Arwen Skrevet 6. august 2003 #1 Del Skrevet 6. august 2003 ...i Toro gryterettene!!!!! Jeg lurer veldig på hvem som har funnet ut at det er godt med tørket paprika i de.. De smaker bare ugjennomtrengelig papp. :-? Noen andre som vil være med i folkeaksjonen mot frysetørket paprika i Toro posene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 6. august 2003 #2 Del Skrevet 6. august 2003 Jepp og de som er på grandiosaen vil jeg gjerne ha vekk, er et slit å fjerne dem innimellom, det virker som om de har mistet et par slever for mye innimellom... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2003 Jepp og de som er på grandiosaen vil jeg gjerne ha vekk' date=' er et slit å fjerne dem innimellom, det virker som om de har mistet et par slever for mye innimellom... :evil:[/quote'] kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. august 2003 #4 Del Skrevet 6. august 2003 Regn med meg! De paprikaene skulle hatt returordning på lik linje med annen plast og gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 6. august 2003 #5 Del Skrevet 6. august 2003 Regn med meg! De paprikaene skulle hatt returordning på lik linje med annen plast og gummi. Kanskje det hadde hjulpet hvis alle samlet sammen paprikaen og sendte den tilbake til fabrikanten? Kanskje tok de et hint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 6. august 2003 #6 Del Skrevet 6. august 2003 Paprikaen på Grandiosaen er god jo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. august 2003 Kanskje det hadde hjulpet hvis alle samlet sammen paprikaen og sendte den tilbake til fabrikanten? Kanskje tok de et hint da Jaaaaaaaa!!! Vanvittig god idè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 6. august 2003 #8 Del Skrevet 6. august 2003 Paprikaen på Grandiosaen er god jo! :D Ja, helt enig, det er jo paprikaen som gjør Grandiosa så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. august 2003 #9 Del Skrevet 6. august 2003 Ja, helt enig, det er jo paprikaen som gjør Grandiosa så bra!! Beklager dere to. Men dr.liv må medgjelde at smaksløkene deres er syke.. Paprika er vont! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 6. august 2003 #10 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg spiser ikke sånn toro-gryte (gjorde det da jeg bodde på hybel for hundre år siden...). Men på grandiosa synes jeg godt paprikaen kan få være. Uansett er jo fersk best - så for meg er det akkurat det samme, jeg fresher alltid opp kjøpepizza med grønt uansett. Det hadde holdt med pizzabunn, saus, krydder og litt ost... Spiser paprika nesten daglig - pizza veldig sjelden (sukk, samboer liker det ikke...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. august 2003 #11 Del Skrevet 7. august 2003 Jepp og de som er på grandiosaen vil jeg gjerne ha vekk NEI NEI NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 7. august 2003 #12 Del Skrevet 7. august 2003 Jaaaaaaaa!!! Vanvittig god idè. Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 7. august 2003 #13 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er med! Jeg er også med! Hater de paprika! Da hadde jeg sluppet alt strevet med å plukke det av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. august 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 7. august 2003 Leg er overaskset over at det faktisk er noen som liker paprikaen jeg, hare nemlig aldri møtt noen IRL :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 7. august 2003 #15 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er med - spiser ikke Grandiosa pga. de sinnsyke mengdene med ekkel paprika... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. august 2003 #16 Del Skrevet 7. august 2003 Leg er overaskset over at det faktisk er noen som liker paprikaen jeg' date=' hare nemlig aldri møtt noen IRL :o [/quote'] Pappa synes det er godt med paprika på grandiosa, men ikke dama hans, så der plukker de av på den ene halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 7. august 2003 #17 Del Skrevet 7. august 2003 Noe som er mye værre enn paprika i gryteretter og på papp-pizza er ananas!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. august 2003 #18 Del Skrevet 7. august 2003 Og jeg som trodde jeg var den eneste i verden som plukket paprika av grandiosa! Æsj og æsj, få den vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 7. august 2003 #19 Del Skrevet 7. august 2003 Noe som er mye værre enn paprika i gryteretter og på papp-pizza er ananas!!! ÅJA!!! *nikker iherdig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. august 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 7. august 2003 Noe som er mye værre enn paprika i gryteretter og på papp-pizza er ananas!!! same shit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå