mee mee Skrevet 12. august 2009 #1 Del Skrevet 12. august 2009 Har tatt nå 5 ulike partitester- alle viste ulike partier! Flere som er usikre på hvem de skal velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 12. august 2009 #2 Del Skrevet 12. august 2009 Har tatt nå 5 ulike partitester- alle viste ulike partier! Flere som er usikre på hvem de skal velge? Nei, du er nok alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 12. august 2009 #3 Del Skrevet 12. august 2009 Har tatt nå 5 ulike partitester- alle viste ulike partier! Flere som er usikre på hvem de skal velge? Hvem parti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 12. august 2009 #4 Del Skrevet 12. august 2009 Kan du linke meg testene? Har bare tatt en fra Dagbladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #5 Del Skrevet 13. august 2009 Hvem parti? Hvem hva? Det heter "Hvilke parti". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 13. august 2009 #6 Del Skrevet 13. august 2009 Hvem hva? Det heter "Hvilke parti". Nei, du kødder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #7 Del Skrevet 14. august 2009 evt hvilket, siden vi bare velger ett... Det står mellom AP og Venstre. AP hadde vært en no brainer dersom de ikke insisterte på å inkludere SV i ca 80% flere beslutninger enn de har folkegitte stemmer til å gjøre. SV er gærne folk med for mye makt. De er som FRP - kjekt å ha i opposisjonen for å påpeke feil og mangler i samfunnet, men absolutt uegnet og uønsket i regjeringssammenheng. Dessuten fordrar jeg ikke Jens Stoltenberg. Venstre på sin side har mye bra politikk som jeg kan stille meg bak, men de er så forsvinnende små at min stemme risikerer å være bortkastet på et parti som ikke kommer seg over sperregrensen engang. SP er jo også et alternativ, men de appellerer ikke til meg med politikken de fører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 15. august 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 15. august 2009 Kan du linke meg testene? Har bare tatt en fra Dagbladet. Tv2 Vg Nettavisen Aftenposten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjangle_Å_Snøvle Skrevet 16. august 2009 #9 Del Skrevet 16. august 2009 Nei, dessuten er det "hvilke" og ikke "hvem" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 16. august 2009 #10 Del Skrevet 16. august 2009 Nei, dessuten er det "hvilke" og ikke "hvem" Hvorfor rette på andre når du ikke klarer å skrive det riktig selv? Det heter hvilket. Jeg vet hvilket parti jeg skal stemme på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå