Gjest Shelob Skrevet 12. august 2009 #1 Del Skrevet 12. august 2009 Hulk, mine favorite Clas Göran jeans er nå så slitte at de rett og slett revnet i skrittet i går. Jeg elsker de og vil ikke kaste. Hva kan jeg gjøre? Bruke de til noe? Lage noe kult? Kaste? Lappe og degradere til stallbukse? De er svarte. Kan ikke fortsette å hulle de opp, "veldig hullete olabukser stilen" blir litt for fjortis for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 12. august 2009 #2 Del Skrevet 12. august 2009 Du kan jo lage et skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 14. august 2009 #3 Del Skrevet 14. august 2009 Du kan jo lage et skjørt. God idé! Jeg skal nok ikke sy det selv, men min venninne er jo et jern med symaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 15. august 2009 #4 Del Skrevet 15. august 2009 Lurt aa faa noen andre til aa gjoere jobben ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå