en hyggelig måte altså. Har du hatt en fin dag da?

Hei :goodbye:

Føler meg litt overkjørt jeg også, men hun vil jo bare hjelpe til, så får meg ikke helt til å si fra enda.. Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om det var svigermor som overkjørte litt, det hadde nok nesten vært verre.. :fnise:

Dagen har vært fin den, bortsett fra ta vi nesten regner vekk her i hovedstaden.. Er det nødt til å komme så mye vann på en gang? Dusje gjør jeg da på badet.. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med dato!! Det føles godt å ha det på plass! :nigo: Håper det ordner seg med bridezillaen! :fnise: Det er jo koselig at hun er entusiastisk da, men det kan jo gå litt over styr også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

:vinke: Nå er det lenge siden vi har hørt noe her i boka. Har det skjedd noe nytt? :)

oioioi.. har vært skikkelig treg med å være her inne i det siste.. :kjefte: fy på meg selv her kjenner jeg.

Kjolen er ferdig til henting, har vært å prøvd den, og resultatet er var helt nydelig!!

Ser ut som om det kan ende opp med to kjoler til selve dagen.. hehe.. prøvde en kort til knærne lett og ledig chiffonkjole også.. tenkte det kunne være deilig å ha til kvelden når man har gått i den store kjolen hele dagen.. :)

Bryllupsfesten hjemme har vi fått bestemt litt av. Den blir på nyttårsaften, og vi håper så mange vi kjenner har mulighet til å komme..

Lover at jeg skal bli flinkere til å oppdatere, blir kanskje enklere nå når man faktisk nå planlegge litt.. er tross alt kun 9 måneder igjen to the day til vi gifter oss!! :danser:

Endret av Theosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det begynner straks å bli mer virkelig når dagen nærmer seg ja!! :hoppe: Dette blir spennende! :) Nyttårsaften er jo en fin dag å ha fest på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...